PDA

Se full versjon : :Chat

Fritz
12-11-03, 01:03
Går det ann å legge inn en live chat funksjon her også?

Kunne jo være kjekt når jeg skal på skjekkern!!

gyrken
12-11-03, 01:05
Nå kjenner jeg at jeg blir litt nervøs her. :knegg:

Fritz
12-11-03, 01:08
Nå kjenner jeg at jeg blir litt nervøs her. :knegg:

Ingen grunn til det.. Som MisterMannens utvalgte er du på et høyere og uoppnåelig nivå.

:forelsket2:

gyrken
12-11-03, 01:12
Det var derfor jeg ble nervøs. Skal alle flørte og kline og pule bortsett fra meg? :pessimist:

medica
12-11-03, 01:47
Det var derfor jeg ble nervøs. Skal alle flørte og kline og pule bortsett fra meg? :pessimist:

Count me out. :griner:

Mr.Man
13-11-03, 00:07
No problem å legge det inn. Lukter litt på en portalløsning på forsiden, men først skal jeg legge inn noe Pointsystem og Cashmod sånn at vi kan leke litt og få opp nerdefaktoren her.

Fritz
13-11-03, 00:12
No problem å legge det inn. Lukter litt på en portalløsning på forsiden, men først skal jeg legge inn noe Pointsystem og Cashmod sånn at vi kan leke litt og få opp nerdefaktoren her.

Interessant både som "nerde Expansion" og moro mulighet!
Forumet har jo begynnt å trekke gjester nå, så det som kanskje nå må til er omtale i pressen.. Og fortsetter det, med flere "gode" debatter og ekstreme ytringer løser nok det seg av seg selv.

:banger:

gyrken
13-11-03, 00:16
Count me out. :griner:

Du har i det minste ikke mannen din her, så du kan jo flørte litt vel? Fritz er en knakende kjekk kar altså. :)

Mr.Man
13-11-03, 00:18
Interessant både som "nerde Expansion" og moro mulighet!
Forumet har jo begynnt å trekke gjester nå, så det som kanskje nå må til er omtale i pressen.. Og fortsetter det, med flere "gode" debatter og ekstreme ytringer løser nok det seg av seg selv.

Det som er litt synd, er at det skal så mye til i dag for å få en artikkel på seg.

Fritz
13-11-03, 00:22
Hvis du virkelig vil ha en, så skal jeg hjelpe deg til det!

Men, først må dette få et rykte det står respekt av..

Fritz
13-11-03, 00:46
Fritz er en knakende kjekk kar altså. :)

Takker & bukker!
:tilber:

Om ikke Medica, så kanskje flørte med Løven! Men, bare hvis løven har blitt mer veloppdragen!

medica
13-11-03, 00:50
Om ikke Medica, så kanskje flørte med Løven! Men, bare hvis løven har blitt mer veloppdragen!

Jeg er veldig flørtbar. Og så er jeg stueren. Og ikke bry deg om hva jeg har sagt om strap-ons og sånne ting. :snill:

magnus
13-11-03, 00:56

Hva er vitsen med en veloppdragen løve? Hun passer ikke til det! ;)

Men hun er god til å pule, det skal hun ha!

gyrken
13-11-03, 03:16
Hva er vitsen med en veloppdragen løve? Hun passer ikke til det!

Når man flørter med løven er det mest effektivt å bare spørre om man skal pule. Det er det språket hun forstår. :knegg:

dpushman
13-11-03, 10:57
Derfor passer cht for seg selv, og ikke I! et forum. Se her gikk det fra cht til knull på noen få inlegg:knegg:

Lion
18-11-03, 00:03
Fritz er en knakende kjekk kar altså. :)

Takker & bukker!
:tilber:

Skal vi pule?