Se full versjon : Liker du å kjøpe klær til gubben?
Typen min er trailersjåfør, og har egentlig hatt den livsstilen i mange år.
Nå skal vi på julebord, og det er jo endel selskaper framover...
Han har liksom olabukser og t-skjorter (og tresko) og that's it... -Så jeg har vært rundt omkring å handlet inn til han, bukse, skjorte slips, (!) og sko. Jeg syns liksom man bør ha litt pent også, jeg da...
Han hadde ikke noe imot det, tvert imot så det ut som han syns det var litt moro... - også ble han jammen flott også! :sikle:
Jeg syns det var gøy å shoppe inn litt til han, jeg...
'
Gjør dere det, eller må de ordne seg selv?
Min ordner seg selv. Noe mer enn en skjorte tør jeg ikke kjøpe uten at han er med og velger selv. Fyren er ganske kresen. :snill:
Min velger selv,han kjøper stort sett på Dressmann.Da jeg møtte ham gikk han med hvite tennissokkker,men dette har jeg klart å få han fra.Han eier ikke et par hvite sokker igjen..hehe.Om Dressmann er Harry,er jo en annen sak.Synes de har bedret seg de siste årene.Min samboer er,som sikkert de fleste vet her inne,transvestitt,og det betyr at han bruker mye mere penger på dameklær.Enda han "bare" kler seg som dame med et par ukers mellomrom.Men han har god smak når det gjelder dameklær;noe han har lært seg med årene.Samme gjelder sminke og sko også.
stortsett jeg som handler inn klær til gubben her i gården. Han hater og gå i butikker. Jeg er flink til og finne ting jeg vet han liker. Handler inn alt fra bukser og gensere til boxere og sokker. :)
Sexy Sadie
16-11-03, 19:49
Min siste kjæreste var en danske, han hadde mere snøret på klær enn hva jeg har.
D var han som ble med meg for å handle klær i stedet.
Kult å ha en sånn en..?
Min har ikke peiling, og han hater å gå i butikker...
Hadde jeg kommet med ridebukser og poncho, så hadde han sagt: "å, så pen du er!!"
:knegg:
Sexy Sadie
16-11-03, 19:59
Kult å ha en sånn en..?
Min har ikke peiling, og han hater å gå i butikker...
Hadde jeg kommet med ridebukser og poncho, så hadde han sagt: "å, så pen du er!!"
:knegg:
jo da, han var stilig.(ikke femi på noen måte nei!!!)
D var jeg som sprangrundt som den dongeryfreaken.
Men hadde jeg gått for mye i d han kalte fotbold og bayer tøj fikk jeg beskjed om å kle meg i skjørt/kjole.
D gjorde jeg og han disket opp m deilig middag og vin!
Gjør dere det, eller må de ordne seg selv?
Nei gud, det får han gjøre selv! Jeg tror jeg har spurt hva slags størrelse han bruker, men hvordan skal jeg gå rundt og huske slikt? Dessuten tror jeg ikke han ville likt det om jeg skulle kjøpe klær til ham når han har hovedansvaret for innkjøp av klær til eldstejenta.
Da jeg ble sammen med gubben så han ut som om han kom rett fra Grand Prix og hadde sunget Diggeloo digeleiiiiiii
Han var ikke helt kommet over 80-tallet enda.
jeg fikk ham kjappt fra pastell til svart.
Nei, jeg har kjøpt et par bukser, et par sko og en genser i løpet av 17 år. Jeg kommer i hvert fall ikke på noe mer.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.