PDA

Se full versjon : Borr!

Sorepheus
17-11-03, 18:55
Den værste lyden i hele verden er borr i veggen eller tak fra naboer... vet ikke helt hvorfor, men akkurat den lyden gjør meg nervøs og sinna. Fryktelig ubehagelig... vaskemaskiner, kjøkkenklirr, støvsugere null problem, men borremaskiner ... UHF!!!

spindis
17-11-03, 19:09
Skjønner godt hva du mener. Jeg sitter i kassa på kiosken på universitetet her. Aner ikke hvor mange ganger de har borra i taket rett over meg. Koselig det..

:huttre:

pip
17-11-03, 20:33
I morgen skal jeg til tannlegen og ta et kjempestort hull....øff. :(

Mr.X
17-11-03, 20:44
I morgen skal jeg til tannlegen og ta et kjempestort hull....øff. :(

Det er værre en en overivrig nabo :BRRRRR:

gyrken
17-11-03, 22:32
Boring takler jeg faktisk relativt greit. Det jeg ikke takler er vann som koker og som ikke blir tatt av plata på sekundet når det begynner å koke, telefoner som ringer mer enn et ring eller to (jeg løper når telefonen ringer!), vekkerklokker som får pipe i flere sekunder...

Da får jeg fnatt og hyler og skriker og sparker mistermannen så han skrur av vekkerklokka si - fort - fort - fort - skulle tro det sto om livet. :knegg:

medica
17-11-03, 22:51
Vekkerklokker liker jeg heller ikke, men jeg takler dem helst ved fortrengning: jeg sover videre uten å våkne, selv av de jævligste. Det er derfor jeg er gift. Ville aldri greie å holde på en jobb ellers!

gyrken
17-11-03, 22:52
Det er derfor jeg er gift. Ville aldri greie å holde på en jobb ellers!

Akkurat. Jeg trodde det var pga den generøse pikken. Dumme gyrk.

medica
17-11-03, 23:26

Den er bare bonus.

Mr.Man
18-11-03, 03:26
Den er bare bonus.
Har du noen gang hatt en "generøs" oppvåkning?