PDA

Se full versjon : Sexleketøy

medica
03-11-03, 00:47
Noen som har noen leketøy de vil anbefale? :mrgreen:

gyrken
03-11-03, 00:52
Hvor er Amiga når man trenger henne?

medica
03-11-03, 00:56
*trommer med fingrene og venter utålmodig*

Amiiiigaaa!

:)

medica
03-11-03, 00:59
Hehe, akkurat som om jeg sitter her og må ha noe NÅ! :flau:

nette
03-11-03, 13:55
https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?cid=419&phase=selection&xpid=419

medica
03-11-03, 15:29
https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?cid=419&phase=selection&xpid=419

Og du kan personlig gå god for at alle er bra? :sjokk:

Amiga
03-11-03, 19:26
http://www.home.no/migis/etcompliten.gif

Her er favoritten, ET Computerized. De hadde den på Erotikknett før, men jeg vet ikke om de har den lenger.

Amiga
03-11-03, 19:31
På denne siden er det flere linker, jeg har ikke vært flink hverken til å oppdatere eller sjekke om de funker lenger. :flau:

http://www.terra.es/personal5/928230913/lekerforvoksne.htm

Mr.Man
03-11-03, 21:03
På denne siden er det flere linker, jeg har ikke vært flink hverken til å oppdatere eller sjekke om de funker lenger. :flau:

http://www.terra.es/personal5/928230913/lekerforvoksne.htm
Ellers har du et par deadlinks på sexsiden din. Om G-punkt og kvinnelig ejakulasjon.

Amiga
03-11-03, 21:20
Jeg skal se på det, jeg gjør egentlig minst mulig før jeg får nytt tastatur.

Amiga
03-11-03, 22:03
Det var visst mer enn et par linker. :o

Mr.Man
03-11-03, 22:38
http://www.home.no/migis/etcompliten.gif

Her er favoritten, ET Computerized. De hadde den på Erotikknett før, men jeg vet ikke om de har den lenger.
Husker den der fra Cupido. Spesielt de kulelagrene som snurrer rundt på midten virker ganske heftig.

Amiga
04-11-03, 01:48
Det heftigste er hodet som snurrer rundt. :kul:

Irene
12-11-03, 22:16

Jepp!

Jeg kjøpte en sånn på et 'party' jeg var på for en stund siden. Min har kulere farger! :kul:

Der var det ei fra cupido som solgte... jeg lærte henne åssen man tredde på en kondom med munnen.. :twisted:
Hun kunne ikke 'det' engang, liksom! :sjokk:

Den 29.november skal jeg på et nytt party.. - da er det ei fra kondomeriet som kommer. Blir kjempegøy!

:ivrig:

Sexy Sadie
12-11-03, 22:28
Hva med dildo m belte?

Irene
12-11-03, 22:31
Hva med dildo m belte?

Det blir vel mere til jente-sex?

Sexy Sadie
12-11-03, 22:33
Hva med dildo m belte?

Man kan også kjøre typen i ræva m den.... :P

Mr.X
12-11-03, 22:40

:iik: :iik: :iik:

Amiga
12-11-03, 22:41

Jepp!

Jeg kjøpte en sånn på et 'party' jeg var på for en stund siden. Min har kulere farger! :kul:

Der var det ei fra cupido som solgte... jeg lærte henne åssen man tredde på en kondom med munnen.. :twisted:
Hun kunne ikke 'det' engang, liksom! :sjokk:

Den 29.november skal jeg på et nytt party.. - da er det ei fra kondomeriet som kommer. Blir kjempegøy!

:ivrig:

Det kan ikke jeg heller, jeg tror ikke mannen hadde blitt så blid om jeg spurte om å få praktisere heller. ;)

Irene
12-11-03, 22:42

:iik: :iik: :iik:

hehe.. hørtes fristende ut?

Mr.X
12-11-03, 22:44
hehe.. hørtes fristende ut?

NEI NEI NEI NEI NEI NEI :rister på hodet, legger meg på ryggen:

:skeptisk:

Amiga
12-11-03, 22:49
Det er nok de som liker det. :)

Sexy Sadie
12-11-03, 22:51
Det er nok de som liker det. :)

Min X likte det, men så var også han da dansk....

Irene
12-11-03, 23:01
Det kan ikke jeg heller, jeg tror ikke mannen hadde blitt så blid om jeg spurte om å få praktisere heller. ;)[/quote]

Det morsomme var at dama bare brakk seg når hun prøvde.. Hadde ikke gjort det før jeg heller, men fixa det på første forsøk! :kul:

Vi holdt ihvertfall på å le oss ihjel, sånne party's er morsomme!

:nikker:

medica
12-11-03, 23:02
NEI NEI NEI NEI NEI NEI :rister på hodet, legger meg på ryggen:

You want to be my slave, bitch? :mrgreen:

Mr.Man
12-11-03, 23:06
Hva med dildo m belte?
You can tumble down my rabbithole....

Sexy Sadie
12-11-03, 23:13
Du hadde likt d; hva? :P

pip
12-11-03, 23:25
Hver gang jeg ser eller hører om kondomer så begynner jeg å fnise, fordi jeg aldri kommer over tidenes beste DOL tråd. Den handlet om dildoer på avveie. Enten de forsvant hos svigemor mens noen pakker sto oppbevart der, eller det var en hundehvalp sm plutselig kom logrende inn under en finere middag med en dildo i munnen, som den hadde funnet nederst i skapet. :lol:

Mr.X
12-11-03, 23:33
[quote=Mr.X]You want to be my slave, bitch? :mrgreen:

Tja, hva tilbyr du :forelsket2: :twisted:

medica
13-11-03, 00:29
Tja, hva tilbyr du :forelsket2: :twisted:

Vi kunne gått sammen på Extreme og sett på utvalget av strap-ons og diverse andre leketøy.

gyrken
13-11-03, 00:32
Man kan også kjøre typen i ræva m den....

Det hadde jaggu vært ganske gøy å teste. Maktgreie. :knegg:

medica
13-11-03, 00:33
Hver gang jeg ser eller hører om kondomer så begynner jeg å fnise, fordi jeg aldri kommer over tidenes beste DOL tråd. Den handlet om dildoer på avveie. Enten de forsvant hos svigemor mens noen pakker sto oppbevart der, eller det var en hundehvalp sm plutselig kom logrende inn under en finere middag med en dildo i munnen, som den hadde funnet nederst i skapet.

Sist vi flyttet snakket vi om å få flyttebyrået til å pakke ned & pakke ut. Da hadde vi en pappeske hvor det stod «Vintertøy mm. Skal ikke åpnes.» :nikker:

Mr.X
13-11-03, 00:42
Vi kunne gått sammen på Extreme og sett på utvalget av strap-ons og diverse andre leketøy.

I am out... :flau: :flau:

Men diverse hørtes spennende ut :twisted:

pip
13-11-03, 15:11
Hver gang jeg ser eller hører om kondomer så begynner jeg å fnise, fordi jeg aldri kommer over tidenes beste DOL tråd. Den handlet om dildoer på avveie. Enten de forsvant hos svigemor mens noen pakker sto oppbevart der, eller det var en hundehvalp sm plutselig kom logrende inn under en finere middag med en dildo i munnen, som den hadde funnet nederst i skapet.

Sist vi flyttet snakket vi om å få flyttebyrået til å pakke ned & pakke ut. Da hadde vi en pappeske hvor det stod «Vintertøy mm. Skal ikke åpnes.» :nikker:

Dildoer, mener jeg!!!!

Sorry :flau:

placebo
14-11-03, 05:08
Enig med Amiga! En sak med klittvibb og roterende hode er alltids en slager! Glidemiddel, massasjeolje og rompeleker er heller ikke dumt ;)