PDA

Se full versjon : Jeg hater oppvaskmaskinen!!

nette
13-11-03, 09:48
:bokser:
Jeg må med en gang si:jeg hater å vaske opp.Derfor skaffet vi oss oppvaskmaskin for 3 år siden.Den har funka fint,inntil for et par mnd. siden.Alt fra at den ikke vil ta inn vann til at den hopper over programmer.Ringte en reperatør,han kom,fant en feil og reparerte.Etter dette skulle den visst funke så fint.Jeg pusta lettet ut og tenkte at nå var alt fryd og gammen.Men den gang ei! :sint: Det startet for ei uke siden.Og oppvasken vokste itakt med frustrasjonen min.Tilslutt måtte jeg TA den j** oppvasken,og da jeg var ferdig,sjekket jeg oppvaskmaskinen på nytt.Åjoda,nå ville den starte og ta inn vann!
Så idag,etter to dager uten at den har virket igjen,tar jeg den forbaskede store oppvasken halv åtte i dag tidlig.Orker ikke se den på kjøkkenbenken lenger.Vi er to voksne og to barn,så det blir litt etterhvert av kopper,glass,tallerkner,bestikk osv.Jeg begynner å vaske glass og har tatt halvparten av oppvasken.Så sjekker jeg maskina...og NÅ vil den funke igjen.Jada..Så nå satte jeg inn det som var igjen av oppvasken og satte den på.Jeg blir gal av dette.Blir like gal av at maskina alltid skal begynne å virke når jeg enten har tatt den jævla oppvasken,eller store deler av den..Phøy!Godt å få ut sinnet en tidlig torsdagsmorgen. :monster:

dpushman
13-11-03, 10:25
Min går ;)
Men vet hva du snakker om, her i huset med 5 barn er det essensielt at alle maskiner virker hele tiden.
Merker det når belgen på vaskamaskina vår ryker, og det har den gjort 5 ganger.

Mr.X
13-11-03, 13:34
Har sympati med deg, men du er heldig som har en oppvaskmaskin å klage på du da, har ingen jeg :snurt:
Så her går i ZALO og oppvaskhånkle :snurt:

medica
13-11-03, 14:32
Sympatiklem til annette! :kos:

nette
13-11-03, 15:30
Sympatiklem til annette! :kos:
Takk Medica her kommer en :kos: igjen
Håper bare den gduiwl2r maskina funker neste gang jeg skal slå den på.Har enda ikke turt å ta ut det reine som blei vaska i dag morges,av frykt for at den aldri vil virke igjen :forvirret:

nette
13-11-03, 15:32
Har sympati med deg, men du er heldig som har en oppvaskmaskin å klage på du da, har ingen jeg :snurt:
Vi kan bytte,Mrx!Jeg tar huset ditt så får du oppvaskmaskina mi!Grei byttehandel det,vel? :lol:

Mr.X
13-11-03, 15:44
Vi kan bytte,Mrx!Jeg tar huset ditt så får du oppvaskmaskina mi!Grei byttehandel det,vel? :lol:

Det var en god løsning :finger: Tror jeg heller holder meg til oppvaskbørsten jeg :dunkhode:

Mr.Man
13-11-03, 19:48
Når vi er inne på dette med vaskemaskiner, må jeg jo nesten legge ut denne gamle klassikeren. Det er en nordlending som prøver å reparere vaskemaskinen selv, og sønnen skrur på tape-recordern i bakgrunnen fordi han er klar over hvor mye fattern hans pleier å banne i slike situasjoner. Tror man får med seg de fleste nordnorske banneutrykk her:

spindis
13-11-03, 21:47
fytte katta det kom en del saftige gloser der ja :noterer:

nette
14-11-03, 01:12
Den der var virkelig et godt eksempel på Nordnorsk sinne!

medica
14-11-03, 01:33
Men stemningen i familien var visst ikke helt god etter det som skjedde: en kamerat av sønnen fikk tak i opptaket og kopierte det. Det ble visst spredd over hele regionen etterhvert. «Alle» hadde en kopi av tapen. Og så kom Internet - skrekk&gru! Det ble visst en belastning for han fyren.

Amiga
14-11-03, 02:04
Jeg hater å ikke ha oppvaskmaskin og jeg hater enda mer at mannen sier at vi ikke har råd til å få lagt inn nå heller. På mandag begynner oppussing av kjøkken og da mener jeg at vi bør gjøre det samtidig.

medica
14-11-03, 02:22
I forhold til hva det koster å pusse opp kjøkken, så er det jo ikke mye ekstra dere må ut med å få oppvaskmaskin?

Amiga
14-11-03, 02:58
Det mener jeg også, greit vi må ha både rørlegger og elektriker, og siden alt skal fliselegges på nytt hadde det vært lurest å gjøre det nå i stedet for å ødelegge fliser etterpå.

Mr.Man
14-11-03, 07:53
Oppvaskmaskin er et must. Eliminerer 90% av alle krangler.

dpushman
14-11-03, 08:54
Oppvaskmaskin er et must. Eliminerer 90% av alle krangler.
Fordi da slipper du å ta den :jepp:

Zenaria
27-04-08, 20:43
Lurer på hvilket merke det var, men damen er sikkert forduftet.

The Cryptic
28-04-08, 00:30
Det begynner å bli noen år siden sist gang vi hørte fra henne ja. Kanskje oppvaskmaskinen tilslutt slukte henne hel, med hud og hår?

livato
02-05-08, 23:45
Det begynner å bli noen år siden sist gang vi hørte fra henne ja. Kanskje oppvaskmaskinen tilslutt slukte henne hel, med hud og hår?

Åneidaaaahh, ikke lenge siden jeg snakket med henne på facebook! Hun tar nok innersvingen på de fleste oppvaskemaskiner og vel så det.;)