Se full versjon : Jøss, det ble jo fredag igjen!
Er det noen som skal feste og ha det gøy i kveld (i tillegg til gyrken som allerede har booket seminarfyll :knegg:)? Skal dere drikke, danse på bordene og ligge med folk dere ennå ikke kjenner? Eller blir det en rolig kveld i IKEA-sofaen med smågodt og Skavlan (Liv Ullmann kommer - skygg unna!)?
Her i huset blir det en rolig kveld, kanskje med litt avslappet TV-fyll. Og under Skavlan blir det enten video eller puling (Josh Groban kommer også til Skavlan...yuck).
Men i morgen blir det ut en tur! :pub:
Jepp, mat og TV/film hjemme i kveld.
Forhåpentligvis en liten tur ut i morgen.
Jeg skal på julebord i morgen og har kjøpt meg stram hold-in strømpebukse i dag.
Jeg skulle prøve den, og den var så stram at jeg fikk den ikke over hoftene engang.
Raknet litt gjorde den også.
Ikke noe håp om at det blir hold-in under kjolen i morgen, valkene får bare disse under pinnekjøtt middagen.
Kjøper iallefall ikke ny hold-in.
*skuffet*
Nope, ingen ut i kveld. :(
Jeg er støvende blakk, og har ikke annet å gjøre enn å håpe at kjæresten min kjøper med en cola eller noe til meg.
Usj.
Jeg har plutselig fått det for meg at jeg skal vaske kjøkken og bad i kveld, når barna sover.
Snakker om å være partyløve.
Sexy Sadie
21-11-03, 18:31
Lesekveld i kveld men i morgen skal jeg kose meg med ei flaske Luna ilag m Monika.
The Hotpack skal ut og gjøre Steinkejr utrygg imorgen.
Lesekveld i kveld men i morgen skal jeg kose meg med ei flaske Luna ilag m Monika.
Hva er det du leser?
ei flaske Luna:opptommel: Jøss, er det flere en meg som kjøper månevinen... Billig og god. :full:
Jeg og ungene skal være hjemme. Vi skal ikke kose oss engang, siden jeg brukte mine siste rl grunker på å klippe meg.
Sexy Sadie
21-11-03, 18:48
Hva er det du leser?
Pensum i sosiologi
Jøss, er det flere en meg som kjøper månevinen... Billig og god.
Ja, gjør nok det.God den vinen 7 :flau:
Pensum i sosiologi
På en fredagskveld. Jeg burde sette meg ned med termofysikken i kveld, men sorry ass, ikke på en fredag. I hvertfall ikke denne fredagen!
Sexy Sadie
21-11-03, 19:22
Pensum i sosiologi
På en fredagskveld. Jeg burde sette meg ned med termofysikken i kveld, men sorry ass, ikke på en fredag. I hvertfall ikke denne fredagen!
Eksamen er litt nærmere enn hva jeg liker så jeg må lese i kveld også.
Termofysikk? Er det bruksanvisning i hvordan bruke en termos?
Ikke mist den i gulvet. Da knuser den innvendig.
Trenger man å vite mer?
KAnskje greit å vite hvor lenge væsken holder seg varm, evt. kald.
Liker du ikke cognacen din passe temperert?
Åh, jo. Det tenkte jeg ikke på.
Ja, er spørsmålet nå så dumt?
Nei, det er ikke det. :skamfull:
Det dreier seg om trykk, varme, energi og sånne festlige ting. :nerd:
Sexy Sadie
22-11-03, 17:01
Cognac smaker jævlig!
Ikke enig,jeg kunne blitt alkoholiker av cognak
dog er ikke brunt brennevin så heldig for meg....
Cognac er guds gave til de tørste.
Er det rart jeg ikke er religiøs!
Jeg har plutselig fått det for meg at jeg skal vaske kjøkken og bad i kveld, når barna sover.
Snakker om å være partyløve.
Jasså, speeder du? ;)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.