PDA

Se full versjon : Jævla plagsomt med Halloween

medica
31-10-03, 19:31
Nå har det vært noen unger og ringt på døra allerede. Skal vi først importere skikken fra USA, så la oss gjøre det ordentlig! I USA er det småunger som er ordentlig kledt opp i morsomme kostymer. De som har ringt på her, er slamper i 12-årsalderen med uforseggjorte papirmasker. Free grab, liksom. De får ikke en jævla seigmann! Jeg føler meg fristet til å skrelle noen gulrøtter og gi dem en hver når neste gjeng kommer.

Men nå skal mannen ta over, for jeg skal uuuut!

Mr.X
31-10-03, 20:10
Helt enig!!!

En jævla uting som har blitt importert, men ikke fulgt opp på riktig måte.

Har hatt noen slamper på 15-16 år her, med kun en djevelmaske på, boble jakke som ser ut som om de kom rett fra plata. Her hadde de ikke en gang en gulerot. Når jeg så nei har desverre ikke noe ting, tror du ikke at de skulle til å kaste EGG, da ble jeg sinna da, ut i sokkelessen, her er det 5cm slaps, og løp alt det mine nikotinsprenkte lunger klarte, men jeg har aldri sett noen løpe så fort noen gang :bonk:
Våt på beina ble jeg også.

NEI, NEDLEGG HELE DENNE UTINGEN :heks: :monster:

spindis
31-10-03, 20:18
Helt enig.. Det er greit med små søte i fine kostymer. Søstera til sambis er ti og hadde utstyrt seg med et kjempefint heksekostyme i kveld.

I fjor fikk vi tilogmed ramper som ikke gadd og kle seg ut i det heletatt!!!

gyrken
31-10-03, 21:18
Det kom noen utkledde her. Da jeg lurte på om vi hadde noe godt i huset i det hele tatt, sa de så vennlig at de godt kunne ta penger isteden. ;)

De fikk noen dundersalt jeg hadde liggende. Deretter låste jeg døren og bestemte meg for at i kveld åpner jeg ikke flere ganger.

Fritz
31-10-03, 21:34
Hvorfor det? Dette er jo en glimmrende anledning til å vise at man er en spøkefugl!

Jeg testet følgende.. Vent til et passende kobbel med djevelunger ringer på, snik deg lydløst til døren, røsk den opp mens du brøler ut ditt grusomste hyl!!
Jeg slo to stykker overende i en smekk, bare ved overaskelsens kraft!! De forsvant hylende...

Happy Halloween!
:twisted:

gyrken
31-10-03, 21:36
:ler:

Jeg må tenke på mitt gode navn og rykte i nabolaget. Jeg kjenner jo alle fjortisene her!

medica
01-11-03, 18:38
Hvorfor det? Dette er jo en glimmrende anledning til å vise at man er en spøkefugl!

Jeg testet følgende.. Vent til et passende kobbel med djevelunger ringer på, snik deg lydløst til døren, røsk den opp mens du brøler ut ditt grusomste hyl!!
Jeg slo to stykker overende i en smekk, bare ved overaskelsens kraft!! De forsvant hylende...

Jævla bra!

Cavatina
01-11-03, 23:03
Det kom ingen her. Men hit finner jo ikke en gang Jehovas Vitner fram, så jeg hadde ikke ventet meg noe besøk heller.

Lion
02-11-03, 02:15
Jeg anbefaler å ha venner på besøk en slik dag. Det endte med at bilen deres ble smurt inn med dritt, fordi krapylene trodde det var vår bil.

Fritz
02-11-03, 11:12
Det kom ingen her. Men hit finner jo ikke en gang Jehovas Vitner fram, så jeg hadde ikke ventet meg noe besøk heller.

Jeg bor like ved "Tempelet" deres! Disse Jehovas vitne typene feirer jo Halloween hver dag.. Om du føler deg ensom kan jeg selvsagt overbringe din adresse og formidle ditt ønske om kontakt...

:ondtglis:

Cavatina
02-11-03, 16:53
:o

Nei, ellers takk Fritz! Det holder med dem som "besøker" tv'n min ved feiltrykk, så som Evangeliesenteret-tv, Visjon Norge og Gospel Channel. Selv det kan bli litt i meste laget for en humanist. ;)