Se full versjon : Oppmerksomhet
Vi trenger ca. 300-400 medlemmer til, så en avisartikkel om hvor grusomt det er her inne hadde ikke vært dumt. Noen som har en ide som vil få en journalist til å ta pennen fatt?
Håper de ikke leser gamle tråder. :lol:
Jeg kunne pult en journalist og ordnet det på den måten om jeg fikk frie tøyler en stund.. :knegg:
kan skrive et innlegg på et anna forum om hvor sinsyke alle her inne er. Kanskje det ville hjelpe??
Der snakkerde bare om sex og sokker foreksempel?
Singularity
11-11-03, 12:53
300-400 nye?
:sjokk:
Mye bedre med noe langt mindre og hvor alle kjenner alle. :jepp:
300-400 nye?
:sjokk:
Mye bedre med noe langt mindre og hvor alle kjenner alle. :jepp:
egentlig ganske enig med deg.. :nemlig:
300-400 nye er ganske mye. Om man får masse nye inn på en gang går miljøet dukken. Bedre å ta det litt sakte men sikkert, mener jeg.
Enig med de siste talerne!
Sexy Sadie
12-11-03, 21:17
tror d kommer folk hit etterhvert luskende ifra kg.....
ja, jeg kom jo i allefall........ :flau:
ja, jeg kom jo i allefall........ :flau:
Åh, djiisess, Barbie!
For noen... - !! ehh... :sjokk:
hmm.. ja...
Jeg er ganske så ny jeg også :)
(holdt på å skrive: jeg har nettopp kommet jeg også.. men det hadde blitt litt rart) :twisted:
(holdt på å skrive: jeg har nettopp kommet jeg også.. men det hadde blitt litt rart)
:ler:
Hvis folk her rekrutterer kule folk de kjenner herfra og derfra så blir det veldig bra etterhvert tror jeg. Kult med litt blanding fra forskjellige steder også - har ikke lyst å ha mingle 2, KG 2 eller dol 2, men et sted med egen personlighet. Synes allerede det er mange kule folk her som utgjør en bra blanding! :)
Sexy Sadie
12-11-03, 23:17
skjønner hva du mener men jeg inviterer de virkelig heftige ifra kg.
KG" blir d bare hvis Hege blir moderator her.....
Er hun en skikkelig kjerring?
skjønner hva du mener men jeg inviterer de virkelig heftige ifra kg.
KG" blir d bare hvis Hege blir moderator her.....
Har oppfattet at KG sensurerer over en lav sko. Det kommer ikke på tale her ihvertfall. Hva som evt. må slettes har jeg ingen idé om enda, men det skal være temmelig ekstremt. Jeg tror på at vi klarer å oppdra hverandre.
Har oppfattet at KG sensurerer over en lav sko. Det kommer ikke på tale her ihvertfall. Hva som evt. må slettes har jeg ingen idé om enda, men det skal være temmelig ekstremt. Jeg tror på at vi klarer å oppdra hverandre.
Enig. Det skal mye til her i gården før vi gidder å drive med sånt. Hill liberalismen!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.