Se full versjon : Å få mat kjørt til døra
Bestiller dere ofte mat? Og hvem har den beste maten?
Vi bestiller ikke så ofte nå som tidligere. Nå er det kanskje en gang i måneden, mot flere ganger i uka for noen år siden! Og favoritten akkurat nå er Peppes tacopai! Knallgod! :sulten:
Vi har bestilt en del indisk mat, men syntes kvaliteten bare ble dårligere og dårligere.. Det er bare å komme med anbefalinger hvis du vet om noen som kjører ut BRA indisk mat!
Vi spiser kjøpepizza kanskje en gang eller to i måneden. Siden vi har Pizzanini rett utenfor døra, så blir det som regel å gå og hente en pizza der.
Vi brukte også å bestille flere ganger i uken tidligere, dvs siden vi bodde på Grunerløkka ble det ofte at mannen min gikk ut og hentet noe. Favoritten i var lenge Rehmans ved Birkelunden, men de ble dårligere etterhvert.
Mr. Pizza er det en pizzeriaen i Oslo jeg synes har best utvalg av kvalitetspizzaer og de er rimelige og. En lang rekke utvalg og 5 vegetarvarianter, blant annet Brokkoli, cheddarost og oliven (nr. 57) som er skikkelig snadder. Tynn bunn er et must. :sulten:
Vi bodde desverre 50 m. bortenfor Mr.Pizza på Bislet. De lagde utmerket Pizza. Desverre får vi nå tilkjørt fra Mr.Pizza på Brynseng, og de lager helt annerledes Pizza av en eller annen grunn. :(
Peppes er kjempegodt.Var på Karl Johan å spiste en kjempegod salat på fredag med bacon,tomater og en deilig mangodressing.Vi bestiller Peppes et par ganger i måneden,de er alltid serviceinnstillte og har god mat her vi bor(Nordstrand).Ellers har vi prøvd Pizza og kinaekspressen,de har ganske god mat.
Mr. Pizza er det en pizzeriaen i Oslo jeg synes har best utvalg av kvalitetspizzaer og de er rimelige og. En lang rekke utvalg og 5 vegetarvarianter, blant annet Brokkoli, cheddarost og oliven (nr. 57) som er skikkelig snadder. Tynn bunn er et must. :sulten:
Vi pleide å bestille den tacopizzaen med salat og rømmedressing på toppen. :nam: Men det er som mistermannen sier, etter at vi flyttet hit har vi blitt skuffet hver gang vi har bestilt fra Mr. Pizza.
Det er flere år siden sist jeg bestilte noe som helst mat levert på døra, det var vel forrige gang jeg hadde bursdag og bestilte pizza til selskapet.
Men den muligheten jeg virkelig savner er å kunne bestille dagligvarer levert på døra. Sånn som denne uka f.eks., som jeg har slitt med betennelse i hælen og nesten ikke klart å få på meg sko og komme ut. Da kunne det vært greit om den muligheten eksisterte. Men den eneste som kunne ha levert her, www.retthjem.no eller hva de heter, leverer til resten av Asker, men ikke til det området jeg bor i. Det er vel for langt unna sentrum for dem...
Det er veldig mange som flytter til utkantstrøk fordi det er så billig å bo der. Greit nok at boligen og tomten er billigere, men de glemmer ofte de relativt høye transportkostnadene som kommer på toppen.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.