Se full versjon : Kåt
Hvorfor blir man alltid så kåt dagen derpå? Noen som har en forklaring?
Testosteronet øker når man drikker alkohol.
Hvorfor blir man alltid så kåt dagen man drikker, da? :kul:
Kanskje man blir kåt av å tenke på hvor kåt man vil bli dagen etter? ;)
Sexy Sadie
02-11-03, 03:25
Man blir gra fordi man må tøyle fyllenervene litt....
Min erfaring at det med kåthet er ganske individuelt, mange blir for eksempel kåte når det er trøtte og utslitt, sånn er jeg og av og til, men er stort sett for gretten til å legge merke til det, men jeg blir kåt når jeg våkner, det så kalte morgenbrødet, som er en ganske vanlig mannegreie, ellers blir jeg jo og kåt om det lukter søte dufter innenfor en 1-3 meters radius, men kåthet er i min kropp noe vedvarende, først blitt kåt så varer det gjerne noen dager til enten kåtheten blir noe man er vant til eller man får en utløsning.
Kåtheten varierer og i forhold til hvor mange forskjellige vitaminer og mineraler en har fått i seg, har man full tank så har man full tank og da nærmer kåtheten seg mye lettere.
En løsning på spørsmålet kan derfor være det motsatte at det er mangel på vitaminer, mineraler osv, som utløser en biologisk reaksjon på å skaffe seg en mann (som da gjerne har et godt lager med mat...)
Hvorfor blir man alltid så kåt dagen derpå? Noen som har en forklaring?
Den plutselige mangelen på kunstige stimuli produserer et vakum som igjen produserer et kunstig høyt behov for stimuli.
Kan ikke helt si jeg har merket så mye av det. Skal man drekke eller pule, liksom. Alkohol virker litt sløvende på sansene.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.