Se full versjon : 24 - siste episode sendes i kveld!
Følger dere med på 24?
Hva tror dere den godeste Jack Bauer utsettes for i siste episode?
Blir Palmer president igjen?
Jeg gleder meg, men kommer også til å savne det mandager fremover.
Har heller ikke sett. Det ble for teit den første gangen, så da er det nok ikke bedre denne gangen.
Jeg liker å være litt annerledes. :snurt:
Sexy Sadie
24-11-03, 23:37
Kan ikke følge med fordi jeg for tiden ikke har tv.
Har ikke fått fulgt med.. er på spilling mandagskveldene..
INGEN å diskutere 24 med! :snurt:
Følger dere med på 24?
Hva tror dere den godeste Jack Bauer utsettes for i siste episode?
Blir Palmer president igjen?
Jeg gleder meg, men kommer også til å savne det mandager fremover.Flere episoder av sesong 3 er allerede på nett. I tilfelle du lurer på om det blir en sesong 3. :mrgreen:
Jeg vet at sesong 3 allerede er kjøpt av TV2.
Gleder meg allerede!
Jeg syntes første sesong var spennende, men jeg synes det var juks å la Nina Myers være skurken.
Andre sesong har vært noe langdryg, synes jeg, og jeg er glad for at siste episode gikk i dag.
Men Kiefer Sutherland er jo forsåvidt alltid hyggelig å se på. ;)
Sexy Sadie
25-11-03, 01:43
Begynner nu å savne det å ha tv....
så mange lekre fyrer der.....
Men da sparer du iallefall Nrklisensen,Sexy Sadie :ler:
Vi så hele sesong 2 for en god stund siden. Nå skal vi snart igang med sesong 3. Liker bedre å se 24-episodene litt raskt - 2-3 episoder hver kveld en periode er passe, så er hele serien unnagjort på et par uker.
Vet om en som så hele første sesong på en gang - satt i nesten et døgn og fulgte med. :knegg:
Sexy Sadie
25-11-03, 02:37
Men da sparer du iallefall Nrklisensen,Sexy Sadie :ler:
NRK-lisens; hva slags brennevin er det? :flau:
Jeg hadde noen prinispper om å ikke betale lisensen. Det ble jævlig dyre prinsipper etterhvert. Vel, det begynte med at jeg fikk besøk av kontrollør og åpnet døra mens tv'n sto på bak meg. Så fikk jeg kravet som jeg ikke betalte. Og det ble flere krav. Og det ble namsmannen.
Da jeg endelig skjønte at det ikke var noen vei utenom hadde det blitt en helt sinnsyk sum ut av det.
Og nå er jeg svartelistet, så da jeg for noen år siden forsøkte å være sleip og påstå overfor NRK at jeg ikke lenger hadde tv forlangte de bevis, ikke bare mitt ord på det.
Så jeg betaler lisens ja. :kjefter:
Sexy Sadie
25-11-03, 02:58
Og moralen er?
Tja. Jeg hadde igrunnen mest lyst å bare fortelle det. :deler:
Men vi kan jo si at moralen er at lisens stinker - men får de først kloa i deg er det lurt å adlyde.
Sexy Sadie
25-11-03, 03:08
sist d var en sånn gubbe fra NRK innom så nektet han faktisk å komme inn og se at jeg ikke hadde stuet ett tvapparat bort noe sted; enda jeg bød ham inn og alt....
Vet om en som så hele første sesong på en gang - satt i nesten et døgn og fulgte med. :knegg:
Vi forsøkte å se Twin Peaks i ett. Jeg måtte gi meg etter 15 timer, men min søster og typen hennes holdt ut en episode til bare for å slå meg. :medica: Førstemann gav seg allerede etter fem timer, faktisk. Hadde jeg sovet mer enn tre timer natten før, så hadde jeg nok klart hele serien.
Men det var veldig hyggelig så lenge det varte. Vi hadde kjøpt alle donutene de hadde på de tre 7/11-sjappene på Grünerløkka og lagt dem utover bordet slik sekretæren til sheriffen i serien gjorde. Og så hadde vi mengder av svart kaffe (black as the sky on a moonless night som agent Cooper pleier å si).
Jeg anbefaler seriemaraton, men man bør kanskje kvitte seg med ungene for the duration.
Nå fikk jeg lyst til å bestille Twin Peaks-serien på DVD.
Sexy Sadie
25-11-03, 03:54
Og hele Sopranos
Nå fikk jeg lyst til å bestille Twin Peaks-serien på DVD.Jeg fikk den i julegave sist jul av den snille mannen min. :elsker:
Sexy Sadie
25-11-03, 04:16
Artig og original gave
Artig og original gave
Det er den typen gaver jeg pleier å få av ham. Han er litt :nerd:
Sexy Sadie
25-11-03, 04:27
Synes han virker tøff jeg.
En spennende serie, men etter 24 mandager, er jeg nå glad for at det er over for denne gang. Slike serier blir altfor lange å følge med på! :dataskrekk:
Synes han virker tøff jeg.Jeg klager ikke.
Har ikke Tv2, vi!
Bare Viasat!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.