Se full versjon : Hvorfor er peniser så forskjellig i størrelse?
Er dette pga. arv i familien,er det tilfeldig eller hva er det?Noen menn har småsmå peniser,mens andre har rene middagspølsene.
Hva slags type liker du best?
Jeg liker best de lange og tynne. :P
Tror arv spiller inn endel. Har faren en sværing, kan man regne med at sønnen blir like velutstyrt.
Vet ikke hva det kommer av.. det må jo ligge i genene som alt mulig annet..?
Forresten så liker jeg de korte og tykke :)
Jeg syns det er fælt når den er for lang... :skrape:
Sexy Sadie
16-11-03, 19:22
Aner ikke hvorfor pikkene er forskjellige, men d kommer sikkert av våre urmødres smak og behag.
Jeg foretrekker at menn har en pikk hvis dere skjønner hva jeg mener.
D viktigste er at han kan bruke den +++ hendene og munnen sin også.....
Jeg synes at en pikk som er ikke for lang og tykk er godt:)
hmm.. den skal være akkurat passe. Dvs ikke for lang og passe tykk. Har prøvd både svær og lang og liten og tynn..
Den lille kjente jeg nesten ikke, den svære lange var nesten formye av det gode. :nemlig:
lang og tynn er heller ikke no serlig.
Aner ikke hvorfor pikkene er forskjellige, men d kommer sikkert av våre urmødres smak og behag.
Jeg foretrekker at menn har en pikk hvis dere skjønner hva jeg mener.
D viktigste er at han kan bruke den +++ hendene og munnen sin også.....
Jeg er egentlig enig med deg...
Poenget er vel at de 'kan' å ha rå sex... :sikle:
Sexy Sadie
16-11-03, 19:48
Det kan man da vel ha alikevel????
Kuk ingen hindring som jeg sier....
Jeg vet om brødre som har helt forskjellige! :flau:
Jeg vet om brødre som har helt forskjellige! :flau:
Kan du fortelle mere om det Gyrken??
:luring:
Nå ble jeg nyskjerrig nå :hm:
Størrelsen har egentlig innmari lite å si. En av de beste elskerne jeg har hatt er ikke spesielt godt utstyrt, men han har fingerspitzgefühl til de grader!
Ulempen med den størrelsen jeg er vant med nå, er at enkelte varianter av sex krever noe mer forsiktighet og tilvenning. :kremt:
Sexy Sadie
16-11-03, 20:47
Hva slags størrelse er det da?
[/i]
Hva slags størrelse er det da?
Var det et spørsmål til meg?
Sexy Sadie
16-11-03, 20:59
Ja, det var nok det.... :lol:
Vel, la oss kalle den «generøs.» :snill:
Kjekt at mannen ikke er på samme forum. Skjønt det hadde nok vært verre om han hadde en liten en. :knegg:
hehe...kjenner til den der,Medica..Er i samme situasjon nå.Generøs var forresten veldig pent sagt:-)
Om han hadde hatt en blyant på størrelse med et viskelær,og lest dette,hadde han kanskje ikke blitt veldig blid :knegg:
Stor (normal) er bedre enn liten, tykk bedre enn tynn, men blir den for lang kan det gjøre vondt, særlig bakfra.
Ulempen med den størrelsen jeg er vant med nå, er at enkelte varianter av sex krever noe mer forsiktighet og tilvenning. :kremt:
Og hvilken variant er det. :knegg:
Og hvilken variant er det.
Hvis du ikke kan tenke deg det, så skal ikke jeg være den som river deg ut av uskylden. :snill:
Vel, la oss kalle den «generøs.» :snill:
Kjekt at mannen ikke er på samme forum. Skjønt det hadde nok vært verre om han hadde en liten en. :knegg:
kondom-killer?
IKKE NOE STRAPS-ONS HER..... :klaskhode:
kondom-killer?
:hæ:
Neger størrelse.... :P
kondom-killer?
:hæ:
Jeg bodde sammen med noen som hele tiden måtte løpe ogordne angrepiller fordi kondomene deres sprakk. Det hadde vist noe med størelsen å gjøre.
Jeg bodde sammen med noen som hele tiden måtte løpe ogordne angrepiller fordi kondomene deres sprakk. Det hadde vist noe med størelsen å gjøre.
Nei, heldigvis har vi ikke det problemet! Men de folkene dine burde kanskje satset på annen prevensjon, for angrepiller er ikke noe å dytte i seg i tide og utide.
Evt. hadde de ikke lært hvordan man setter på en kondom riktig. Om man glemmer å klemme lufta ut av tuppen sprekker den lett - uansett størrelse.
Du må nok spesifisere variantene for oss ..... riv meg ut av uskylden da. :ivrig:
Du må nok spesifisere variantene for oss ..... riv meg ut av uskylden da. :ivrig:
Det kan helt sikkert gyrken gjøre. :snill:
Evt. hadde de ikke lært hvordan man setter på en kondom riktig. Om man glemmer å klemme lufta ut av tuppen sprekker den lett - uansett størrelse.
Tror nok de kunne de grepa der, ja :D
Nei, heldigvis har vi ikke det problemet! Men de folkene dine burde kanskje satset på annen prevensjon, for angrepiller er ikke noe å dytte i seg i tide og utide.
:lol:
Dette begynner å bli en del år, og mange barn siden.
Sexy Sadie
17-11-03, 15:15
Kuk er deilig
La oss være enig om d da
Kuk er deilig
La oss være enig om d da
Hvis du flytter sørover, kan du få bo i boden vår..... husleien kan vi snakke om, men den er jo på et ganske høyt nivå her nede da.
Jeg har fått tak i en stor kuk iallefall.
Sexy Sadie
18-11-03, 23:32
Kuk er deilig
La oss være enig om d da
Hvis du flytter sørover, kan du få bo i boden vår..... husleien kan vi snakke om, men den er jo på et ganske høyt nivå her nede da.
Beklager
Har d så bra her som jeg bor.
Takk for tilbudet alikevel.
Beklager
Jeg tar det med fatning. Mistermannen gråter borti sofaen. :knegg:
Sexy Sadie
18-11-03, 23:40
Beklager
Jeg tar det med fatning. Mistermannen gråter borti sofaen. :knegg:
Følsom type denne mistemannen.... :mrgreen:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.