Se full versjon : måneformørkelse..
Skal du ut og se?? Minner meg om den barneboka hvem har tatt en bit av sola..
Jaaa, det må jeg huske. Takk for at du sa fra, ellers hadde jeg sikkert glemt det!
Noen som vet når dette skjer i natt?
Begynner 00.32 og er full formørkelse kl 02.06 til kl 02.31 Det er perfekt vær her i Trondheim ihvertfall..stjerneklart.. :)
http://astronomi.no/maane091103.html
Takker..skal se om jeg er våken så lenge.Har tatt et par øl.Fanken så trett man blir av øl.Man blir doven liksom..
Da er det bare en ting og gjøre... Drikk mer..da våkner du tilslutt tenker jeg..
Whee! Vi har flott utsikt til formørkelsen fra ene balkongen!
hehe..du tror det?? men da blir jeg jo :bedugget:
å huff og huff.. bli for all del ikke det ;) Sitter her helt alene jeg og har fem pils innabors..tenkte og ta resten av vinflaska mi etterpå..
poden og gubben har lagt seg..:knegg:
hehe...Problemet mitt er at jeg blir så tissatrengt når jeg drikker øl,så jeg måtte isåtilfelle være oppe i natt sånn at jeg kunne ha løpt skytteltrafikk mellom doen og pilsen :drekka:
Her er det overskyet.
Så kjedelig,amiga.Faren min og stemora mi er på Gran Canaria nå,de kom før idag..
Det er typisk for Las Palmas, men de er vel på sydkysten? Der er det nesten bestandig pent vær.
Nå er klokken halv to, og der er bare en liten skalk igjen av månen. Innmari schtilig! Er dere andre ute og ser på eller har dere blitt fulle og kælvet? :full:
Vi så at det hadde startet da vi var på vei ut på byen. På vei hjemover igjen var formørkelsen i ferd med å gå over. Men som venninnen min sa - det er ikke så nøye at vi ikke fikk med oss den fulle måneformørkelsen - det er jo bare 150 år til neste gang.
Jeg så det på web for her var det overskyet.
Var ute og så ja.. helt til det var full formørkelse. Stili jepp
Ja, det var skikkelig tøft!
det er ikke så nøye at vi ikke fikk med oss den fulle måneformørkelsen - det er jo bare 150 år til neste gang.
Vel, vel. Det kan nok føles som en evighet til sommeren kommer, men neste måneformørkelse kommer i Mai 2004.
Fenomenet opptrer i gjennomsnitt 1,5 ganger per år, og er derfor mye mer vanlig enn f.eks solformørkelser.
Det var jo godt å høre. :)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.