PDA

Se full versjon : Nok en fredag...

medica
14-11-03, 14:56
Har du noe på tapetet i kveld? Skal du drikke deg dritings og danse på bordene? Eller blir det en rolig kveld i familiens lune skjød?

Mannen er bortreist (og ikke bare mentalt bortreist som han er til vanlig :knegg:), så her sitter jeg og kan ikke annet. Kanskje jeg skulle kjøpe noen øl? Noen som blir med på phylleposting i kveld? :full:

Mr.X
14-11-03, 15:01
Hvorfor viste jeg at dette kom opp i dag..... :twisted:
Sitter hjemme ikveld.. hmm kanskje kjøpe inn noe rødvin :roll:

Blir med forum fyll jeg :party: :banger:

medica
14-11-03, 15:10
Yess, da er vi to!

Amiga
14-11-03, 15:45
Når mannen er gått på jobb i kveld/natt skal jeg ta men en joint, før det skal jeg bære opp 40 esker med fliser 3 etasjer og se på film.

magnus
14-11-03, 17:07
Har du noe på tapetet i kveld? Skal du drikke deg dritings og danse på bordene? Eller blir det en rolig kveld i familiens lune skjød?

Mannen er bortreist (og ikke bare mentalt bortreist som han er til vanlig :knegg:), så her sitter jeg og kan ikke annet. Kanskje jeg skulle kjøpe noen øl? Noen som blir med på phylleposting i kveld? :full:

Er også alene denne helgen, så netting blir det sikkert. Pils er det i kjøleskapet, så du blir neppe alene senere i kveld! :D

Men ingen vet hvor haren hopper...

spindis
14-11-03, 20:51
Hmmm.. kjøpte inn en six pack bare for å være på den sikkre sia i dag... vi får se hva kvelden bringer..hehe

gyrken
14-11-03, 21:11
Jeg skjønner at jeg burde drikke rødvin, men det frister faktisk ikke. Jaja, må man, så må man!

Sexy Sadie
14-11-03, 21:16
I kveld skal jeg bare være hjemme.

spindis
14-11-03, 21:22
har allerede begynt jeg... ferdig med en munkhølm allerede :knegg:

spindis
14-11-03, 21:23
herrejemin.. snakker om skriveleifer i dag..tror det var no rart i den munkhølmen :nemlig:

medica
14-11-03, 21:26
Er halvveis i min første Frydenlund. Bør kanskje legge ungene snart...this could get ugly. :knegg:

medica
14-11-03, 21:27
Jeg skjønner at jeg burde drikke rødvin, men det frister faktisk ikke. Jaja, må man, så må man!

Det kaller jeg riktig luthersk arbeidsmoral! :impregnert:

medica
14-11-03, 21:29
herrejemin.. snakker om skriveleifer i dag..tror det var no rart i den munkhølmen :nemlig:

Er det ikke små spor av etanol i Munkhølm? Tror du blir full av å lukte på korken, jeg! :erte:

medica
14-11-03, 21:30

Hvis du har noe å drikke på, så kan du jo feste på Nettkafeen. :fyller:

spindis
14-11-03, 21:35

Er det ikke små spor av etanol i Munkhølm? Tror du blir full av å lukte på korken, jeg! :erte:

:full: snakkes om en time da når tre tuborg er nede..

medica
14-11-03, 21:41
:full: snakkes om en time da når tre tuborg er nede..

I can't wait!

spindis
14-11-03, 22:51
one and a half down more to go :hikk:

magnus
14-11-03, 23:20
Hallo folkens!
Det er ett eller annet som skurrer med dette. Sette seg foran skjermen, rigge seg med pils og chips - og synes det er ok!?! Og attpåtil er det fredag! Ingen unger, ingenting som holder meg hjemme.

Er bekymret over meg selv...

Men sant og si er det kjempegodt å vaere litt usosial i kveld... Det skjer ellers noe hele tiden, hver helg.

Ble en digresjon det her, patetisk sådan! Pytt!

Er klar! :D Skål!!

medica
14-11-03, 23:30
:nerd:

Slik er vi.

Skål!

gyrken
14-11-03, 23:33
Hallo folkens!
Det er ett eller annet som skurrer med dette. Sette seg foran skjermen, rigge seg med pils og chips - og synes det er ok!?! Og attpåtil er det fredag! Ingen unger, ingenting som holder meg hjemme.

Er bekymret over meg selv...

Men sant og si er det kjempegodt å vaere litt usosial i kveld... Det skjer ellers noe hele tiden, hver helg.

Ble en digresjon det her, patetisk sådan! Pytt!

Er klar! :D Skål!!

:skål:

Egentlig er ungene bare enn unnskyldning for å ha slike kvelder innimellom. Jeg syntes også det føltes patetisk før, men nå er det lov. Deilig! :)

Mr.X
14-11-03, 23:36
:nerd:

Slik er vi.

Skål!

:skål: Det er vi :nerd:

spindis
14-11-03, 23:44
:skåler også med allesammen: :full:

spindis
14-11-03, 23:48
Og attpåtil er det fredag! Ingen unger, ingenting som holder meg hjemme.

holder meg hjemme fordi det ikke er do kø her :dokø: Ja til øl som ikke er vanndrivende :knipe:

magnus
15-11-03, 00:09
I sommer fikk jeg ei venninne av meg til å flørte litt med en kompis, var utdrikningslag og tilstandene deretter. jeg mente han trengte noe å komme seg opp på. De kjente ikke hverandre fra før. Det må sies at hun er meget pen, rå, silikonboobs - the works! Han våknet selvsagt... :knegg: Plutselig var han klar for alt og klådde verre. Tenkte ikke mer over det egentlig, regnet med det var et utslag av høy promille.

For ikke lenge siden hadde vi fest her, de fikk da igjen hilse på hverandre. La selvsagt merke til hans interesse for henne, noe kona hans også bemerket. Det gikk nå rimelig greit.

I ettertid har han ringt henne og sendt flere meldinger. Hehe... den tosken: "Har du noe spenning i hverdagen?" Djises.. Det og andre ting spør han i det han hinter om å komme på besøk til henne. Hun vil selvsagt ikke ha noe med han å gjøre, ber han holde seg til henne han har osv. Men hun forteller jo dette til oss, i visshet om at vi ikke sier det videre.

Så er det det: jeg kan jo ikke si noe uten at jeg får lov av henne først, samtidig blir jeg sittende å se en av mine beste kompiser drite seg sinnsykt ut. Og jeg kan heller ikke komme med noen moralpreken, har selv noen gamle svin på skogen... :flau:

Hvordan griper jeg dette an her nå...?

spindis
15-11-03, 00:17
ville nok sagt det til fyren uansett jeg.. :nemlig:

medica
15-11-03, 00:21
Give him a good whack over the head.

magnus
15-11-03, 00:22
ville nok sagt det til fyren uansett jeg.. :nemlig:
Ikke uten lov av henne først. :nemlig:

Vel.. De går over! Skål! :skål:

magnus
15-11-03, 00:23
Give him a good whack over the head.

Big one or the little one?

Give him a good wank??? :sjokk:

Mr.X
15-11-03, 00:30
:skåler: :pepsi: neida, her går det i :øl:

medica
15-11-03, 00:33

Begge!

Enten er fyren forelsket eller så kommer han til å vise seg å være notorisk utro. Begge deler er jo ganske ille.

magnus
15-11-03, 00:38

Begge!

Enten er fyren forelsket eller så kommer han til å vise seg å være notorisk utro. Begge deler er jo ganske ille.
ja.... tror ikke han er spesielt forelsket.

:skål:

spindis
15-11-03, 01:29
Men nå er de natta altså. Må være nogenlunde presantabel for poden i morratidlig å.

Har dessuten ikke godt av mer

:godnatt:

magnus
15-11-03, 01:32
Kjenner selv det røyner på... Sove godt!

medica
15-11-03, 01:46
Dere er pingler ass!

gyrken
15-11-03, 02:08
Vi sover ikke! Vi har kvalitetstid eller noe. :knegg:

Mr.Man
15-11-03, 02:13
Hvis du har noe å drikke på, så kan du jo feste på Nettkafeen. :fyller:
Du er verdt hver krone Medica. :drekka:

medica