Se full versjon : Trenger tips om spisested på Aker brygge
Jeg og søsteren min skal på Smuget og se Otto Jespersen i helga.Vi tenkte på å spise litt først.Noen som vet om et ok sted der man kan sitte å prate og ha det hyggelig samtidig som man får god mat?Big Horn hadde fullt hus,og Peppes frister ikke.
Bare nalle
18-11-03, 19:57
Jeg og søsteren min skal på Smuget og se Otto Jespersen i helga.Vi tenkte på å spise litt først.Noen som vet om et ok sted der man kan sitte å prate og ha det hyggelig samtidig som man får god mat?Big Horn hadde fullt hus,og Peppes frister ikke.
Her er en link over serveringsteder. Håper noen faller i smak.
http://www.akerbrygge.no/cat.php?katt=30
Jeg er glad i meksikansk mat og liker Cactus godt. Det er ikke så stivt og fint heller.
På Aker Brygge har jeg bare spist på Albertine og Big Horn.
Hvis jeg skulle spist der i kveld tror jeg valget hadde falt på East Sushi & Noodles.
Arga (Indisk Tandori) er en svært bra resturant der... kan være noe vanskelig å få bord, må bestille på forhånd... Men det er smakfullt innredet (mye gull), rent og pent, og mye mye god mat. En kan se de flambere/grille osv. så det er ikke noe juks i matlaginga der. Prisen er ganske stiv though...
Vi pleier å gå på D/S Louise eller Druen, god mat og OK priser..
Stort sett alt er vel bra på Aker Brygge inkl. McDonald:mrgreen:
Tror det er bittelitt forsent å komme med råd nå.
Ja, den er bra. Men den heter vel Agra.
The Cryptic
14-08-08, 19:32
Tror det er bittelitt forsent å komme med råd nå.
Mjo, nette har nok vært på det showet for noen år siden, men om hun nå skulle finne på å ta en tur på latter for å se et annet show blir hun sikkert glad for å finne noen tips igjen.
Ja, jeg så det litt for sent. En nokså gammel tråd. :lol: Cactus finnes ikke mer bl.a..
The Cryptic
14-08-08, 19:37
Men det finnes jo mange andre steder :snill:
Ja, den er bra. Men den heter vel Agra.
Huh? Den heter Yaya`s.
Yaya's er vel ikke på Aker Brygge. Om man skal prike litt. Og det er jo gøy.
Nei, det er noen mil å gå.
Husk gode sko og komfortable, vindtette klær til turen. Det er verdt utflukten, maten er god.
The Cryptic
15-08-08, 18:32
Yaya's er vel ikke på Aker Brygge. Om man skal prike litt. Og det er jo gøy.
Vel, nei, men den ligger vel så nærme som det er mulig å komme til tross for at det ikke er på Aker Brygge
The Cryptic
15-08-08, 18:45
Ja, og jeg pirket litt tilbake. Som nevnte er jo det morsomt også i seg selv :snill:
All glede over mat er ødelagt. :på slankeren:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.