Se full versjon : mandag
det er mandag i morra..dvs en ny uke med ond rygg, kjedelig jobb, dustete trygdekontor, morratrøtt familie.
wreææææl..ja til firedagers helg. Det hadde vært så mye bedre og starte mandagen på en tirsdag.
amen
Jeg våknet med vond rygg i dag. :au:
ond rygg er noe drit... :trøster Amiga:
Jeg skal på helsestasjonen i morgen tidlig og skal bare jobbe litt på ettermiddagen. Grei start på uka. :)
Jeg skal på helsestasjonen i morgen tidlig og skal bare jobbe litt på ettermiddagen. Grei start på uka. :)
Ja, da kan du jo komme hit og hjelpe meg med å sette bøker i bokhyller. Og tørk av deg det jævla gliset. :kjefter:
:ler:
Forandring i planene. Ene ungen er plutselig syk og må være hjemme. Så da blir det ikke jobbing på ettermiddagen heller.. Du kan jo håpe at han spyr utover hele meg et par ganger til, så føler du deg vel bedre? :snill:
Jeg inbiller meg at jeg er syk, og sjansene for å bli det på ekte øker dramatisk. Lenge leve akkurat passe mye feber og litt vondt i halsen.
:D
Jeg har snart klippekort hos kriopraktoren....
Jeg har snart klippekort hos kriopraktoren....
Jeg hadde det lenge, men ikke nå lenger takket være Jensen - også kjent som Jensen Royal Ambassadør. Jeg kunne aldri brukt 20 000,- på noe bedre!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.