PDA

Se full versjon : ja til kveldsmat

spindis
13-11-03, 23:15
Det finnes håp..

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/11/13/383450.html

jeg er fæl til og spise på kvelden! akkurat nå er det chilinøtter og munkholm (jada vet det men vi hadde ikke orntlig pils)

:sulten:

medica
14-11-03, 00:22
Nå skal jeg trøkke i meg tebriks med ost og skinke. Ungene er i seng og huset er støvsuget, så jeg kan sitte her og kose meg med gooood samvittighet!

Amiga
14-11-03, 01:38
Jeg mistet visst matlysten etter å ha vært tolk på Indremedisinen og Onkologiavdelingen i dag.

medica
14-11-03, 01:51
Var det mye gørr? Blod er greit for meg, men gørr er verre.

Amiga
14-11-03, 02:00
Nei, bare litt gørr, men jeg er ikke vant til gørr for å si det sånn. Tror jeg liker bedre å være tolk i retten. :)

medica
14-11-03, 02:20
Mange norske turister som går bananas i fylla og havner foran dommeren?

Macumba
14-11-03, 02:40
Samboer tok meg først med på Burger King i kveld, og nå har han nettopp lagd deilige ostesmørbrød til meg.

Hvorfor er jeg fremdeles sulten?

Cavatina
14-11-03, 03:02
Samboer tok meg først med på Burger King i kveld, og nå har han nettopp lagd deilige ostesmørbrød til meg.

Hvorfor er jeg fremdeles sulten?

Antakelig fordi junkfood ikke metter like mye som sunn mat. Mat med høyt innhold av karbohydrater og raske karbohydrater, gjør deg sulten igjen etter kun kort tid. Mat med lite karbohydrater og langsomme karbohydrater (altså sunn mat), gjør at du føler deg mett mye lengre.
For å forklare et vanskelig tema på en trøblete måte... ;)

Amiga
14-11-03, 03:03
Mange norske turister som går bananas i fylla og havner foran dommeren?

Det er litt fyllakjøring, mishandling av ektefelle/samboer, voldtekt, ran, innbrudd, ganske varierende.