Se full versjon : Wheee! Fredag!
I dag skal jeg ut og spise & drikke med jobben. Fint vi skal spise først, slik at formen forhåpentligvis holder en stund utover. :fyller:
Hva skal dere?
Tradisjonen tro har jeg ingen spesielle planer. Kanskje jeg tar en liten tur noe sted i morgen kveld, eller kanskje ikke. Høyst sannsynlig gjør jeg det, siden jeg gjør det hver gang jeg sier kanskje..
I kveld har jeg ingen planer så langt, men i morgen lurer jeg på om vi skal ta en tur inn til grønlands på barnas verdensmusikkdag. :D
Slappe av!
Er så trøtt. Har sovet lite i det siste, har hatt litt for mye å henge fingrene i og for mye å tenke på. I morgen kveld er det spillejobb med orkesteret, så jeg trenger å ta det litt rolig.
Sov bare fire timer i natt og var oppe kl. 6 (uvant til å være meg!) fordi jeg hadde time på et bilverksted kl. 7.30. Måtte jo få noen andre til å gjøre den jobben, da det verkstedet jeg egentlig hadde time hos sist mandag, stengte.
Enda en kjedelig helg i møte. :lei:
Jeg er faktisk alene hjemme denne helga! Mistermannen bråbestemte seg og tok med begge ungene på fjellet! :lykkelig:
Fy faen så heldig det går an å bli! Da skal du vel ut? :D
Bare nalle
07-11-03, 21:39
Jeg er alene med barna i helgen. Da kan jeg være i nettmodus uten innblanding fra far.
Jeg er alene med barna i helgen. Da kan jeg være i nettmodus uten innblanding fra far.
Det er jo nesten like brukbart så store som de er.
Bare nalle
07-11-03, 23:18
Det er jo nesten like brukbart så store som de er.
Ja, det er sant.
Men jeg blir låst når det gjelder byturer. Jeg blir alltid så syk dagen derpå, og noe ungemas da fikser jeg ikke.
Jewg har da vett på å nyte tiden alene. Det er da noe. :)
Jeg er faktisk alene hjemme denne helga! Mistermannen bråbestemte seg og tok med begge ungene på fjellet! :lykkelig:
Heldiggrisen!
Nalle og Gyrken kan jo sitte og prate med meg i kveld da..
:drekka: skål foresten. Skal se dreamcatcher nå. Liker ikke sånne scary filmer så jeg må drekke meg til mot
see yha later :kul:
Nalle og Gyrken kan jo sitte og prate med meg i kveld da..
Får ikke jeg være med å prate? :snurt:
Jeg kommer vel 0030 norsk tid, da drar mannen på jobb. :D
Jeg har tre liter rødvin og en rusbrus. Og iofs masse sprit, men den bør kanskje få ligge i ro i kveld. :angst:
Hva har dere å drikke?
Får ikke jeg være med å prate?
SELFØLGELIG!!!
Får ikke jeg være med å prate?
SELFØLGELIG!!! :bøyermegistøvet:
har to pils (har allerede drukket tre da) å ei halv flaske vin som har stått uten kork i ei uke...
Finnes sikkert no blankt også om det blir krise..
fikk veldig lyst på rusbrus nå...
filmen var litt skummel da..
tror de pilsa begynner og virke allerede... :flau: dobble innlegg..
Mannen min har drukket opp den siste rusbrusen. :kjerring:
Er ikke en passende straff at han må stå opp med ungene i morgen også - selv om det er farsdag?
Ja..det synes jeg. Gubben skal opp med poden han å, men det er hannes egen feil. Han drakk i går, jeg drekker i dag..hehe
Min mann og mine barn kommer først hjem fra hyttetur om noen timer. Jeg nyter friheten enn så lenge, men gleder meg litt til å se dem igjen også nå. :)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.