Se full versjon : Jeg sprer glede
I forrige uke var jeg syk som faen i dagevis. gyrken dro på byen forrige Lørdag. Da hun kom hjem dritings så jeg mitt snitt til å få sjøsatt snekka. Vel, betalingen for det er at nå ligger hun som et slakt på sofaen her i dag og er like dausjuk.
--------------------------
Sometimes it backfires!
Hehe! Det der har heldigvis aldri mannen min gjort - eller har han? :blackout:
Sexy Sadie
10-11-03, 22:54
I forrige uke var jeg syk som faen i dagevis. gyrken dro på byen forrige Lørdag. Da hun kom hjem dritings så jeg mitt snitt til å få sjøsatt snekka. Vel, betalingen for det er at nå ligger hun som et slakt på sofaen her i dag og er like dausjuk.
--------------------------
Sometimes it backfires!
Merkelig, sex i fylla bruker å kurere meg for fyllesjuke.
Gammelt triks det.
Nå er ungen på 2,5 også syk. Du har ikke pult han også mistermannen? :paranoid:
Hehe! Det der har heldigvis aldri mannen min gjort - eller har han? :blackout:
Tja. Du kjenner vel at det renner ut av deg når du står opp om morgenen, eller?
Han ville vært smart nok til å bruke dong for å skjule sine synder. Der får jeg igjen for å sette på «Crime Night» på Discovery hver torsdag. :nemlig:
Nå er ungen på 2,5 også syk. Du har ikke pult han også mistermannen?
:tørke kaffesprut av skjermen:
Han ville vært smart nok til å bruke dong for å skjule sine synder. Der får jeg igjen for å sette på «Crime Night» på Discovery hver torsdag. :nemlig:
Du har aldri fundert på hvorfor du har så løs avføring etter å ha vært ute en tur?
Du har aldri fundert på hvorfor du har så løs avføring etter å ha vært ute en tur?
:sjokk:
Hehehe.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.