Se full versjon : Pages 1, 2 and 3
Synes fonten på pages 1, 2 osv. er utydelig...
Vanskelig å finne sånn nederst på sida... trodde først tråden var ferdig etter side 1.
Hvordan ville du hatt det da? Større skrift?
Og du har oppdaget at du kan gå til siste innlegg i tråden ved å trykke på pilen borterst til høyre? Mistermannen så ikke det før det hadde gått et par uker. ;)
Og du har oppdaget at du kan gå til siste innlegg i tråden ved å trykke på pilen borterst til høyre? Mistermannen så ikke det før det hadde gått et par uker. ;)
Oj, trodde det var neste konferanse / emne jeg :lol:
Jeg er alene hjemme. Snart kommer venninnen min for å drikke øl med meg. :lykkelig: Lyst å ta en tur Wonderdong?
Jeg er alene hjemme. Snart kommer venninnen min for å drikke øl med meg. :lykkelig: Lyst å ta en tur Wonderdong?
hurm... våkna nå jeg...
.... ellers er det drikkevarer her og...
Er dette klarerert med mistermannen a?
Er det katt der fremdeles? Blir det sånn kone-party? I så fall skal jeg har skikkelig betalt for stripping!! :lol: Tror jeg kommer en tur, ser ikke ut som det skjer noe annet right now...
Kom om du har lyst! Det er bare meg og Margit her, ikke noe farlige greier. Mistermannen er på hyttetur med ungene! Vi tar kanskje en tur ut etterhvert.
Kom om du har lyst! Det er bare meg og Margit her, ikke noe farlige greier. Mistermannen er på hyttetur med ungene! Vi tar kanskje en tur ut etterhvert.
Hum... buss 21T og buss 60?
Buss 20 vel? Gå av på Galgeberg og gå resten. Eller no'. :)
Buss 20 vel? Gå av på Galgeberg og gå resten. Eller no'. :)
HYggelig tur ut, bortsett fra at jeg ble nekta på Queens, så da for faen ikke så sliten ut, men Kampen til Queens er en lang gå tur...
Hyggelig ja. Glem nå den dumme dørvakta. :)
Oj, trodde det var neste konferanse / emne jeg :lol:
Den er faktisk ganske vesentlig.... ;)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.