Se full versjon : Handlesenter installert
Herved kan jeg glede dere med muligheten til å bruke deres surt ervervede Grunker på noe. Det er laget en egen knapp med teksten "Handlesenter". Der kan dere kjøpe div. effekter på navnet deres bl.a..
Det er ikke så lett å oversette denne modulen, men neste versjon skulle komme med støtte for språkfiler. Dere får late som at handlesenteret har flagget ut p.g.a. skattetrykket her til lands.
Ikke så mange av dere har råd til så mye foreløpig, men det må jo nesten være litt å strekke seg etter for at det skal bli litt eksklusivt.
I anledning åpning av shop'en er signatur-rettigheter blitt tatt bort for alle brukere (siden de smakløse signaturene deres som regel irriterer meg). Den rettigheten kan hver enkelt kjøpe tilbake igjen i shop'en.
Enjoy! :finger:
Men når skal vi begynne å få grunker for innlegg igjen da, slik at vi noensinne skal få råd til å handle der?
:nemlig: Sett ned den derre grense tingen så vi kan begynne og tjene igjen etter 12 timer da ihvertfall
Jeg har ikke tjent noenting på 2,5 døgn.
Jeg har ikke tjent noenting på 2,5 døgn.
Har du blitt sperret over 24 timer?
:nemlig: Sett ned den derre grense tingen så vi kan begynne og tjene igjen etter 12 timer da ihvertfall
Vi ønsker ikke at brukerne skal håve inn penger på å skrive masse "ja" og "ha"-innlegg. Det er allerede litt i overkant av den typen innlegg her. Så den grensen vil vi ikke gjøre noe med foreløpig.
2,5 døgn, eller faktisk litt mer, er over 24 timer, ja.
Vi ønsker ikke at brukerne skal håve inn penger på å skrive masse "ja" og "ha"-innlegg. Det er allerede litt i overkant av den typen innlegg her. Så den grensen vil vi ikke gjøre noe med foreløpig.
skjønner jo det da, men det er lov til og prøve seg ikke sant ;)
2,5 døgn, eller faktisk litt mer, er over 24 timer, ja.
Hadde du hatt lite penger, hadde jeg synes synd på deg. Men siden du har så mye, ser vi det an et par dager til. Si ifra hvordan det går.
Burde det ikke være likhet for loven, eller skal det være vanlig å skille mellom de som har mye og de som har lite?
Burde det ikke være likhet for loven, eller skal det være vanlig å skille mellom de som har mye og de som har lite?
Neida. Det sa jeg litt på spøk. Vi får fokusere på det tekniske her. Jeg ser du plutselig tjener Grunker så det svir her. Hvor kommer de fra?
Jeg var innom Lucky dice.
Jeg tjente hele 30 Grunker på The Slot Machine. :lol:
Er det ikke en null for mye på de prisene?
Selv jeg som har litt Grunker har jo nesten ikke råd til noe...
Jeg kjøpte EN ting, og har nesten ikke grunker igjen.
Vil også ha fancy pancy navn.
Litt greit at det e høye priser, for da kan ikke gud og enhver mann kjøpe hele tiden.
På denne måten kaprer de oss til å være aktive! :lol:
Ja men cazzy, man tjener jo ikke grunker heller jo.
Sant nok. Vi tjener ikke akkurat grovt hverken på innlegg eller spill.
Men vi kan jo streike? :lol:
Jeg heller veldig mot å streike!
Hvordan skal vi gjøre det?
Forslag?
Binde fast mistermannen og true han med en beltepenis?
Kanskje vi skal legge inn bank-mod'en, så kan dere hevne dere med å rane banken? Litt coolere enn streik..
Jeg binder og holder og du rundpuler ham. :bakfra:
Er det ikke en null for mye på de prisene?
Selv jeg som har litt Grunker har jo nesten ikke råd til noe...
Jeg har ikke råd til noe. Synes det er greit at man har noe å strekke seg etter.
Jeg har ikke råd til noe. Synes det er greit at man har noe å strekke seg etter.Jeg har råd til en del jeg :skrape:, men vet ikke hva jeg har lyst på... Noen forslag...
ikke jeg heller. Er dere klar over hvor mye jeg må punge ut for et nick med den fagen og skyggen jeg vil ha? For ikke og snakke om signaturen min da..
håper den banken kommer snart. Det er når jeg tenker meg om kanskje like greit.. hører rykter om enkelte planlagte ran..
ikke jeg heller. Er dere klar over hvor mye jeg må punge ut for et nick med den fagen og skyggen jeg vil ha? For ikke og snakke om signaturen min da..
Har råd til begge jeg da... :skrape:
Hvordan får du så mye grunker da, mr.x?
Jeg har råd til en del jeg , men vet ikke hva jeg har lyst på... Noen forslag...
jada.. kjøp signatur til spindis.. :snill:
fra spøk til alvor.. det var en del kule sgyggegreier på nick og sånt. Glow var litt kult..
Glow koster 50.000 Grunker, har bare ca. 22.000...
Noen som vil bli med å ta på finlandshetter når banken kommer... :kul:
Hvordan får du så mye grunker da, mr.x?
Har hell i spill. :skrape:
Ang Finlandshetta, så hardu jo den allerede på. Bare ikke løft på den i banken!
Altså..mulig jeg er født bak mål..men klarte jaggu å være dum nok til å trykke bort 10000 grunkere på noe som het "Buy Signature".Noen som kan si meg hva dette betyr?
Altså..mulig jeg er født bak mål..men klarte jaggu å være dum nok til å trykke bort 10000 grunkere på noe som het "Buy Signature".Noen som kan si meg hva dette betyr?
Da vil jeg tro at du akkurat har kjøpt deg en signatur.
Du har vel kjøpt tilbake retten til å ha signatur.
Vi andre har mistet vår.
Jammenjammen..jeg heter jo det samme som istad :D
Du har kjøpt signatur, ikke nytt nick!
og hva betyr det,sånn sett? :dum:
Du har kjøpt signatur, ikke nytt nick!
Ser ikke noe til signaturen!
Hun må lage signaturen først. Det gjør hun ved å gå inn på Profil.
:Helpdesk in spe:
Hmm..har jo min "gamle" signatur der,men den kommer ikke frem her...
Hmm..har jo min "gamle" signatur der,men den kommer ikke frem her...
Har du valgt å alltid vise signatur i innlegg da (i profilen)?
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.