PDA

Se full versjon : ahhh :)

Sorepheus
20-11-03, 15:01
digg ny datastol, feit rygg, akkurat passe vipp og ergometiske armlener :kul:

MrsC
20-11-03, 15:05
Faen som du skryter da.

Mr.X
20-11-03, 15:11
SLUTT Å SKRYT SÅ JÆVLIG MYE
digg ny datastol, feit rygg, akkurat passe vipp og ergometiske armlener :kul: Hyggelig for deg :kul:
Woho! Fikk jeg det nye grafikkortet i går kveld, Abit (Abit hovedkort og) Siluro FX 5600 OTES... (256 MB (400Mhz), 325 MHz, 256 bits Gfx-core .. osv. osv. ) vei i vellinga og den kom på døren levert av en særdeles søt ung pike fra posten:kul:

Så får vi bare håpe den nye 19"ern kommer i dag ... ;) Hyggelig for deg :kul:

Vi er ikke det spor noe misunerlig på deg eller de nye tingene dine :snurt:

:mrgreen: :mrgreen:

Deilig med nye ting... Håper det varer til jul da :snurt:

Sorepheus
20-11-03, 15:32
Hum, bare happy jeg :)

Cazandra
21-11-03, 01:22
Hørtes deilig ut.
Skulle hatt stol med vipp-opp-krakk, hatt tastauret på fanget og kosa meg!

anonym
21-11-03, 01:24
Er det hjul på stolen din? For hvis det er det, så er jeg ikke misunnelig.

medica
21-11-03, 02:38
Kjenner en fyr som har skjermen hengende på skrå under taket og sitter godt tilbakelent i stresslessen og taster. :misunnelig:

Spirito
21-11-03, 03:15
Kjenner en fyr som har skjermen hengende på skrå under taket og sitter godt tilbakelent i stresslessen og taster. :misunnelig:

Hmm, jeg har ganske lavt skråtak. Men ikke lavt nok. :P

Cazandra
21-11-03, 10:36

Det hørtes deilig ut! :nemlig:

Sorepheus
22-11-03, 14:14
Er det hjul på stolen din? For hvis det er det, så er jeg ikke misunnelig.

Yo, er hjul, men de er treige (for glatt underlag), det er bra imidlertid for jeg har en iMac på bordet ved siden av som jeg bruker som jobbmaskin :kul:

anonym
22-11-03, 19:08
Her i huset går vi med sko inne når det passer oss, helst om sommeren da. Så den tid da jeg hadde stol med hjul er over, siden stripene i golvet etter sand og stein som implanterer seg i hjulene, ikke er særlig fine.

Sorepheus
22-11-03, 20:11
Her i huset går vi med sko inne når det passer oss, helst om sommeren da. Så den tid da jeg hadde stol med hjul er over, siden stripene i golvet etter sand og stein som implanterer seg i hjulene, ikke er særlig fine.

Hum... Hemp House har de deiligste tøfflene jeg noen sinne har prøvd.. lette å skippe på og av og skikkelig myke... stilige ser de ut og :)

anonym
22-11-03, 20:13
Liker mine h2o flippflopper, jeg da.