Se full versjon : Det er bare en ting å si..
Olivenpuré! :nam:
Jeg spiser det på skiva, det er helt knallgodt. Noen andre gode forslag til hvordan det kan spises?
olivenpure ka e de? Aldri hørt om det. Men kanskje du kan ha det på pizza?? eller som pasta saus? Egentlig ganske vanskelig og gi tips når jeg ikke har peiling på hva det er.. :knegg:
Det er bare oliven som er kjørt i foodprosessor med litt olivenolje i. Du får kjøpt glass med det i det fleste storutvalgsdagligvarer. Du kan ikke kjøpe Eldorado-oliven og mikse det i prosessoren, for det er greske oliven som er brukt som basis.
Det er vanlig å mikse det med litt ansjos og hvitløk og spre det utover toast med litt tomat, Mozarella og Basilikum. Personlig klarer jeg å styre meg for ansjosen, men..... Det er jævlig digg....
Blæh..most oliven. Kan umulig være no bedre enn hele oliven. Tror jeg styrer unna..
urgh
Oliven kan jeg til nød klare,men ansjos..wæææk..det vil jeg ikke ha.Hvitløk er namme!Men det er spennende å høre om nye ideer til pålegg:-)
Hva med å lage fylt kyllingfilét med olivenpuré inni og servere den med pitabrød, gresk salat og tzatziki? Tror jeg kunne vært godt!
Sexy Sadie
16-11-03, 21:00
æsj, olivenpurè....
fysj.¨
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.