Se full versjon : Panikk!
Jeg er tom for røyk! :sjokk:
Og idet jeg finner ut at jeg er tom er klokken 22 og kiosken er stengt. Siden jeg er alene med ungene kan jeg ikke begi meg ut på en lengre gåtur for å kjøpe.
Hva gjør jeg nå? Legger meg ned og dør? Bestiller mat med røyk attåt?
Jeg trodde mistermannen var på jobben, men siden han har tatt med seg røyken sin begynner jeg å lure på om han er på date isteden. Skal tro om det er sekretæren han puler på? :paranoid:
Vet du hva? Jeg er også tom for røyk. :ond:
Jeg er sur.
Min samboer er hjemme, men jeg er sikker på at han puler noen i tankene nå.
Og det er ikke meg.
Drit og møkk.
Jeg tror jeg går og legger meg. Fjellvettreglene er ikke så dumme når man går tom for røyk - grav deg ned i tide, før suget tar deg!
Ikke har jeg engang sjokolade, og jeg kjenner en hodepine true.
Jeg klarte ikke å sove. Nå venter jeg på abstinensene isteden. Evt. røyker jeg litt hasj. Den inneholder i det minste rikelig med tjære og dritt. :nervøs:
Oj, 6 grunker. Hva kan jeg kjøpe for de?
Jeg tror også jeg har noe grønt i en hylle.
Men jeg står over nå.
Heng deg opp i et tre.
Jeg sang veldig mye på "Meg må du hilsa på" denne helgen.
Jeg tror også jeg har noe grønt i en hylle.
Men jeg står over nå.
Her skulle jeg skrive noe.
Jeg glemte hva jeg skulle skrive og postet quoten.
Nå føler jeg at jeg må forklare meg.
:røyksykere:
Har du vært hos ingera i helgen, Mac?
Oj, 6 grunker. Hva kan jeg kjøpe for de?
Ikke noe forløpig. Men planen er at du skal få kjøpe våpen og slakte de andre her etterhvert. Og kanskje vi legger inn flere mods også.. Den cash-modulen er grunnlaget for ganske mye forskjellig.
22:13: Jeg tror jeg går og legger meg. Fjellvettreglene er ikke så dumme når man går tom for røyk - grav deg ned i tide, før suget tar deg!
22:35: Jeg klarte ikke å sove. Nå venter jeg på abstinensene isteden. Evt. røyker jeg litt hasj. Den inneholder i det minste rikelig med tjære og dritt. :nervøs:
Jeg hadde også stått opp igjen hvis jeg hadde ligget og vridd meg så lenge uten å få sove.:snill:
Si fra når jeg kan begynne å drepe. Da skal jeg prøve å komme innom litt oftere.
Si fra når jeg kan begynne å drepe. Da skal jeg prøve å komme innom litt oftere.
Da blir nok Fritz glad. Han omtaler deg med en viss skrekkblandet fryd.
Jeg hadde også stått opp igjen hvis jeg hadde ligget og vridd meg så lenge uten å få sove.
For å være helt ærlig rakk jeg ikke en gang å pusse tennene...
Har du vært hos ingera i helgen, Mac?
Nei. Verken du, Bålla eller ingera ba meg før det var for sent.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.