Se full versjon : Er det mange her som har møtt sin "utvalgte" på ne
Ja, er det?
Jeg har ikke. Vi møttes i 89 og det var da folk fremdeles brukte tid på andre ting.. ;)
Jeg har bare pult folk fra nett.
Jeg har møtt samboeren min på nett.
I tillegg har jeg fått mange gode kompiser.
Egentlig er det ganske tragisk at man må bruke nettet for å få venner og familie. Hadde sikkert vært kjappere å avertere etter en familie fra Phuket.
Egentlig er det ganske tragisk at man må bruke nettet for å få venner og familie.
Så lenge resultatet er at man får venner og kjæreste (i RL) er det vel det samme hvor man har møttes. Jeg møtte mistermannen på Oslo Fremskrittpartis Ungdom. Det er mye mer flaut skal jeg love deg!
Nope, visste knappt hva en pc var forno før jeg traff sambo.
Han er skyld i at jeg sitter her i dag..
Hadde jeg vært deg, så hadde jeg faen meg ikke sagt DET høyt!
Nope.
Møtte min på Puben jeg.... ;)
Så lenge resultatet er at man får venner og kjæreste (i RL) er det vel det samme hvor man har møttes. Jeg møtte mistermannen på Oslo Fremskrittpartis Ungdom. Det er mye mer flaut skal jeg love deg!
:besvimer:
Hadde jeg vært deg, så hadde jeg faen meg ikke sagt DET høyt!
Det var en glipp. Sånn går det når du provoserer meg. :flau:
Nope.
Møtte min på Puben jeg.... ;)
Jeg møtte mine to første samboere på Puben.
Da det gikk til helvete med begge de, fant jeg ut at det var på tide å lete andre steder.
Jeg føler for å nevne at jeg aldri har vært med i FpU. Jeg var med venninnen min på en fest der. :godnatt:
Venninnen! :dån:
Jeg vet. Jeg kjempet lenge for hennes sjel men til slutt måtte jeg gi tapt. Da begynte jeg å ta for meg av kroppen isteden. :nemlig:
Jeg vet. Jeg kjempet lenge for hennes sjel men til slutt måtte jeg gi tapt. Da begynte jeg å ta for meg av kroppen isteden
fikk du prøve hele?? Kroppen?? :knegg:
Egentlig er det ganske tragisk at man må bruke nettet for å få venner og familie. Hadde sikkert vært kjappere å avertere etter en familie fra Phuket.
Men da må du like ris....
[
fortell gyrken, hva fikk du prøve?? :nyskjerrig:
Hun er sikkert her og passer på meg. :paranoid:
håhå.. :enda mer nyskjerrig:
Jeg har bare pult folk fra nett.
Fortell :mrgreen:
håhå.. :enda mer nyskjerrig:
nysgjerrig-nysgjerrig-nysgjerrig
gyrken: Nå er det nesten slik at jeg ikke tør å spørre, men jeg kaster meg ut i det glade vanvidd;
hva gjorde mistermannen der dere møttes?
Hettgegu, jeg trodde jeg hadde klart å avlede dere nå. :fortvilet:
Vel.. eh.. det er omtrent like ille som du tror. Ungdommelig galskap kan man kalle det. Eller man kan unnskylde han med at han tilhørte den liberale fløyen i partiet - den med Skjervengen og Ellen Vibe og de som gikk ut av partiet da rasistene tok over. Jeg synes det hjelper litt å se det sånn.
Men alt i alt er det en svart epoke i livet.
http://www.anchoredbygrace.com/smileys/eek2.gif
Jeg vet. Jeg kjempet lenge for hennes sjel men til slutt måtte jeg gi tapt. Da begynte jeg å ta for meg av kroppen isteden. :nemlig:
Det var sikkert mye gøyere!
Ja, er det?
Jepps, men jeg måtte helt til Brasil for første date :sengevals:
Ikke på nett, men over spill.
Indiana jones.
:lol:
Men da må du like ris....
Jeg liker ris. Faktisk ganske godt. Faktisk liker jeg flere typer ris også. Både til middag og til dessert. :sulten:
Jeg traff min samboer på #nattprat.
Hadde ingen intensjoner om sjekking, det bare ble sånn...
:snill:
Mitt første lengre forhold....varte i 13 år...(han traff jeg på fest,men varte d?) NOT....Fikk faktisk to barn med han også...
Etter han fikk jeg et forhold til en annen mann,som varte i litt over ett år.......
Levde singellivet en stund...hadde det kjempegøy
Men så møtte jeg kjæresten min på eroschatten...vi har vært sammen i over et halvt år nå....vi har det kjempebra og tror det skal vare livet ut...MEN DET ER DA IKKE NOEN GARANTI
Tiden vil vise...men jeg har en god tro på oss :P
Forresten så har Kjæresten min registrert seg her nå...
:D - jeg så det i sta.
Det er 'oyvind'!
Har ikke hatt et forhold på nett!
Jeg traff fillemannen der vi studerte. Men jeg kjenner et par som traff hverandre på nett og som nå er gift og har barn. Det er vel ganske vanlig etterhvert.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.