Se full versjon : På tide å teste kunskapene...
http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=26162
Min score....
Meget god elsker/elskerinne.
Score: 90% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Med andre ord er du en blautfisk. ;)
Score: 88% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
Med andre ord er du en blautfisk. ;)Og en erfaren en også.... :roll:
Score: 81% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
Jeje :roll:
God elsker/elskerinne.
Score: 64% Du har kanskje en djevel :twisted: på den ene skulderen, og en engel :glorie: på den andre..? Det vil imidlertid ikke si at du kan slå deg til ro med at du er frekk og rå,- du er rett og slett litt vel egoistisk.
Jeg må legge til at flere av spørsmålene ikke var kompatible med mitt seksualliv. Tror ikke denne testen var beregnet på oss som har vært ute en regnværsdag før. Men det var jo morsomt å se en av de andre fjortis-diagnosene da. Noen "dårligere"?
:pupper:
97% :roll:
Men det var noen ganske teite spørsmål der.
«Du vil aller helst ha sex om kvelden, etter at du har lagt deg, i senga, med lyset av. Dette ser ut til å fungere for partneren din også. Plutselig en ettermiddag kaster han/hun seg over deg på kjøkkenet, og det er helt opplagt hva partneren din er ute etter. Hva gjør du?»
Altså, jeg kan ikke helt forestille meg hvordan jeg ville reagert dersom jeg var av den typen. Det spørs om mitt vanlige reaksjonsmønster er relevant ved et hypotetisk spørsmål som dette.
God elsker/elskerinne.
Score: 74% Du har kanskje en djevel på den ene skulderen, og en engel på den andre..? Det vil imidlertid ikke si at du kan slå deg til ro med at du er frekk og rå,- du er rett og slett litt vel egoistisk.
Score: 88%
Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
Jeg lurer på om jeg hadde vært en bedre elskerinne hvis jeg fikk orgasme hver eneste gang? ;)
Jeg lurer på om jeg hadde vært en bedre elskerinne hvis jeg fikk orgasme hver eneste gang?
Antagelig. Appearance is everything. :nemlig:
Jeg tror elevene mine på 14 ville likt den testen. Selv ga jeg opp etter tre spørsmål. :overlegen:
Jeg tror elevene mine på 14 ville likt den testen. Selv ga jeg opp etter tre spørsmål. :overlegen:
Okei, da vet vi at du jaffal scorer dårlig på utholdenhet. :knegg:
God elsker/elskerinne.
Score: 73% Du har kanskje en djevel på den ene skulderen, og en engel på den andre..? Det vil imidlertid ikke si at du kan slå deg til ro med at du er frekk og rå,- du er rett og slett litt vel egoistisk.
;)
Så fint å se at jeg er en av de bedre elskerne her inne.
Mr.X og jeg er best. :vinner: Vi burde vel egentlig prøve hverandre. Men jeg tror ikke mannen gir meg permisjon for å prøve menn. Bare kvinner.
Mr.X og jeg er best. :vinner: Vi burde vel egentlig prøve hverandre. Men jeg tror ikke mannen gir meg permisjon for å prøve menn. Bare kvinner. Come on girl :sengevals:
:hvisker:må du spørre om lov da :gris:
Score: 80% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
Medica: bare kvinner? :lol:
Medica: bare kvinner?
Jepp. Tror nok ikke jeg får prøve noen menn. :pessimist:
Sexy Sadie
21-11-03, 19:26
Score: 88%
Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
Jeg blir ikke med på noe som helst før du begynner å kalle meg medica med liten m. :snurt:
:hvisker: Bosted står under avataren min.
Medica, Medica,Medica,Medica,Medica,Medica,Medica.
Medica i blærum, Medica i Blærum, Medica i Blærum, Medica i blærum, Medica i Blærum
Helst ikke :sjokk: Liker bare en god CAT FIGHT :twisted:
Det begynte bra... Men så ga dere dere :roll:
Skal rope på deg neste gang jeg plager noen, ok.
Du er en:
God elsker/elskerinne.
Score: 69% Du har kanskje en djevel på den ene skulderen, og en engel på den andre..? Det vil imidlertid ikke si at du kan slå deg til ro med at du er frekk og rå,- du er rett og slett litt vel egoistisk.
Du er en:
Score: 97%
Say no more! :gris:
Mr.X og jeg er best. :vinner: Vi burde vel egentlig prøve hverandre. Men jeg tror ikke mannen gir meg permisjon for å prøve menn. Bare kvinner.
Etter spørsmålene å dømme er dere de beste til fjortis-sex. Gratulerer! God tur til vaniljeland.....
Jeg prøvde å svare det jeg trodde var "galt" på hvert eneste spørsmål, og fikk denne:
Dårlig elsker/elskerinne.
Score: 19% "Wham-bam", og ikke engang et "Thank you, mam". Du er rett og slett en elendig elsker/elskerinne, uten omtanke for din partner. Du er respektløs og egoistisk. Hvis du vil leke med de voksne, så må du oppføre deg som en.
:erte:
Galt, as if. Det er nå dine sanne farger kommer frem!
Etter spørsmålene å dømme er dere de beste til fjortis-sex. Gratulerer! God tur til vaniljeland.....
Når jeg blir voksen, så får jeg sikkert et modent seksualliv hvor jeg presser partneren til sex, driter i om han blir tilfredsstilt og snur ryggen til og sovner etterpå. :nemlig:
Noen "dårligere"? :pupper:
Yes. Jeg bør vel vurdere å gå i kloster..
Score: 57% Du har kanskje en djevel på den ene skulderen, og en engel på den andre..? Det vil imidlertid ikke si at du kan slå deg til ro med at du er frekk og rå,- du er rett og slett litt vel egoistisk.
Score: 81%
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.