Se full versjon : Epilator?
Noen som har en slik? For de uinnvidde, så er det en dippedutt som virker som veldig mange pinsetter samtidig og drar ut hårene på leggene eller hvor det nå skulle være.
Jeg kjøpte en slik i sommer, men jeg er ikke 100% fornøyd med hvordan den virker på leggene, for når hårene vokser ut, så har de en tendens til å legge seg under huden, så en bør skrubbe leggene godt under hver dusj. Under armene, derimot, virker den brillefint, selv om jeg trodde jeg skulle gå i dørken første gang. http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/faintz.gif
Mer sensitive steder enn dette har jeg ikke tatt sjansen på å bruke den ennå. :kremt:
Jeg har en sånn, omtrent første modellen som kom på markedet tror jeg. Den brukte jeg til å fjerne håret på én legg, én gang. Tårene spratt og den har ligget innerst i skapet siden.
Forresten møtte jeg mistermannen rett etter at jeg hadde fjernet hårene på denne ene tidligere omtalte leggen. Og det var grunnen til at jeg lekte så dydig da jeg møtte ham, for jeg syntes det var innmari flaut med en hårløs og en hårete legg.. :knegg:
Så med andre ord, jeg er ganske barsk som bruker den under armene, altså? Jeg tror de nyere modellene er både mer skånsomme og effektive. Det fulgte til og med et par geleputer med som du putter i fryseren, og så kan du kjøle ned området før du epilerer. Men slikt er for pyser. Den har til og med et begynnerhode med færre pinsetter, slik at det ikke blir fullt så helvetes vondt de første gangene, men det er også for pyser. :barsk:
Jeg syns det er et utmerket apparat for selvskadere som ønsker å slutte å mutilere seg selv.
Jeg så på en venninne mens hun brukte en sånn en gang, det var nok til at jeg aldri har kjøpt en. :)
Jeg kjøpte en for litt over en måned siden.
Vi har etterhvert blitt venner, men det tok noen kvelder med tårer først.
Singularity
01-11-03, 18:08
Jeg syns det er et utmerket apparat for selvskadere som ønsker å slutte å mutilere seg selv.Det er faktisk et poeng der, ja...
Jeg syns det er et utmerket apparat for selvskadere som ønsker å slutte å mutilere seg selv.
Det er definitivt mindre blod på badet etter at jeg kjøpte den.
Sammenlignet med voks, foretrekker jeg helt klart epilator. :)
Bortsett fra på de mer sensitive stedene, ja... Der gjør det jæklig vondt, så det anbefales kun til selvpinere... :lol:
Hehe! Nå har jeg en splitter ny fordom mot folk som bruker sånne!
Pøh! Det er da ingenting i veien med oss! :snurt:
Kjøpte en slik for lenge siden,men så overtok sambo den,han har bare prøvd den en gang,og nå ligger den i skapet. :mrgreen:
Kjøpte en slik for lenge siden,men så overtok sambo den,han har bare prøvd den en gang,og nå ligger den i skapet.
Nå husket jeg plutselig hvem som er samboeren din. :nikker:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.