Se full versjon : Spådommer, takk!
Mini sov til 10 i dag. Sovnet igjen halv tolv, og sov store deler av dagen frem til 1730.
I seng igjen 19.
Nå kom han nettopp opp, beordret litt drikke og la seg igjen.
Varm.
Hvor mange ganger bør jeg regne med å våkne i natt?
:skeptisk:
Vi har fått våre inn i senga hver natt når de er syke, men når de først er der sover de ganske godt. Våkner et par ganger og drikker vann, det er alt.
Kanskje du slipper billig om du setter et glass vann ved siden av senga hans?
Hvor gammel er gutten din,Macumba?
tja la oss se... han sov til ti og var våken tilhalv tolv.. dvs han sov ca seks timer fram til halv seks. så fra sju til halv ett fem og en halv time.
tilsammen elve og en halv time..sånne småttiser pleier og sove ca 10-12 timer om natta.
dvs du må regne med og være våken resten av natta
Annette: Han blir 3 år i februar.
Lion: Selvfølgelig! Han har hatt abstinenser siden fødselen.
tja la oss se... han sov til ti og var våken tilhalv tolv.. dvs han sov ca seks timer fram til halv seks. så fra sju til halv ett fem og en halv time.
tilsammen elve og en halv time..sånne småttiser pleier og sove ca 10-12 timer om natta.
dvs du må regne med og være våken resten av natta
Takk skal du faen meg ha. :mumler:
Jeg tror du bare må se det an.Men som Gyrken sa,sett et glass vann ved senga og se om det hjelper
Takk skal du faen meg ha. :mumler:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.