PDA

Se full versjon : Det måtte bare komme...

medica
18-11-03, 02:39
Nå har ungene vært snørrete, og jeg kjenner at jeg er i ferd med å følge etter. Jeg vet ikke helt om jeg tar sjansen på å dytte i meg mangfoldige gram C-vitaminer, for da blir diebarnet lett sår på stumpen sin. Og dessuten reiser mannen bort i morgen.

Dritt og møkk! :syk:

Tror jeg skal spise sjokolade

nette
18-11-03, 02:43
Uff..så kjipt.Kan du ta Solhattdråper når du ammer?De pleier å virke

medica
18-11-03, 02:55
Er sannelig ikke sikker, men du kan godt få fortsette å synes synd på meg. :snill:

Og jeg kommer uansett til å spise sjokolade

Macumba
18-11-03, 11:54
Hjemme hos oss er det også en skrall dag.
Jeg har sønnen min annenhver uke, og han kom hjem igjen i går.
Han kom inn til meg i 5 tiden i natt og hostet seg i søvn.
Vi våknet ved 10-tiden og nå er han glovarm.
Ser for meg en inne-uke.

gyrken
18-11-03, 11:57
Min eldste er fremdeles syk. Jeg og mistermannen skranter begge to, men er ikke ordentlig syke. Den yngste er endelig tilbake i barnehagen etter en uke hjemme. Nå er jeg drittlei av sykdom. Pinlig overfor jobben er det også..

medica
18-11-03, 12:30
Jeg hadde som vanlig :roll: glemt at jeg kjøpte et arsenal av forkjølelsesmedisiner i USA. Så nå har jeg dyttet i meg antihistaminer og pseudoefedrin. Mye bedre! :fornøyd:

gyrken
18-11-03, 12:51
Jeg hadde som vanlig glemt at jeg kjøpte et arsenal av forkjølelsesmedisiner i USA. Så nå har jeg dyttet i meg antihistaminer og pseudoefedrin. Mye bedre! :fornøyd:

Jeg regner med at man ikke får sånt reseptfritt i Norge. :sturer:

spindis
18-11-03, 13:02
Høres ut som sjukdommen er på inntogsmasj ja . Håper du blir frisk fort da. ikno arti og være sjuk.

God BEDRING

medica
18-11-03, 15:12
Jeg regner med at man ikke får sånt reseptfritt i Norge.

:pessimist: Og jeg tror ikke du får en lege til å skrive ut slikt til en ordinær forkjølelse.

Så jeg tror jeg må en tur over til sommeren igjen og feste med jentene slik at jeg får kjøpt ny forsyning! :nikker:

Det står på pakken at de «may cause drowsiness.» They sure do! Men nå har jeg våknet til og føler meg fortsatt ganske bra.

pip
18-11-03, 22:55
Du, hvor kommer we aim to please fra egentlig? Jeg får sånn warcraft-peasant følelse? :?:

Macumba
18-11-03, 23:20
Og her har minsten bare blitt dårligere utover dagen.
Han har stort sett sovet hele tiden, drukket litt saft og spist en yoghurt før han ville sove igjen.
Feberen er høy, men jeg finner ikke termometeret.

God bedring til alle sjukinger!

gyrken
18-11-03, 23:23
Stakkars.. håper det går raskt over!

Ang. termometeret så tror jeg at det ligger under sofaen, du vet der du ikke har vasket på et halvt år. :synsk:

Macumba
18-11-03, 23:26
Hvordan visste du med undersofavasking? :skrape:

gyrken
18-11-03, 23:29
:trollmann:

pip
18-11-03, 23:40
Vi fant igjen termometret bak senge for noen dager siden. Hadde vært borte et år eller slikt :roll:

medica
18-11-03, 23:45
Du, hvor kommer we aim to please fra egentlig? Jeg får sånn warcraft-peasant følelse? :?:

Amerikansk standardfrase fra serviceindustrien. Bare litt morsom intern greie mellom mannen og meg. Vi bruker den med kongelig «we.» :knegg:

Macumba
19-11-03, 00:39
Tror jeg kjøper et nytt termometer i morgen hvis feberen ikke har gitt seg.
Hvis jeg skulle slumpe til å finne det gamle må det være istykkerparret av hybelkaninene.

Mr.Man
19-11-03, 00:40
Jøss. Gamer du RTS?