PDA

Se full versjon : blir du fort rørt?

Irene
24-11-03, 12:07
Har du lett for å grine når du ser film?

Jeg griner ikke, men venninna mi' sipper og griner for alt mulig og syns jo at jeg er kald og følelsesløs.

Men hu' grein når vi hadde med ungene på løvenes konge også, dah..

:roll:

anonym
24-11-03, 12:17
Jeg griner aldri av noenting, så og si, men av filmer, da sipper jeg uten videre.
DEt kan være sanne filmer, fiction, det kan være tegnefilmer og alt.
Det skal ikke stort til for at tårene kommer i øyekroken da.
Det samme med bøker. Jeg lever meg så inn i det jeg leser om/ser på, at følelsene blir hakket sterkere enn de er irl. ;)

*dagens utlevering*

gyrken
24-11-03, 12:23
Jeg gråter dersom dyr eller barn har det vondt på film. Lassie-filmer får meg til å knekke sammen den dag i dag. ;)

Jeg er mye mer lettrørt nå enn jeg var for noen år siden. Man blir litt gal av å få unger tror jeg.

anonym
24-11-03, 12:33
Du har et temmelig god poeng der, gyrken.

Jeg tror at det å presse de ungene ut, gjør et eller annet med hormonbalansen i kroppen. Den blir never ever stabil igjen!

Irene
24-11-03, 12:38
Hm.. :tenker:

Kan ikke si jeg har blitt skadet av det..

medica
24-11-03, 12:44
Jeg er egentlig ikke spesielt lettrørt, men i de periodene jeg har hatt nyfødt baby, så har jeg stortutet for ingenting.

Men jeg hater at andre ser at jeg gråter, for da føler jeg at jeg utleverer meg selv for mye. Unntaket er begravelser, for da er det liksom «lov» å grine.

Cazandra
24-11-03, 13:14
Ennå kan jeg stortute av så og si ingenting! :roll:
Fin reklame-musikk.
Fin stemning, klemming eller noe sånt! :roll:
Nyheter er det verste!

anonym
24-11-03, 13:18
Nyheter går helt fint. Virkelige ting er mye lettere å forholde seg til med vettet i behold enn de som ikke er så virkelige.

spindis
24-11-03, 14:48
Ja det er jeg, Får klump i halsen av ingenting. Og løvenes konge er jo kjempe trist da!!

Jeg prøver og ikke grine , kjemper med tårene og har en stor klump i halsen.

Det er spesielt ille rett før og under mens merkelig nok..

husker tårene trilla da blibo traff igjen frodo i første ringens herre boka..

:rørt:

Macumba
24-11-03, 15:23
Jeg blir sjelden eller aldri så rørt at jeg griner, det betyr ikke at jeg IKKE blir rørt.

Jeg får vond klump i halsen hvis barn har det vondt eller dør.

~Simone~
25-11-03, 10:01
Ja, jeg er altfor lettrørt!
Er helt lik mamma på det punktet. Vi to kan sitte og sippe for alt mulig rart på tv :rørt: , mens pappa sitter vedsidenav og fnyser! :fniser:

nette
25-11-03, 16:21
Når jeg så Kramer vs Kramer gråt jeg,og har gjort det hver gang jeg ser filmen..Ellers griner jeg ikke så lett av film

Nuffsed
25-11-03, 17:17
Griner ikke så lett. Men som med andre så har det gjort noe med meg det å få barn.
Det er en reklame på Sky News, til inntekt for kreft forskning som får tårene fram hos meg hver eneste gang. Og det at de spiller de "fields of gold" i bakgrunnen gjør det ikke lettere å holde på tårene.

MrsC
25-11-03, 19:55
Griner for alt og ingenting, som treffer meg i hjerterota.
Tv, aviser, face to face...

Satt og leste på nettet i ettermiddag om den ulykka som krevde to unge gutters liv i går, og kjente tårene komme. Måtte bare stenge ned, for jeg ville ikke begynne å forklare ungene hva mamma satt å sippa for...

Har alltid vært lettrørt, men ble verre etter småttisene kom.

Sorepheus
25-11-03, 22:43
Hum... vet ikke om det er filmmusikken eller de "gripende scenene" men får nå av og til litt frysninger jeg og.. Har en teori på at filmmusikken er så veldesigna at om en har sett mange filmer så tårner det seg opp når musikken starter... Imidlertid sipper jeg aldri av filmer som er designa for å sippe av, de er mer tragikomiske... hum...

Oyda
26-11-03, 00:05
Jeg griner for alt,enten jeg blir glad eller sint.
Det som rørte meg i dag var at 2-åringen sa "møy" om min bestemor.