PDA

Se full versjon : Vondt i nakken

medica
16-11-03, 21:22
Tror jeg headbanget litt for mye i går, for nakken er vond som et helvete. Noen forslag til å få det til å bli bedre? Hjelper sex?

nette
16-11-03, 21:27
sex hjelper jævlig bra! :bakfra:
Og Tigerbalsam!Og Ibux salve!

medica
16-11-03, 21:30
sex hjelper jævlig bra!
Men deep throating er kanskje ikke å anbefale? :knegg:

Amiga
16-11-03, 23:42
http://www.home.no/migis/dick.gif

http://www.home.no/migis/dildobang.gif

Eller vente 2-3 dager til det går over.

spindis
16-11-03, 23:44
Få gubben til og masere deg med en god olje, så ha sex. Hjelper garantert :sengevals:

medica
17-11-03, 00:02
Jeg spurte mannen om han trodde sex hjalp mot vondt i nakken. Den dumme mannen sa nei. :knegg:

Cavatina
18-11-03, 00:04
Jeg spurte mannen om han trodde sex hjalp mot vondt i nakken. Den dumme mannen sa nei. :knegg:

Du er nå heldig som har en mann i huset, da. Det har ikke jeg, og nå skulle jeg gjerne hatt litt hjelp! Har fått så forjævlig vondt i skulderen og kunne trengt massasje. Vet det er anfall av urinsyregikt og vet også at det går over om noen dager. Men det er så vondt! :(

Husarbeidet forfaller også, oppvasken skulle vært tatt (jeg har ikke oppvaskmaskin). Men jeg orker ikke. Sex har jeg ikke ellers heller, så det driter jeg i.
Men litt praktisk hjelp i huset hadde vært tingen nå...

gyrken
18-11-03, 00:09
Sex har jeg ikke ellers heller, så det driter jeg i.

Bare ikke si det der til noen mann, ellers blir det aldri noe på deg! :knegg:

Cavatina
18-11-03, 00:37
Sex har jeg ikke ellers heller, så det driter jeg i.

Bare ikke si det der til noen mann, ellers blir det aldri noe på deg! :knegg:

Ikke til en impotent mann heller? :)

gyrken
18-11-03, 00:49
Ikke til en impotent mann heller?

Kjenner du mange? ;)

Cavatina
18-11-03, 00:51
Ikke til en impotent mann heller?

Kjenner du mange? ;)

neeeiii... men nå har jeg vel aldri kommet så tett inn på noen at jeg har spurt heller... det er jo ikke akkurat noe man spør om når man hilser på folk...

Mr.Man
18-11-03, 02:31
som har en mann i huset, da. Det har ikke jeg, og nå skulle jeg gjerne hatt litt hjelp! Har fått så forjævlig vondt i skulderen og kunne trengt massasje. Vet det er anfall av urinsyregikt og vet også at det går over om noen dager. Men det er så vondt! :(

Er ikke det Podagra?

Cavatina
18-11-03, 16:11
Er ikke det Podagra?

Stemmer. Det kalles podagra når det første anfallet kommer, starter som regel i stortåleddet. Deretter kan det komme anfall i alle leddene i kroppen og nå er det altså skulderen min som verker som pokker fremdeles :|