Se full versjon : Bør Norman kastes?
http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/11/05/382731.html
For de som ikke har fått det med seg: Victor Norman tror han jobber i det private næringsliv og har brukt langt mer til representasjon enn det statens satser tillater. Dessuten har han fått seg både piano og stereoanlegg hjem for statens (dvs vår) regning.
Kan vi ha politikere som bruker embetet til personlig økonomisk vinning?
Why not. Det var ikke rare overtrampene, men bortsett fra det er det helt greit at media påpeker det. At han beklager det og betaler tilbake differansen er helt ok etter min mening.
Singularity
06-11-03, 17:55
Synes ikke det, men jeg synes at det er riktig at han har måttet betale tilbake mellomlegg når han har tatt det for gitt at han kan ignorere satser.
Når det gjelder økonomisk vinning, så har han jo ikke overtatt til odel og eie hverken piano eller musikkanlegg...
Til helvete med hele fyren. Han refser alle andre, men driter tynt i reglene selv. Nå har de begynt å grave, og det er nok ikke bare piano og røyking som kommer frem i dagslyset.
Jeg tror han går. Han bare vet det ikke. Enda.
Og utnevnelsen av egen kjæreste til styreverv er jo tvilsomt...
Og utnevnelsen av egen kjæreste til styreverv er jo tvilsomt...
Helt enig.Hele fyren lukter det svidd av
Det værste er vel tross alt det statsbudsjettet han har lagt opp til.
Bare nalle
07-11-03, 21:59
Jeg stynes Kjell Magne er verre. Han forlanger ny statsministerbolig.
Han har vel ikke stort mer enn et kvarer igjen før noen annen overtar stillingen.
Heller et normalt menneske enn Dagfinn Fascistisk Snusfornuftig Høybråten til å bestemme over meg.
Norman har brukt 13000 kroner mer enn han hadde lov til, og tilbakebetalte beløpet så snart han ble gjort oppmerksom på det.
Kjæresten fikk jobben tildelt av andre.
Media prøver å grave fram alt de kan om ham denne uka, det er hot stuff.
Jeg syns de er slemme.
Det ville da være synd om han forsvant!
Han har jo stor underholdings verdi, og er en av de få "dekadente" personligheter vi har blant en ellers ur-kjedelig regjering..
Sexy Sadie
12-11-03, 22:23
norman har drette på draget; tenk på kreve ett piano, en mann i hans stilling har da behov for flygel....
Piano snaker av småborgerlighet....
Pressekonferanse i dag 11.15, ukjent tema. Tipper han trekker seg...
Nå ser jeg at informasjonssjefen i AAD sier at han ikke trekker seg. Jaja. Vi får tro hva vi vil i nok en halvtime.
Jeg synes Norman hadde en grei redegjørelse under pressekonferansen. Dessuten, når både Carl I. Hagen og VG er mot ham, så gir det meg en instinktiv lyst til å være for ham! :knegg:
Whatever, han er for å utnytte arbeidsinnvandrere uten rettigheter, så til helevete med ham.
Jeg er forøvrig enig med medica i at VG og Carls ekle holdninger gir meg lyst til å være for ham.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.