PDA

Se full versjon : helvetes bilkjøring..

spindis
10-11-03, 20:08
ikke nok med at jeg ripa opp og nesten bulka bila til sambos tante tror du ikke for f at jeg klarte og ripe opp døra på vår egen da jeg skuva borti en eller annens bil da jeg skulle parkere i dag?? Den fikk heldighvis ikke noen merker utrolig nokk..

JEG LIKER IKKE OG KJØRE BIL!!

Sådeså

medica
10-11-03, 21:36
Ikke jeg heller. Har for vane å redusere biler til vrakpant, så jeg holder meg unna førersetet.

Mr.Man
11-11-03, 00:46
Husker at jeg bulket litt her og der rett etter at jeg fikk lappen sjæl. Kjipt det. Ble litt for kjepphøy i trafikken litt for fort. Dumt det der...

Når du skal parkere etc., bør du tenke litt over at det ikke er så jævla nødvendig å komme nærmest mulig. Det er rett og slett ikke verdt pengene. Rydd vekk stoltheten og gi bilen rikelig med marginer i begynnelsen....

gyrken
11-11-03, 00:48
Husker at jeg bulket litt her og der rett etter at jeg fikk lappen sjæl.

Er det den gangen du "bulket litt i" (og nesten drepte) en motorsykelist du snakker om nå? :knegg:

medica
11-11-03, 02:51
Er det den gangen du "bulket litt i" (og nesten drepte) en motorsykelist du snakker om nå? :knegg:

Fetteren min var på vei til en fyr som skulle kjøpe motorsykkelen hans. Han hadde mekka og shaina i flere uker, så den skulle være i tipp topp stand. Og på veien bort er det et kvinnfolk som ikke overholder vikeplikten og kjører ham ned. Det gikk fint med ham, men sykkelen kunne han bare glemme. Da han kom seg på beina igjen gikk han bort til kvinnfolket og sa: «ser du deg ikke for, ditt hespetre?» Og så gikk han. Rolig fyr.

spindis
11-11-03, 12:11
Heh heh.. :ler svakt: har jo ikke kjørt ned noen enda da..tomme biler med ingen inni heldighvis.

liker fortsatt ikke og parkere da.. :deppa:

Sorepheus
12-11-03, 03:09
Nå kjører ikke jeg bil, men en stund hadde jeg det med å irritere meg skikkelig over biltrafikken forbi der jeg bor, og det er særlig en type som har en bil som viderefører vibrasjoner som går rett igjennom vinduet og trimma mopeder er ikke akkurat vakket musikk heller... Av og til ønsker man lissom at man bodde for seg selv på ekte vis, og vil bare døse på sofaen eller.noe, i hvert fall ikke tenke på verden utenfor leiligheta, så når det da akkurat når man føler tilfredsheten over stillheten kommer 5 sjappe biler føler man lissom at de er midt inni stua :ond: Minner meg forøvrig om en historie da familien bodde i Sovjetunionen og det var -30 ute, men KGB stod som vanlig utenfor, men de hadde motoren i gang, og sånne gamle sovjetbiler bråker en del mer enn andre, til slutt tilta fattern over lyden, fylte en pose med vann og slapp den ut av vinduet rett ned på vindusruta og motoren... etter det hørte man ikke mer av sånn lyder... :lol: