Se full versjon : Elektronisk cv
Omtrentlige årstall, husker ikke helt når det var:
92-93 Ectacy bbs
93-96 Valhall bbs
97-98 Eros chat
97-02 Doktoronline
02-03 Mingle
03 -> Nettkafeen + Mingle
Tør ikke tenke på hva jeg kunne drevet det til i livet om jeg hadde brukt tiden mer fornuftig. :flau:
oi..:impregnert:
har kun chatta på doktoronline jeg..og her da. Jo det var nok yahoo også engang da jeg var yngre...
Omtrentlige årstall, husker ikke helt når det var:
92-93 Ectacy bbs
93-96 Valhall bbs
97-98 Eros chat
97-02 Doktoronline
02-03 Mingle
03 -> Nettkafeen + Mingle
Tør ikke tenke på hva jeg kunne drevet det til i livet om jeg hadde brukt tiden mer fornuftig. :flau:
Jeg fikk pc' i 2000, og var litt innom eros + dagbladet. Men der syns jeg det bare var svin...
Har vært på doktoronline siden 2001. Der er jeg litt enda.
Er også på #ranglerforumet, og på #ranglerchatten
Var også en liten periode på mingle, og en liten periode på blink.
Og nå er jeg her. :D
Jeg fikk pc' i 2000, og var litt innom eros + dagbladet. Men der syns jeg det bare var svin...
Eros var veldig annerledes i 97 enn det er nå. Det var helt nytt og bitte lite. Vi var ofte bare 6-7 stykker som pratet på kveldstid. Jeg var mye der fra høsten 97 og til kanskje Mars 98, og i løpet av den tiden ble det atskillig større. Og nå er det jo enormt - og bare griser!
Jeg har kun vært på DOL og Mingle, nå de siste dagene litt her og litt på et annet forum også. For 1-4 år siden brukte jeg mye ICQ og MSN også.
Sitter og titter gjennom Den Store Psykopatidiskusjonen på news på midten av 90-tallet på groups.google. Morsom lesning. :knegg:
Jf. en stakkar fra Grorud med egen hjemmesnekret filosofi var jeg en «fascistisk feministpsykopat.» :nemlig: Jeg er fortsatt stolt av den! 99% prosent av de han diskuterte med avanserte aldri forbi «psykopat.»
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.