Se full versjon : skjult bruker..
lurer på hvem som lusker rundt... :hm:
Jeg er ikke skjult, men jeg ser hvem som er det. Det ville vel vært litt ufint av meg å oute de som vil være skjult, så jeg tror ikke jeg skal gjøre det... ;)
klart du ikke skal det. er bare så himla nyskjerrig..hehe
Mulig jeg er en av dem, husker ikke helt hva jeg har satt meg opp som. Uansett så er jeg ikke noe farlig, jeg biter ikke. Ihvertfall ikke så hardt...
Mulig jeg er en av dem, husker ikke helt hva jeg har satt meg opp som.
åhååå..jasså du... ;)
neida bare spøker..er i erte humør idag. :D
Bare å se hvem som har skrevet innlegg mens det har vært inne en skjult bruker og trekk fra de som har navn nederst på siden.
Jeg lurer sterkt på hva som er motivet for å skjule seg.....
Sexy Sadie
12-11-03, 23:07
Jævla sprengt iallfall, for vi ser jo at de er der når de poster innlegg og tråder.
Ja,må være rimelig sprengt :lol:
Jeg er skjult på det andre forumet jeg er fordi jeg ikke vil at de som ikke er registert der skal se meg hver gang jeg er online.. Har ei som jeg har blokka på msn som er innom der og ser hvem som er online - og ser hun meg begynner hun å sende masse mailer. :redd:
Men her kan jo hvem som helst registrere seg og komme inn, så her ser jeg ikke helt motivet.
Men samme kan det egentlig være. Alle har sin greie. :)
Bare nalle
13-11-03, 03:18
Det er jeg som er skjult. Jeg var ikke klar over at det ble kjipe vibber av det, så jeg skal gjøre meg synlig igjen nå.
Så kjip du er Nalle. Liker deg best synlig;)
Bare nalle
13-11-03, 10:53
Nå ser du meg. Jeg håpet å kunne komme opp bakfra og skremme noen, men nå ble planen min ødelagt.
Nå ser du meg. Jeg håpet å kunne komme opp bakfra og skremme noen, men nå ble planen min ødelagt.
Det er ikke sånn det virker, det er jeg som må komme på bakfra:knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.