Se full versjon : Lar dere syke barn bare sove og sove?
Min syke lille fyr på 2,5 har nå sovet i rundt tre timer. Det er to timer mer enn han sover på dagtid vanligvis. Jeg har lyst å vekke ham og få i ham noe drikke, for han drakk ikke noe i timene før han sovnet heller og feberen er nesten 40 grader.
Bør jeg la ham sove isteden?
Du får se det an, synes jeg. Tror jeg ville gitt ham en time til.
Men hva skal jeg gjøre hele den tiden da? Husarbeid? :ler:
Jaja, så får jeg vel det da. Dakar liten. :baby:
Her har vi ikke osvet på magne netter.... Stakkars både store og små :(
Her har vi ikke osvet på magne netter.... Stakkars både store og små :(
Uffda! Stakkars dere. Er dere syke?
Her har vi ikke osvet på magne netter.... Stakkars både store og små
Heldigvis sover ungene mine om natten selv om de er syke. Håper dere snart blir bedre!
la tassen sove du. Husk og vaske bak kjøleskap, vaskemarskin ol da
la tassen sove du. Husk og vaske bak kjøleskap, vaskemarskin ol da
Yea, right! Men jeg fikk ryddet litt på kjøkkenet og rundt om. Ellers har jeg vært usannsynlig trøtt i dag! Skjønner ikke helt hva det kommer av.
hehe.. har alltid planer om og vaske kåken jeg når poden sover på dagene i helga...men hva ender jeg opp med og gjøre??
Joda jeg sovner jeg og..
pleide og være mest effektiv med rydding ol når jeg sto opp tidlig i helgene jeg. Det var før i tiden. Kunne hende gubben våkna opp til nyvaska hus og nystekte rundstykker...
jeg har heldighvis tatt til fornuften
Det er bare minstejenta som er skikkelig syk. Men hun hoster så hun våkner, og har tydeligvis vondt når hun hoster. Så det har blitt lite med søvn på hele gjengen... her om kvelden sovna jeg kklokka 7 og sov rundt.
Det er bare minstejenta som er skikkelig syk. Men hun hoster så hun våkner, og har tydeligvis vondt når hun hoster. Så det har blitt lite med søvn på hele gjengen... her om kvelden sovna jeg kklokka 7 og sov rundt.
Stakkars lita! Håper hun blir bra igjen snart!
[
Stakkars lita! Håper hun blir bra igjen snart!
Jeg er ikke så veldig empatisk når det gjelder slike ting. Synes altid mest synd på meg sjøl.
Og er jeg syk er jeg syyyyyyk. Skjønner ikke de som sier at det bare er menn som er slik.
Jeg er ikke så veldig empatisk når det gjelder slike ting. Synes altid mest synd på meg sjøl.
Og er jeg syk er jeg syyyyyyk. Skjønner ikke de som sier at det bare er menn som er slik.
Ja, men når hun blir frisk, blir vel dagene mindre slitsom for deg? :snill:
Ja, men når hun blir frisk, blir vel dagene mindre slitsom for deg? :snill:
Jo, og det er det jeg tenker på, ikke at hun har det vondt.
Det er ille åinnrømme det, men jeg tror det er sant.
Jo, og det er det jeg tenker på, ikke at hun har det vondt.
Det er ille åinnrømme det, men jeg tror det er sant.
Jeg tror vi alle tenker sånn fra tid til annen. Jeg selv tenker slik ganske ofte. :knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.