PDA

Se full versjon : Jobbsøker relatert problem

Sorepheus
17-11-03, 21:32
Var på ferie i Hellas i sommer og vi campa på festivalen sammen med en dude fra et reklamebyrå, og han mente jeg burde "droppe meg en mail" når jeg var ferdig utdanna ... men så finner jeg ut at en dude i klassen min er sønn av han som er sjef i det reklamebyrået og han har klare planer om å begynne å jobbe der... problemet er 1. kanskje jeg da ikke får jobben 2. jeg og han duden er ikke helt på talefot, tror han mener jeg er litt rar... og så mener jeg jo at han er litt vel klysete, men egentlig ikke så veldig forskjellig fra meg selv... f.eks. er jeg ikke den eneste som vet at han har en far som driver et stort byrå og det ser ut som han bruker det for det som det er verdt ovenfor damene... nå har jeg jo nesten latt det slippe at muttern er forlegger og fattern journalist selv da... men hum...

Hva bør jeg gjøre? :?:

medica
17-11-03, 21:58
Dropp fyren en mail. Det er jo ingenting som blir 100% bestemt av å sende noen en mail. Kanskje du ender opp med jobben og klysa ikke får jobb der? You never know.

Sorepheus
24-11-03, 17:11
Fikk en idé, hvis duden tar et fag ekstra så ordner jo alt seg :lol: Bare finne fram den manipulative delen av meg nederst i skapet et sted... hum...