Se full versjon : Cash-mod
Som noen av dere har observert, har vi installert Cash Mod her. Det innebærer at vi får et litt annen måte å opptjene poeng på. F.eks. vil lange innlegg bli premiert med flere myntenheter. Jeg har kallt myntenheten for "Sjetonger" foreløpig. Si ifra hvis dere har noe bedre forslag, så er det ikke noe problem å døpe den om til noe annet. Foreløpig er inntekten stillt inn slik:
Nytt tema = 10
Bonus for hvert svar utbetalt til forfatter av tema = 2
Svar = 5
Tillegg for hver bokstav = 0.02
Maks inntjening for innlegg = 75
Private beskjeder = 0
* Sitat-seksjoner vil ikke bli regnet med i utbetaling
* Sletter vi (moderatorer/admins) et innlegg vil inntekt for innlegget bli trukket fra forfatters konto
* Alle brukere kan donere valuta til andre
Foreløpig kan dere ikke bruke valutaen til noe, men det danner grunnlaget for endel andre mods som baserer seg på dette systemet i bunn.
Så det betyr at jo mere aktiv man er, jo høyre sum... :?:
Jepp. Men man kan også tjene mye på å starte populære tråder.
Blir spennende når resten kommer på plass, men ting tar litt tid her i huset akkurat nå, så jeg tror vi må smøre oss litt med tålmodighet. :)
Angående navn på myntenheten synes jeg bare "penger" eller "kafépenger" er bedre enn sjetonger.
skjønner ikke helt systemet. Hvor høy er spam grensen? Bare lurer altså for jeg har ikke skrevet så mange innlegg og svar i dag. :)
får opp du har nådd spam grensen
Sexy Sadie
16-11-03, 19:57
Hva er meningen med sjetongsystemet?
Hva vinner man?
'
Kanskje meningen er at Op`en skal se hvor mange innlegg man skriver,og hvor aktiv man er.Ikke veit jeg.Kanskje man vinner Dansketur ved 100 sjetonger her... :knegg:
Sexy Sadie
16-11-03, 20:10
Nå la jeg inn ett innlegg inne på kultur og da fikk jeg beskejd om at spamgrensen var nådd og jeg ikke fikk betalt
???????
Nå la jeg inn ett innlegg inne på kultur og da fikk jeg beskejd om at spamgrensen var nådd og jeg ikke fikk betalt
???????
det samme skjer med meg.. skjønner ikke hvorfor...
Sexy Sadie
16-11-03, 20:17
Kanskje vi må legge inn tråder????
Først finne ut av noe å legge inn...
Det der er sånt man kan stille på etterhvert.
Når vi først har installert cash-mod er det visst mange muligheter. Tror det mistermannen hadde tenkt til var en eller annen krigsmodul der vi kan tyne hverandre litt ved behov. :knegg:
Jeg har lagt inn to tråder allerede...får det samme svaret.. fikk poeng da jeg endret på et av innleggene mine.
Skjønner fremdeles ingenting..
det er foresten ingen som kan donere til meg..
Sexy Sadie
16-11-03, 20:23
Gi en håndsrekning til den fattige....
Spindis, nå donerte jeg 10 til deg som en test. Får du beskjeden jeg skrev noe sted?
Hmmm..nei fikk ikke noen beskjed nei.. men tusen takk alikevel. :)
Det kommer som pm. Vi må få flyttet pm-varselet øverst på siden så det synes.
skjønner ikke helt systemet. Hvor høy er spam grensen?
Spamgrensen var satt til 10 innlegg på 24 timer som standard. Ikke akkurat tilpasset vårt nivå. Hevet den til 40 innlegg på 24 timer.
Ok skal sjekke pm da.. :) Det ordna seg nå Mr man.
Dere trenger forresten ikke stresse med hvor mye dere har inntil videre, for dere kan ikke bruke disse pengene til noe. Den dagen vi legger inn noe som har betydning, vil vi muligens resette alle kontoene til et spesifikt beløp for å gjøre det fair.
Har dette hatt tilbakevirkende kraft?
Nei, det er akkurat installert i dag. Poenget er at vi skal legge til noen andre moduler også, cash-modulen er bare grunnlaget.
Blir spennende å se etterhvert, men forløpig er det ikke noe å bry seg om. :)
Nei, det er akkurat installert i dag. Poenget er at vi skal legge til noen andre moduler også, cash-modulen er bare grunnlaget.
med andre ord er det noen av dere som har vært ivrige i dag ;o)
Om en kan få flere hundre poeng på en dag, så er det kanskje litt inflasjonsfare?
;)
Men hva er cluet her? Hva er vitsen, liksom? :hæ:
Hm... håper ikke den modeulen som gjør at man kan stjele sjetonger fra hverandre blir lagt inn, da blir det krig! :twisted:
med andre ord er det noen av dere som har vært ivrige i dag ;o)
Om en kan få flere hundre poeng på en dag, så er det kanskje litt inflasjonsfare?
;)
Ja, jeg vurderer om ikke jeg skal dune ned inntektsnivået litt her. Jeg skrudde det ned ganske mye i forhold til standard, men vi får se det an litt først.
Døpte om valutanavnet til "Grunker", siden det ikke var så mye fantasi å spore opp her.
Kommer det til å gå til helvete med meg om jeg gir litt beng i å samle grunker?
:nervøs:
Det går deg nok godt selv om du ikke samler. Jeg samler ikke jeg heller. Jeg bruker opp alt på dårlige kvinner og spill.
Jeg vil også bruke det på piker, vin og sang.
Vi får se hva som dukker opp. Hvis det er noe gøy slenger man seg med - hvis ikke er det fullt mulig å bare drite i hele greia og skrive vanlige innlegg. :)
Driter i hele greia? Hva slags løssluppen sprutfjert tar du meg for å være? :skeptisk:
Driter i hele greia? Hva slags løssluppen sprutfjert tar du meg for å være?
Jeg ble kanskje litt ivrig der. Unnskyld. :visualiserer:
Vær vennlig å ikke visualiser.
Jeg har tross alt lyst til å møte deg flere ganger.
Det har igrunnen jeg også. Spesielt nå. :ondtglis:
Kommer det til å gå til helvete med meg om jeg gir litt beng i å samle grunker?
:nervøs:
Rakt ned i avgrunnen...
Jeg bruker opp alt på dårlige kvinner og spill.
Jeg visste ikke at du hadde donert noen til meg. Følger ikke med. Tsk tsk.
Har satt ned karantenetiden til 15 innlegg over 6 timer. Ingen forskjell på antall innlegg pr. minutt, men karantenetiden går jo betraktelig ned.
Har satt opp antall innlegg til 30, siden så mange ble berørt.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.