Se full versjon : Har du møtt folk fra nettet?
Og var de som du hadde trodd? Var det verdt det?
Jeg har møtt en del opp gjennom. Må jo si at det var absolutt morsomst i starten - da var alt nytt og spennende. Jeg løy mer på nettet i starten, hadde stor glede av å utgi meg for noe litt annet enn jeg er. Og en gang begynte jeg til og med å treffe de folka jeg hadde blitt kjent med under falskt flagg. Det var fryktelig morsomt, så morsomt at jeg ikke klarte å ligge unna neste gang og neste gang og neste gang det var treff.. Og det var fryktelig flaut da den dagen kom at jeg måtte rundt og tilstå mine løgner. De fleste tok det med humør, det var tross alt ikke ting som egentlig angikk dem som jeg hadde løyet om. Men det var dødspinlig likevel, og et par stykker ble skikkelig sinte, all tillit ødelagt for alltid og greier (må si jeg ble litt overrasket over det - hadde ikke trodd at å lyve noen år på alderen skulle få folk til å tilte, men joda, en fyr tilta helt over det alene).
Nå opplever jeg igrunnen veldig sjelden å ta feil av folk, de aller fleste jeg treffer er som jeg trodde. I starten bommet jeg mer tror jeg, så jeg ble mer overrasket over folk. Jeg møtte et par skikkelige gærninger, og sånt gjør jo hverdagen spennende... ;) Kanskje andre lyver mindre også nå enn de gjorde midt på 90-tallet? Jeg vanker på andre steder nå, steder der det sjelden er snakk om flørting, det er mest damer over alt. Og man er seg selv på godt og vondt og betror seg og behandler nettvennene som venninner. Har inntrykk av at de fleste er ganske ærlige egentlig. Blåøyd kanskje? Eller kanskje steder som Eros-chat fremdeles er som det var.
Vel og bra.. så kan innimellom nettvennskap overføres til RL. Og når det ikke går, pga geografi f.eks. så fortsetter man å chatte da.. Men jeg merker at bortsett fra de der få, spesielle nettvennene, så er jeg veldig sjelden interessert i å treffe folk fra nett nå. Jeg er rett og slett ikke nysgjerrig på hvordan folk er lenger. Den nysgjerrigheten er visst brukt opp, og jeg skal snakke veldig mye med en person før jeg føler trangen.
Det er ikke det at jeg ikke tør.. jeg gidder bare ikke. Sånn er det med meg. Jeg er igrunnen glad til også, for i 96-97 var treffing av nettvennskaper nesten en besettelse. Men jeg ser jo andre som treffer nye hele tiden, og må si jeg beundrer pågangsmotet litt.
Nja, jeg møtte mannen min via news. Om det var verdt det...let me come back to you on that one! :knegg:
Jeg gikk mye på newstreff fra '95 og noen år fremover, men det har blitt mindre av det etterhvert. Jeg antar du kan kalle meg en av veteranene der.
En av bestekompisene møtte jeg også via news.
Men jeg har vært to ganger i USA for å treffe nettvenninner, i DC for to år siden og i Chicago i sommer. Det er snakk om en gruppe på 25 damer som fikk barn omtrent samtidig i 1998. Det er ei fra Australia, ei fra Finland, meg og en drøss med amerikanere. Vi er blitt en skikkelig sammensveiset gjeng med årene, og jeg gleder meg til neste tur. Sist, til Chicago, reiste jeg uten mann og barn, og det var dritgøy!
Men det har ikke blitt særlig mye juging. :kjedelig:
Vel traff ei fra nett engang. hadde ikke chatta med henne før tenkte bare det kunne være ok og treffe andre med småbarn. Det var ikke et veldig velykka møte for og si det sån.
hele den uendelig lange lunsjen sa jeg kanskje to setninger. Resten av tida ble jeg oppdatert på hennes fødsel, ungen, familien, osv osv...
hun avbrøyt midt i en setning og fortsatte og fortelle om seg selv. Vi avslutta lunsjen med å bli enige om at jeg skulle ringe og avtale neste møte.
har ikke sett henne siden :knegg:
Den andre gangen jeg vurderte og møte en fra nett gikk det i vasken pga at han bodde i England. Vurderte seriøst og fly nedover for og treffe fyren. Var visst litt forelska i karen.. Vi snakka masse på telefon også etterhvert. Sykt og tenke på at en kan bli forelska i en fyr en ikke har sett engang. (jeg var ung og dum da :flau:)
Når jeg tenker meg om har jeg truffet en stor andel av de jeg kjenner på nett - eller på bbs, i "gamle dager", før internett var noe vanlig. De fleste av dem har jeg ikke noe nettkontakt med lenger, men vi sees i RL!
Har bare truffet ei dame som jeg ble kjent med gjennom hjemmesiden min, hun ville hilse på meg fordi hun hadde fått så mye hjelp gjennom siden. Sånt synes jeg er hyggelig, for det viser jo at all jobben jeg gjør ikke er forgjeves. Men dessverre mistet vi kontakten etter det.
For et par år siden skulle jeg møte en jeg hadde hatt kontakt med på mail i noen måneder. Jeg møtte opp på avtalt tid og sted, han møtte ikke. Dette var en som påstod han var blitt forelsket i meg bare via mail...
Ellers har jeg snakket pr. telefon med et par stykker fra dol. Det er vel stort sett det hele. Har ikke så veldig lang fartstid bak meg på nettet og har heller ikke vært så voldsomt aktiv med news, chatting og slikt. :)
Jeg har vært Lisa 15 år på Eros med stor suksess. 2 minutter griseprat, så logger de av. Haha.
Jeg har aldri hatt noe behov for å møte mennesker jeg treffer på nettet. Det er mulig jeg er bittelitt kynisk, men hvorfor virker det som om alle jeg møter tror jeg hungrer etter å høre om alle deres problemer?
Gin tonic er ikke så ille.
Jeg har vært Lisa 15 år på Eros med stor suksess. 2 minutter griseprat, så logger de av. Haha.
Jeg har aldri hatt noe behov for å møte mennesker jeg treffer på nettet. Det er mulig jeg er bittelitt kynisk, men hvorfor virker det som om alle jeg møter tror jeg hungrer etter å høre om alle deres problemer?
Gin tonic er ikke så ille.
Nei, møte folk for å høre om problemene deres gidder ikke jeg heller. De jeg har møtt har jeg drukket meg full med. Og jeg foretrekker å møte flere på en gang. Øltreffene på eros var morsomme.
når skal vi ha treff da?? :snill:
Du får si ifra hvis du kommer nedover til sivilisasjonen en gang. :snill:
:mumlemumle: må besøke flere der nede..på tide snart..må bare bli rik først :grynt:
Men det har ikke blitt særlig mye juging.
Juging er en fornøyelse! Problemet er at jeg ikke har så mange å juge for mer. Jeg synes jeg møter kjentfolk over alt og føler meg så slem hvis jeg kommer ned nytt nick og later som jeg ikke kjenner dem.
juger ikke jeg..er for snill til det. :nemlig:
Jeg synes jeg møter kjentfolk over alt og føler meg så slem hvis jeg kommer ned nytt nick og later som jeg ikke kjenner dem.
Jeg ville ikke hatt noen problemer med det! :luring:
Jeg synes jeg møter kjentfolk over alt og føler meg så slem hvis jeg kommer ned nytt nick og later som jeg ikke kjenner dem.
Jeg ville ikke hatt noen problemer med det! :luring:
Jeg har etterhvert møtt ganske mange fra nett.
Han jeg bor sammen med nå, er en av de...
:nikker:
ehm.. - jeg skulle vel egentlig ikke 'sitere' noen her, da....
:flau:
Jeg ville ikke hatt noen problemer med det!
av en eller anne grunn overasker det meg ikke :knegg:
Jeg ville ikke hatt noen problemer med det!
Nei, åpenbart. Noen av oss er av den mer samvittighetsfulle typen. :snurt:
Pass dere, eller så skal jeg begynne å utgi meg for en pervo stalker som forfølger dere og sender dere bilder av dere selv på vei til butikken og slikt. Bwahahah!
Nå har jeg kun truffet litt folk fra DOL og Mingle, og har ikke fått noen overraskelse, de var omtrent sånn som jeg hadde trodd. I sommer bodde jeg hos en nettvenninne fra Mingle i 8 dager med de to yngste og hadde det kjempefint! :D
Jeg vet ikke om jeg ville ha trivdes på ett sånn stortreff som de hadde på DOL før, jeg liker best mindre treff sånn at man har sjangsen til å bli litt kjent.
Jeg har møtt flere. Noen har jeg skjønt hvem var (hei Gyrken!), og deter jo litt gøy.
Andre har jeg møtt fordi vi har felles interesser. Det er mest gjennom e-postlister, og det har vært bra, det er fint å knytte kontakter med fagmiljøer via slike grupper. :)
Har vært på flere Doltreff i 98/99 og møtte sambo gjennom dette.
Pass dere, eller så skal jeg begynne å utgi meg for en pervo stalker som forfølger dere og sender dere bilder av dere selv på vei til butikken og slikt. Bwahahah!
Med dine unyktre 633 innlegg er vi vel litt nærvøse allerede.
Vi hadde et Valhall BBS-treff for mange år siden, og det ble en legandarisk fest. På slutten av festen satte Cybbe på en film med homseporr, og da var det et par som holdt på å kaste inn håndkledet. Veldig morsomt....
Var også på et Mingle-treff for en stund siden. Det var helt ok, men jeg synes kanskje det ble litt mange. Ganske enig med Amiga der. 10-15 stk. max holder lenge. Ellers mister man bare oversikten og det blir problemer med å holde folk samlet.
hvor og hva er mingle?
Et forum ikke helt ulikt dette. Ligger på http://www.mingle.as, men de har litt spesielle opptakskriterier. Du kan regne med måneder med sucking up før du får komme inn der.
hvor og hva er mingle?
Et forum ikke helt ulikt dette. Ligger på http://www.mingle.as, men de har litt spesielle opptakskriterier. Du kan regne med måneder med sucking up før du får komme inn der.
:lol:
Da passer det nok ikke for meg.
:irritert: hadde brukernavn og passord på mingle så byttet de server eller noe.
Dermed kom jeg ikke inn igjen..
:sint:
hva skjedde med det innlegget da? border..jeg skreiv ikke det
Jeg har forresten også vært på DOL-treff....
i mars 2001 :)
Nei, møte folk for å høre om problemene deres gidder ikke jeg heller. De jeg har møtt har jeg drukket meg full med. Og jeg foretrekker å møte flere på en gang. Øltreffene på eros var morsomme.
Ja, jeg husker pilstreffene på Q. Det hender jeg dingler innom der. Gyrken er faktiskt skyldig i at jeg dinglet på det stedet mer enn det som sundt var. Jeg var så fast inventar at jeg måtte slutte å gå på grunn av at vertskapet begynte å forlange husleie :fyller:
Og ja, jeg har møtt andre på nett. Nemlig min kone. Jeg besøkte henne i Brasil for snart 2 år siden nå.
hvor og hva er mingle?
Mingle har inntaksstopp frem til jul. Men det er et hyggelig forum når man først er inne. Det er bygget opp sånn at man får tilgang til flere forum og får flere rettigheter etterhvert som man har skrevet en del innlegg (man må ha skrevet 5000 for å komme til toppen).
Sexy Sadie
12-11-03, 21:21
Man må jo få lov til å juge litt på nett.
Har vært på treff og d var greit, men Sexy Sadie gjør seg best som Sexy Sadie på nett for å si d sånn.
Jeg har møtt flere. Noen har jeg skjønt hvem var (hei Gyrken!), og deter jo litt gøy.
Andre har jeg møtt fordi vi har felles interesser. Det er mest gjennom e-postlister, og det har vært bra, det er fint å knytte kontakter med fagmiljøer via slike grupper. :)
Det var en litt sjokkartet opplevelse! Der sitter jeg ute på Tøyensenteret og aner fred og ingen fare, når plutselig pip durer bort til meg og hilser på. Ble litt satt ut et øyeblikk da! Jeg hadde lagt ut bilde av ungen på nettet, og hun kjente ham igjen. Tenk det da - det er da ingen andre som kan skille den ene babyen fra den andre? ;)
Man må jo få lov til å juge litt på nett.
Har vært på treff og d var greit, men Sexy Sadie gjør seg best som Sexy Sadie på nett for å si d sånn.
Jeg kan forestille meg at Sexy Sadie lett blir litt for skikkelig etterhvert som hun kjenner for mange. Ikke like lett å legge ut bilder av seg selv og sånt da.. ;)
Ja, jeg husker pilstreffene på Q. Det hender jeg dingler innom der. Gyrken er faktiskt skyldig i at jeg dinglet på det stedet mer enn det som sundt var. Jeg var så fast inventar at jeg måtte slutte å gå på grunn av at vertskapet begynte å forlange husleie
Pilstreffene på Q var legendariske ja! Hadde utrolig mye moro der - men det ble for intenst og jeg ga meg etter noen måneder. Du holdt jo koken en stund lenger enn meg. :D
Vi hadde et Valhall BBS-treff for mange år siden, og det ble en
legandarisk fest.
Enig! Det var veldig spesielt! Jeg tror den ruver på toppen av festopplevelsene mine. :gyrken:
Sexy Sadie
12-11-03, 21:32
he he he
Jeg lar ikke kjennskap til min person stoppe Sexy Sadie
alle som kjenner meg vet at jeg er meget strukturert og dyktig inne n mitt fagfelt.
Og så traff du meg i sommer, det må du ikke glemme. :)
Og så traff du meg i sommer, det må du ikke glemme. :)
Nei, det er ikke mulig å glemme!
:plystrer:
[
Det var en litt sjokkartet opplevelse! Der sitter jeg ute på Tøyensenteret og aner fred og ingen fare, når plutselig pip durer bort til meg og hilser på. Ble litt satt ut et øyeblikk da! Jeg hadde lagt ut bilde av ungen på nettet, og hun kjente ham igjen. Tenk det da - det er da ingen andre som kan skille den ene babyen fra den andre? ;)
Tja, det hjalp jo litt at jeg viste hva guttungen het, hvor gammel han var, og hadde sett bilder av deg på nett tidligere (den gamle hjemmesiden din), samt visste hvor du bodde, hvor du vanka osv osv. ;)
Etter noen år på dol har en ikke så mange andre hemmeligheter.
Det var nesten litt mer sjokkartet for dewey, tror jeg. Jeg så henne bak disken på en butikk og skjønte med en gang hvem det var. Senere møttes vi flere ganger i en helt annen sammenheng, og hun kjørte meg hjem. Senere på kvelden sa jeg "takk" på dol, hadde ikke fortalt henne at jeg forsto hvemhun var før det.
Vi hadde et Valhall BBS-treff for mange år siden, og det ble en
legandarisk fest.
Enig! Det var veldig spesielt! Jeg tror den ruver på toppen av festopplevelsene mine. :gyrken:
Faen, hang dere der og? Jeg var bruker av Valhall en kort periode før jeg ramlet ut på nett i starten av 93 en gang. Jeg holdt mer til på Ultima Thule og en annen BBS som jeg faktiskt ikke kan huske navnet på.
hvor og hva er mingle?
Mingle har inntaksstopp frem til jul. Men det er et hyggelig forum når man først er inne. Det er bygget opp sånn at man får tilgang til flere forum og får flere rettigheter etterhvert som man har skrevet en del innlegg (man må ha skrevet 5000 for å komme til toppen).
Har du kommet til topps?
Med dine unyktre 633 innlegg er vi vel litt nærvøse allerede.
Jeg som bare skriver seriøse, edruelige innlegg. :skrape:
hva skjedde med det innlegget da? border..jeg skreiv ikke det
Det er smileyen som er fucked up. Skyld på mr.man.
Ups.. jeg er smileysjefen. Det er alt jeg bestemmer over her.
:iler inn for å se hva feilen er:
Faen, hang dere der og? Jeg var bruker av Valhall en kort periode før jeg ramlet ut på nett i starten av 93 en gang. Jeg holdt mer til på Ultima Thule og en annen BBS som jeg faktiskt ikke kan huske navnet på.
:sjokk: Er det mulig? Vi drev Valhall, vi....
Ups.. jeg er smileysjefen. Det er alt jeg bestemmer over her.
:iler inn for å se hva feilen er:
Fant feilen. :takker:
:sjokk: Er det mulig? Vi drev Valhall, vi....
Jepp, og jeg tror jeg het Starwolf der og. Men som sagt jeg var ingen aktiv bruker av valhall. Jeg hang mer på UT og Silverhawk (kom endelig på navnet).
Sucking up? Tror jeg mangler det genet der, gitt. Det er ikke mulig å betale noen evt. ligge seg til opptak?
Jeg har møtt enormt mange minglere.
Noen fra NM.
Alle har vært ufarlige. Gyrken fikk jeg dessverre ikke skravlet med.
Juging bedriver jeg bare til ukjente jeg møter i fylla.
Sucking up? Tror jeg mangler det genet der, gitt. Det er ikke mulig å betale noen evt. ligge seg til opptak?
Hvorfor i all verden vil du betale for å komme inn der?
Jeg vil heller betale enn suck up.
Så det er ikke noe kult sted, altså? Tror jeg kjenner jaffal én der IRL.
Det er helt fint på mingle. Men det er ikke så fint å være ny der, tror jeg. Eliten har sine bortgjemte kriker og kroker som ikke almuen får se. ;)
Singularity
13-11-03, 21:10
Noen fra NM.
Juging bedriver jeg bare til ukjente jeg møter i fylla.Alle ufarlige?
Jeg liker ikke at du sprer løgner om løven her. :(
Bare nalle
14-11-03, 08:15
Jeg har vært på ett par mingletreff.
Det virket skummelt første gangen, men det gikk kjempefint. Jeg kunne godt tenke meg å bli kjent med flere som jeg snakker med på nett.
Bare nalle
14-11-03, 08:38
Det er helt fint på mingle. Men det er ikke så fint å være ny der, tror jeg. Eliten har sine bortgjemte kriker og kroker som ikke almuen får se. ;)
Jeg er blant eliten på gulvet. :knegg:
Jeg vil heller betale enn suck up.
Så det er ikke noe kult sted, altså? Tror jeg kjenner jaffal én der IRL.
Sikkert et veldig greit sted, ble invitert inn for lenge siden men fikk forståelse at det betinget at man var ganske aktiv der. Takket derfor nei. Det er vel derfor blitt ganske stort og involverer mange folk. Synes da det er det bedre med mindre steder som dette. :nikker:
Har ikke hørt at noen som er der er misfornøyd, heller tvert imot.
Sikkert et veldig greit sted, ble invitert inn for lenge siden men fikk forståelse at det betinget at man var ganske aktiv der. Takket derfor nei. Det er vel derfor blitt ganske stort og involverer mange folk. Synes da det er det bedre med mindre steder som dette.
Mingle er ikke så fryktelig stort. 140 medlemmer eller noe sånt tror jeg.
Har ikke lest svarene...
Har vært flere ganger på treff. Om det var verdt det? Tja, har ikke noen spesiell opplevelse - med unntak av en episode der jeg fikk andres problemer pr. telefon. Litt for personlig for dem, og jeg kunne godt overlevd uten å vite for mye om dem - men de om det...
Chatte har det bare blitt mindre og mindre av. Er vel kanskje lite interessert i hvem andre er - selv om mange personligheter er interessante. Bruker nettet annerledes nå enn tidligere - kanskje det er derfor. Har egentlig ikke tenkt så mye på det.
Tror det er en del som har ville truffet meg... Helst banka livskitten av meg :fniser:
Etter at det var en del oppslag i aviser og andre fora om hvordan gamle griser "sjekket" opp unge jenter på nett, spesielt på eros chaten, så gikk det en liten faen i meg :twisted:, logga meg på som line_19, i profilen skrev jeg bare $$$.... Gjett om det poppet om mange vinduer da :roll: avtalte møter stort sett over hele byen :knegg: jeg klarte og samle en liten gjeng med håpfulle griser på brannstasjonen på Storo, avtale vel med 10 stk på samme tid, da måtte jeg bare dra ned å se, benka meg opp på andre siden med VG, der kom de som perler på en snor.... Det var underholdnings verdig uten like, der alle toskene stod å ventet... Det var til og med en som tok flyet ned fra Trondheim. Han trodde han skulle få full understelsbehandling av en 19 åring den gamle grisen, jeg sjekket til og med om at han hadde booket hotell på Gardemoen, og det hadde han, tror nok han ble litt skuffet :skrape:
Vet det er litt dårlig å ødelegge for verdens eldste industri, men, men :erte:
Det var til og med en som tok flyet ned fra Trondheim. Han trodde han skulle få full understelsbehandling av en 19 åring den gamle grisen, jeg sjekket til og med om at han hadde booket hotell på Gardemoen, og det hadde han, tror nok han ble litt skuffet
fy søren så bra... Det hadde han bare godt av grisen :applaus:
Tror det er en del som har ville truffet meg... Helst banka livskitten av meg :fniser:
Etter at det var en del oppslag i aviser og andre fora om hvordan gamle griser "sjekket" opp unge jenter på nett, spesielt på eros chaten, så gikk det en liten faen i meg :twisted:, logga meg på som line_19, i profilen skrev jeg bare $$$.... Gjett om det poppet om mange vinduer da :roll: avtalte møter stort sett over hele byen :knegg: jeg klarte og samle en liten gjeng med håpfulle griser på brannstasjonen på Storo, avtale vel med 10 stk på samme tid, da måtte jeg bare dra ned å se, benka meg opp på andre siden med VG, der kom de som perler på en snor.... Det var underholdnings verdig uten like, der alle toskene stod å ventet... Det var til og med en som tok flyet ned fra Trondheim. Han trodde han skulle få full understelsbehandling av en 19 åring den gamle grisen, jeg sjekket til og med om at han hadde booket hotell på Gardemoen, og det hadde han, tror nok han ble litt skuffet :skrape:
Herlig!!! :D
Mr.X, helten min! :kyss: Dritbra!
Sexy Sadie
15-11-03, 17:07
mr. X'
Herlig , herlig.
Hadde ikke d der vært ett artig stunt for Anne KAth og Otto?
Noen fra NM.
Juging bedriver jeg bare til ukjente jeg møter i fylla.
Ufarlige?
Neida. Når jeg tenker meg om møtte jeg en gang en fryktinngytende person. Jada.
Noen fra NM.
Juging bedriver jeg bare til ukjente jeg møter i fylla.Alle ufarlige?
Jeg liker ikke at du sprer løgner om løven her. :(
Sing: MIn helt.
Jeg har møtt flere fra nettet. Noen var som forventet, andre ikke.
Moro å treffe de i RL, så får man et ansikt bak de ulike nickene.
Jeg har møtt en del folk fra Mingle, og det har vært gøy! :D
Excellent historie, Mr.X.
Jeg har også truffet noen. Blant annet noen av dere her inne.
Dritbra!
Har møtt mange hyggelige mennesker fra nettet, og fått et par meget gode venninder.
Jeg traff kjæresten min på nettet i mai,og jeg har aldri vært så lykkelig som jeg er nå.Datet flere fra Eroschatten før han og det var spennende,men ble aldri mere av de datene....tror faktisk jeg har truffet drømmemannen...nesten helt sikker faktisk....Men HERREGUD hvor mange idioter det er der inne:))))
Datet flere fra Eroschatten før han
Du gikk ikke ut med en som het Oddbjørn?
Men HERREGUD hvor mange idioter det er der inne:))))
We know! :knegg:
Si meg, er det noen av dere som har vært på eros og henta Funny hit eller fant hun veien annetsteds fra? :knegg:
Ja, en kan jo nesten lure på om det snakk om lite subtil snikreklame her. :snill: Hadde jeg ikke vært gift, så hadde jeg kanskje gått på date med Oddbjørn. Kunne vært riktig lønnsomt, det. :knegg:
Jeg tror ikke at du finner Oddbjørn der på veldig lenge.. :gris:
Funny fant veien hit gjennom en venninne hun.....Har ikke vært på date med Oddbjørn NEI:)
Siden han ikke er der og finne på en stund,så har han sikkert funnet den rette han også?????
Trodde egentlig ikke det gikk an og finne den rette der inne jeg da....BLE BARE SÅNN DET
Sexy Sadie
24-11-03, 16:52
miraklenes tid er ikke forbi.
Den gjengen som driver Eros....
Jeg lurer seriøst på hva slags typer de egentlig er........
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.