Se full versjon : Ditt særeste nachspiel?
Som et ledd i helgeoppkjøringen inviterer jeg til å fortelle om ditt særeste nachspiel!
Jeg har opplevd en del morsomme nachspiel i mitt liv, de to gangene jeg badet naken i fontenen på Olav Ryes plass er jo en naturlig høydare. :kul:
Men noe av det særeste jeg har opplevd, var mens jeg bodde på Majorstua. Jeg hadde vært på London med en kompis, og så havnet jeg nå oppe i dameavdelinga etterhvert. Der kom jeg i prat med ei dame, og siden hun også bodde på vestkanten, tok vi følge bortover.
På veien møtte vi Bjørn Floberg, som tydeligvis kjente denne damen fra før av. Da han skjønte at jeg ikke var den nye damen til hun jeg tok følge med og at jeg for det meste er temmelig streit, så begynte han å gramse ned i utringningen min.
Vel, vi sa nå farvel og fortsatte vestover, og på veien møtte vi en kjekk ung mann (nå begynner jeg å føle meg som Ivo Caprino her jeg sitter). Han var også på vei hjem til Majorstua, og han inviterte oss damene på nachspiel. Så vi dro hjem til ham og drakk rødvin og hørte musikk mens jeg ble forsøkt sjekket opp av en lesbe på den ene siden og en mann på andre siden og de diskuterte relativt høylytt hvem som burde få sjans på meg. Nuja, han fyren fikk jaffal kline med meg, så kanskje han vant?
Hele situasjonen føltes bare innmari absurd der og da, men det var kanskje ikke såååå sært?
Hehehe! Jeg har faktisk også sittet mellom en svær lesbe og en mann på et nachspiel. De satt og tafsa på meg begge to. Svært hyggelig var det. ;)
Ellers har jeg hatt mange morsomme nachspiel og en god del teite nachspiel. Teite fordi det tok meg ganske mange år å forstå at menn som inviterer på "nachspiel" ikke nødvendigvis er ute etter en drikkekamerat. Som den gang jeg ble med en svær neger hjem fra byen. Han bød på kokain og det ble bare for fristende - så etter å ha forsikret meg kanskje 10 ganger om at vi skulle bare dope oss og skravle - ikke pule!, så dro vi på nachspiel.
Jeg trenger kanskje ikke si hva han hadde slags forventninger tross mine gjentatte forsikringer? Og det hele endte med at fyren SATT på meg i flere timer. Jeg lå med ansiktet ned i en madrass og bælja og bannet, fyren satt oppå meg og sverget på at jeg hadde fått kokainnevrose og absolutt ikke kunne slippes ut i dagslys. Jo mer han satt på meg, jo mer angst fikk selvsagt jeg. Og jo mer kvernet han ivei om kokainnevroser og jeg vet ikke hva.
Vel, jeg kom meg ut derfra til slutt - like hel - men man kan vel si det var et sært nachspiel ja. :knegg:
Mistermannen var littegrann sjokka da jeg kom hjem og fortalte den historien.
Hmm... det særeste nachspielet??
Har hatt mange sære..som den gangen jeg plutselig befant meg uten en tråd på overkroppen på dansegulvet, eller da jeg dro med meg en egelskmann hjem og fikk han til og like å bli bitt.
eller den kvelden vi hadde vært på haloween party og drosjesjåføren som kjørte meg hjem lurte på om jeg ville bli kjørt på legevakta. (liksminke og falskt blod rundt halsen)
Det særeste var nok at jeg taktfast hadde meg mens de i stua (rommet sidenav altså) ropte "burre, burre, burre, burre" (det året han tok ol gull)
kommer aldri til og glemme ol gullet til Burre,, :mrgreen:
Jeg har forresten en i kategorien «ekle ting på nachspiel.» På et nachspiel i min grønne ungdom var det en fyr som brettet ned buksene og dyppet kuken oppi glasset mitt mens jeg var på do og ingen av de andre på festen sa noe. Jepp, det er da en finner ut hvor stor pris folk setter på en. Heldigvis var det ganske sterke saker i glasset! :knegg: En av de andre sa etterpå at fyren hadde så mye kukost at flatlusa gikk i meierifrakker. Well, thanks, that's something I need to hear.
Og her er mitt kjedeligste nachspiel: Jeg hadde møtt på en fyr jeg kjente litt som ville ha meg med på nachspiel, og jeg er jo alltid med. Så vi havnet i et hus hvor noen hadde glemt å låse døren og huset var fullstendig tomt. Vi surret nå rundt og prøvde å finne noe å drikke.
Fyren fleipet med at siden huset var tomt, så kunne vi jo benytte anledningen til å pule. Så han slengte meg over skulderen, bar meg inn på et soverom og slapp meg opp i sengen. Plutselig ramlet det inn et kobbel med folk inn ytterdøren og vår venn fikk panikk. Han låste døren og bad meg være stille. Han hadde nemlig dame og det kom til å bli et jævla bråk hvis han kom ut fra soverommet med ei anna dame.
Så der satt vi. I tre samfulle timer. Jeg tenkte på å klatre ut vinduet, men huset var i vinkel, og gjett hvilke to rom som var i hver sin ende? Dessuten var det midt på sommeren, og det hadde begynt å lysne. Det var ikke mulig å komme seg ut uten å bli sett, og fyren er jo egentlig veldig snill, så jeg hadde ikke lyst til å ødelegge forholdet hans. Vi gikk ut da verten var alene igjen.
Oh well. Jeg får nok min lønn i himmelen. :D
Bortsett fra de to gangene på Olav Ryes plass, så har jeg aldri vært naken offentlig eller semioffentlig på nachspiel. Men det har blitt endel puling. :mrgreen:
stakkar fyr da sitte der med den lekkre dama og være nødt til og sitte muuse stille :knegg:
Og det hele endte med at fyren SATT på meg i flere timer. Jeg lå med ansiktet ned i en madrass og bælja og bannet, fyren satt oppå meg og sverget på at jeg hadde fått kokainnevrose og absolutt ikke kunne slippes ut i dagslys.
Okei, da var det nok bedre med en fyr som bare var redd dama si! :knegg: Hadde han i det minste hatt noe å drekke.
Å, jeg har en til disgusting nachspielhistorie!
Jeg var på en fest ute i provinsen hvor gutta boys tømte i seg himkok by the gallon og vi ble temmelig fulle alle sammen. Til slutt tok himkoken slutt, og gutta boys var fortsatt tørste, så de begynte å ta for seg av satsen som ikke var brent ennå. Greit nok, men det smaker jo ikke akkurat rusbrus av det. Satsen hadde de i ei diger hvit balje, og vannstanden var sterkt synkende. Til slutt var det bare noe som minnet om babygrøt med klumper igjen oppi balja, men det var fortsatt folk igjen som ikke hadde fått stilt tørsten. Da gikk de og hentet en utrolig skitten kjellermatte (den vi hadde tørket beina på da vi kom) og silte resten gjennom.
Da gikk jeg. http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/puke1.gif
stakkar fyr da sitte der med den lekkre dama og være nødt til og sitte muuse stille :knegg:
Til pass for ham, dummingen! :overlegen:
Når jeg har sittet og vridd hjernen etter mitt særeste nashspiel, så slår detmeg at det er jammen leeeeeeenge siden sist.
Når jeg har sittet og vridd hjernen etter mitt særeste nashspiel, så slår detmeg at det er jammen leeeeeeenge siden sist.
Da er det sannelig på tide med et. :nemlig:
Bor du langt fra Oslo pipen? Vi kan sikkert ordne et sært nachspiel her, la oss si søndag morgen.. :)
Bor du langt fra Oslo pipen? Vi kan sikkert ordne et sært nachspiel her, la oss si søndag morgen.. :)
Kanskje du kan finne en neger som kan sitte på henne. :knegg:
Problemet er at jeg trenger så mange dager på å ta meg inn igjenn, og det er liksom ikke vert det.
Destuen har vi så mange fester på huset at det liksom holder. De ender ofte opp i bastua. Og da harmange sære naschspiel, ja, men jeg har vanligvis gått og lagt meg når det kommer så langt.
Det beste så langt er når noen bestemmer seg for å løpe nakne i 10 minutte,r for så å hoppe i elva, for så å løpe tilbake i oppoverbakke. I januar.
Pusene drar bare ut i sklia.
Hmm... tror jeg har vært på for mange sære nachspiel, ble rent ivrig etter å skrive her.. :lol:
Noen som kommer rett opp i tankene er:
Et sært oppmøte på Grorudalen, bare for å bli minna på at foreldra sov og at det ikke var noe fest, men at vi kunne gå ned på T-banestasjonen og fyre en feit en, og visstnok inne i veggen på T-banestasjonen var det skjult både sammenrulla avis og maiser...
Fyren, som forøvrig gikk under kallenavnet cyberneticrawsex, som i sann ærlighet og godt forsikra fra resten av deltakerne la ut om dyresexekspisjadene sine..
En noe kjip situasjon i Amsterdam på min første interrail, der jeg kom inn og det lå en liten haug av kokain og en liten haug av heroin på bordet, greit nok, men så dukker nederlandsk politi opp (og jeg tenker shit fucka, får håpe det de sier om dette stedet er sant), vel politimennene slår av en prat noen vitser på nederlandsk og så ler de sammen med de andre deltakerne, hvorpå de hilser adjø og drar sin vei uten hverken dop, bot eller formaninger, ... nachspielet endte selvfølgelig at dektakerne fikk ekte kokainpsykose når jeg nekter å betale neste klomp på 25 gylden, ettersom jeg bare hadde tatt et trekk av pipa, hvorpå han ene finner fram en kniv, setter seg på meg med kniven mot strupa og skal ha alt jeg eier... til slutt blir jeg forbanna og skriker "Get the fuck off me!!!!" Hvorpå fyren virker litt sjokka og rygger... så lirer jeg av en historie om hvordan jeg kan ta ut penger på minibankkortet og hvordan mobiltelefonen min kan sperres og elektronisk spores, mens jeg nøysomt setter på meg ryggsekken igjen, så blir jeg med ut med han andre duden (ikke han med kniven heldigvis) hvorpå han beklager det hele, gir meg mobiltelefonen min og jeg peller meg på en trikk som runder hjørnet akkurat da...
Et nylig *****nachspiel var heller ikke så ille, damer som lirer av seg hvordan de liker S/M, gærninger som var så tøffe at de tror "og kniva mot strupen" er et oppsjekkingsord, 22 år gamle (søte!) jomfruer som digger å sloss med sverd ...
Og en del andre episoder som ikke lar seg nevne av hensyn til personvern..
Forøvrig bli tafsa på av homser er jeg blitt så vant til nå at jeg ikke ser på det som noe annet enn en noe vanlig nachspiel greie...
yO, kom på en til, lå og sov på sofaen i europeisk ungdom da det ramler inn et par mennesker hvorpå hu sporensstraks bretter av seg trusa og de gjør the wild thing på andre hjørne av sofaen... de ga rimelig faen, og de kjente hverandre ikke en gang... kanskje ikke så sjokkerende, men jeg var bare 16 den gangen...
Det slår meg at jeg må ha levd et forferdelig kjedelig liv...
Aldri har jeg vært på nachspiel, ei heller noe vorspiel og knapt nok på noen fest (antall fester jeg har vært på i livet kan nok telles på en hånd). Aldri har jeg smakt alkohol, aldri vært borti stoff, heller aldri røyka. Ikke er jeg religiøs heller, så det har ihvertfall ikke vært noen brems.
Jo, jeg er nok bare tvers igjennom k j e d e l i g... :forvirret:
Det slår meg at jeg må ha levd et forferdelig kjedelig liv...
Aldri har jeg vært på nachspiel, ei heller noe vorspiel og knapt nok på noen fest (antall fester jeg har vært på i livet kan nok telles på en hånd). Aldri har jeg smakt alkohol, aldri vært borti stoff, heller aldri røyka. Ikke er jeg religiøs heller, så det har ihvertfall ikke vært noen brems.
Jo, jeg er nok bare tvers igjennom k j e d e l i g... :forvirret:
Definisjonen på kjedelig har heldigvis ikke noe med hverken hvormagne fester en har vært på, eller hvor mange nachspiel.
Heldigvis :)
Wonderdong, jeg husker også noen nachspiel med cybbe! :ler: Første gang vi traff cybbe sjokkerte friken med å sitte og kline med fyren hele kvelden. Inntil da hadde vi ingen anelse om at han var homo. Så det nachspielet var i det minste godt for noe, selv om det endte med at vi nesten ble sprø av å høre cybbe legge ut om all den deilige sexen han hadde med bikkja si og at han hadde gitt seg selv elektriske støt med et bilbatteri og at han hadde kontakter i den russiske (?) mafia. Litt av en fyr ja. :rofl:
Jeg var på en fest ute i provinsen hvor gutta boys tømte i seg himkok by the gallon og vi ble temmelig fulle alle sammen. Til slutt tok himkoken slutt, og gutta boys var fortsatt tørste, så de begynte å ta for seg av satsen som ikke var brent ennå. Greit nok, men det smaker jo ikke akkurat rusbrus av det. Satsen hadde de i ei diger hvit balje, og vannstanden var sterkt synkende. Til slutt var det bare noe som minnet om babygrøt med klumper igjen oppi balja, men det var fortsatt folk igjen som ikke hadde fått stilt tørsten. Da gikk de og hentet en utrolig skitten kjellermatte (den vi hadde tørket beina på da vi kom) og silte resten gjennom.
Da gikk jeg.
Du gikk nok i rett tid. :knegg:
Vi hadde nachspiel i kapteinens lugar på et nederlandsk krigsskip en gang. Da vi kom ombord i tretida om natta, OG da vi gikk igjen enda seinere, måtte unge gutter i uniform stå rett og gjøre sånn militærhilsen. Jeg syns det var litt pinlig og ba dem om å la være, men kapteinen sa bare at det måtte de altså. Der sto de stive som tinnsoldater og trodde sikkert kapteinen hadde pult noen lokale horer eller noe.
Men det var faktisk et av de mest sømmelige nachspiel jeg har vært på.
Vi hadde nachspiel i kapteinens lugar på et nederlandsk krigsskip en gang. Da vi kom ombord i tretida om natta, OG da vi gikk igjen enda seinere, måtte unge gutter i uniform stå rett og gjøre sånn militærhilsen. Jeg syns det var litt pinlig og ba dem om å la være, men kapteinen sa bare at det måtte de altså. Der sto de stive som tinnsoldater og trodde sikkert kapteinen hadde pult noen lokale horer eller noe.
Men det var faktisk et av de mest sømmelige nachspiel jeg har vært på.
Dritkult! :respekt: Du vinner herved prisen for kuleste nachspiel!
Jeg har hatt ting stående i stram givakt for meg også, men slettes ikke en bataljon soldater! :knegg:
Da jeg besøkte venninnen min i pakistan, hadde de en mann som åpnet døra og sto i givakt hver gang vi skulle ut eller inn. Det var veldig ekkelt og jeg prøvde å ta løpefart for å rekke frem til døra før han hver gang. Men han var kjapp som et lyn og rakk dit før meg. Pinlig affære.
Man føler seg temmelig dust. Skjønner ikke at de kongelige gidder det der. Militærfolka er jo også splitter pine.
Da jeg var på besøk på den norske ambassaden i Ukraina hadde de og helmetallport og bevæpna vakter ved inngangen... syntes det var litt spenstig da, men har lagt av meg våpendilla etter noiakjøret som var på Brittiske airports med IRA på begynnelsen av 90-tallet, der møttes en av bevæpna politi med MP-5'er, dårlig førsteinntrykk i grunn.... Hiiick...
På veien møtte vi Bjørn Floberg, som tydeligvis kjente denne damen fra før av. Da han skjønte at jeg ikke var den nye damen til hun jeg tok følge med og at jeg for det meste er temmelig streit, så begynte han å gramse ned i utringningen min.
Gramse?
Gramse?
Tafse, grafse, plukke, pille, beføle. Flere synonymer der ute?
Wonderdong, jeg husker også noen nachspiel med cybbe! :ler: Første gang vi traff cybbe ....... og at han hadde gitt seg selv elektriske støt med et bilbatteri ......
Spesielt det at han hadde festet den ene katoden i analåpningen og den andre i munnen og mente at dette skulle resultere i en helvetes orgasme som skulle få det til å eksplodere heftig. Hmmm......... :sprekker:
Spesielt det at han hadde festet den ene katoden i analåpningen og den andre i munnen og mente at dette skulle resultere i en helvetes orgasme som skulle få det til å eksplodere heftig. Hmmm.........
Fikk dere se på? :interessert:
Fikk dere se på? :interessert:
Nei vi glemte visst å spørre. Det var visst mest sånn at vi satt der med åpen munn og glodde på fyren. Kjekk var han også. Dritdeilig faktisk. Bortkastet, i og med at han var mest interessert i bikkjer og bilbatterier.
Nei vi glemte visst å spørre. Det var visst mest sånn at vi satt der med åpen munn og glodde på fyren. Kjekk var han også. Dritdeilig faktisk. Bortkastet, i og med at han var mest interessert i bikkjer og bilbatterier.
Ser for meg fyren be dama bjeffe som en schãfer når hun kommer. :ler:
Wonderdong, jeg husker også noen nachspiel med cybbe! :ler: Første gang vi traff cybbe ....... og at han hadde gitt seg selv elektriske støt med et bilbatteri ......
Spesielt det at han hadde festet den ene katoden i analåpningen og den andre i munnen og mente at dette skulle resultere i en helvetes orgasme som skulle få det til å eksplodere heftig. Hmmm......... :sprekker:
:lol: Ja, husker det når du sier det, litt av en character :sjokk:
Mitt livs særeste nachspiel var hjemme hos meg selv da vi bodde i kollektiv, for et par år siden..
Vi hadde vært ute og festet og hoiet, og enkelte begynte å tenke på å legge seg..
Jeg hadde ikke før fått hodet på puten, før en av romkameratene mine kommer, drita full&skakk, og mener at jeg må bli med meg, for han har noe vise meg...
Javel, jeg følger på og kompis åpner badedøren og der sitter det fakta faen meg, en bannende nordlending i drag og truer oss med dassbørsten og nekter både å gå og å kle på seg..
Kompis hadde funnet ham i senga, og han kom altså ikke lenger enn til dass. Der satt han og hev nips, bannet og låt og mente han ville drite i fred :sjokk:
Det endte med at politiet måtte hente ham. Han hadde brutt seg inn via loftet, men hvorfor den fulle, bæsjende innbruddstyven vår var i ført kvinnetøy fra topp til tå har vi aldri klart å finne noen forklaring på.. :?: Han var en stor, grov nordlending og intet ved ham var feminint, bortsett fra tøyet..
Selv politiet måtte glise litt av denne ytterst sære tildragelsen.. :)
En annen klassisk avsluttning var etter en halloween fest, også i kollektivet. Vi hadde mye "skummelt" nips oppe, som seg hør og bør på halloween, også et par eldgamle, nifse sett med tyske håndjern. De er eldgamle og det finnes ikke nøkkel.. Selvsagt klarte en av festdeltagerne, ei overstadig, relativt ukjent dame, å smekke på seg disse, på innerste hakk, med påfølgende tur til legevakt som intet kunne gjøre, bortsett fra å tilkalle låsesmed og vaktmester..
Det var kjæresten som fikk den sure oppgaven å følge damen, og det selvsagt ikke en kjeft som trodde at han ikke hadde noe med at hun hadde håndjern på og begynnende blå hender.. Han sier han aldri har vært så flau.. Legesekretærene skulte og anbefalte anmeldelse, mens låsesmed og vaktmestere gliste i skjegget og var oppkommer av gode vitser.. :D
Sist, men ikke minst vil jeg nevne en skuspillerinnedame vi fikk på nachspiel når jeg bodde i USA. Hun hadde fått det for seg at vi drev med noen slags obskure orgier eller noe i huset, fordi vi innimellom pleide å ha nakenfest(!). Egentlig helt uskyldige greier, man er naken i stedet for kledd når det konsumeres.
Men hun trodde, og hun ville.
Hun gikke en runde, så oss alle(!!), dypt og forførende i øynene, og anmodet oss om å "please forget that I`m married... :sjokk:
Kveldens høydepunkt var, da hun under "truth or dare" , faktisk, og i alles påsyn, tok utfordringen og stakk en tonegaffel opp i rumpa og sang en "a".. :iik:
Det er, de tre, absolutt særeste nachspielene jeg har deltatt på. :D
:ler:
laguna, jeg vil på nachspiel med deg!
Herre jemin laguna, :impregnert:
:ler:
laguna, jeg vil på nachspiel med deg!
Just say when! ;)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.