Se full versjon : Har du mobil? *bang*
http://www.dagbladet.no/dinside/2003/11/11/383224.html
Kanskje jeg bør bytte mobil? :nervøs:
Jeg har en Ericsson og er ikke særlig fornøyd med den. Tror jeg ville tatt sjansen på Nokia uansett..
Jeg bekymrer meg ikke. Eier ikke mobil og har ingen planer om å skaffe en. Bare stress og mas med de små duppedittene der.
Jeg har en 3330 og en 3510i, det har gått bra hittil.
Jeg bekymrer meg ikke. Eier ikke mobil og har ingen planer om å skaffe en. Bare stress og mas med de små duppedittene der.
Jeg klarte å stå i mot helt fram til i fjor sommer, men med en hektisk hverdag med små barn måtte jeg gi meg til slutt. :beskjemmet:
Min Nokia er egentlig veldig grei. Jeg har hatt Nokia i 7 år og ser ingen grunn til å bytte merke.
Jeg byttet til Ericsson for noen måneder siden og forstår fremdeles ikke alt av min nye mobil. Forvirrende greier - synes den er rotete og uvant!
Har en Nokia 3410,den forrige,en 3310 har sønnen min fått.Funker helt fin de.Hadde aldri klart meg uten mobil.For meg funker den også som vekkeklokke om morran,da den radiovekkeklokka jeg hadde havna i veggen en morgen jeg var veldig sint og trett :twisted:
jepp har mobil. en siemens ME 45. Beste telefonen jeg har hatt . Batteriet varer i ei uke og alt er bare fryd og gammen. Vi har ikke hustelefon, derfor er mobil en nødvendighet.
hadde ikke klart meg uten.
:telefon:
Nokian min lever sitt eget liv, men jeg er glad i den likevel.
Liker at den har egen personlighet. :lykkelig:
Sexy Sadie
20-11-03, 19:38
Jeg savner virkelig min siemens S40 som ble stjålet for ett år siden.
Desverre var den ett sluttprodukt så den er ikke å finne i butikkene mere.
Har kun hatt Nokia telefoner, og jeg lever ennå.
Jeg har hatt Simens, Ericson og nå Nokia!
Liker nokiaen min!
Den uten fargeskjerm! ;)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.