PDA

Se full versjon : nye innlegg..

spindis
13-11-03, 00:34
altså distre meg kan komme til og klikke ned nettkafeen ved et uhell. Da forsvinner merkinga nye inlegg på de jeg ikke rakk og lese i sta når jeg logger på igjen. Irriterende for nå må jeg jo lete igjennom alle for og få med meg hva som skjer.. går det ant og fikse det?

(om noen skjønte det jeg skreiv her da?)

Barbie
13-11-03, 00:58
Helt enig med deg.
Sånn funker det på Kvinneguiden også, og det er SÅ irriterende! :sint:

Mr.Man
13-11-03, 20:04
Du kan forhindre det ved å åpne nytt vindu med KG istedenfor å lukke browseren først. Idet du lukker alle browservindu avsluttes sesjonen. Har du vinduet åpent, kan du ha det der uten å gjøre noe i inntil 8 timer uten at "nye innlegg"-data forsvinner.

spindis
13-11-03, 20:47
hmm. et nytt vindu med KG hva betyr det da :dum: ??

Mr.Man
13-11-03, 20:54
Hvis du skal lese Dagbladet f.eks., men trykket feil slik at nettkafeen åpner seg. Da skal du la nettkafeen stå der, og velge FILE -> NEW i Explorer-vinduet og trykke på dagbladet i den nye vinduet. Nettkafeen kan du ha liggende i bakgrunnen. Da forsvinner ikke statusen.

Hvis du ved en feiltagelse lukker begge vinduet vil jo nye innlegg status forsvinne. Da kan du trykke på SØK-knappen (den røde under bannern), Skrive * i det øverste feltet og velge 1 dag på tidsbegrensning. Da får du ihvertfall opp siste døgns innlegg.

spindis
13-11-03, 20:59
åja det var smart.. :notere: søke på 1 dag