PDA

Se full versjon : klanen..(ku klux)

spindis
25-11-03, 00:13
http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/11/24/384383.html

Det var sannelig meg bare til pass for dem :knegg:

Har over hodet ingen ting til overs for sånne folk. Må jo være no galt i hode på dem..

anonym
25-11-03, 00:25
Ja, til pass for dem!
Slike mennesker fortjener intet annet enn det de får.

MrsC
25-11-03, 00:25
:roll:

Til pass for dem ja!

Jeg lære meg tidlig at det som går rett opp, det kommer ned.

spindis
25-11-03, 00:34
Hva heter det der fine ordtaket da.. What goes up, most come down..Nei det var fra spinning wheel..

åhh..kommer ikke på det i farta. Noe med at som du laver får du tilbake..??

anonym
25-11-03, 01:05
What goes around, comes around. ;)

medica
25-11-03, 01:15
:ler:

Det er så at det ligger en redneckrasist kritisk såret i Tennessee, men jeg synes det var ustyrtelig komisk!

laguna
25-11-03, 01:37
:rolf:

Næh, så gøy...!

Sexy Sadie
25-11-03, 01:38
Det har itj nå å sei for mæ om haim krepere...

Sorepheus
25-11-03, 22:39
Smilte nesten litt av den historien jeg og, men hver gang jeg ser TV fra Midt Østen undrer jeg meg over at det ikke skjer oftere... der bruker de tross alt automatvåpen og gjerne i store folkemengder... hum... kanskje gud har satt fram støvsugeren eller kanskje de rett og slett fyrer løspatroner...

spindis
25-11-03, 22:43
What goes around, comes around. ;)

jepp det vare det ja. Takk Anonym..

spindis
25-11-03, 22:46
unektelig litt komisk også ja. Men det er jo ikke rart..sånne folk kan jo ikke ha stort i hodet. Så og forvente at de skulle skjønne at den kula sansynlighvis ville komme ned igjen?? Nei det ville vært for mye og forlange...:knegg:

pip
26-11-03, 01:50
Smilte nesten litt av den historien jeg og, men hver gang jeg ser TV fra Midt Østen undrer jeg meg over at det ikke skjer oftere... der bruker de tross alt automatvåpen og gjerne i store folkemengder... hum... kanskje gud har satt fram støvsugeren eller kanskje de rett og slett fyrer løspatroner...

Det tenkte jeg også på. Har du en forklaring? Kanskej de er flinkere til å ta en skrå vinkel?

En annen ting, det høres jo ikke helt sansynlig ut? Jeg mener, kula har fart oppover, men når den kommer ned, så har den jo bare i fritt fall, og fngerer jo ikke som et prosjektil lengre???

medica
26-11-03, 04:09
Har over hodet ingen ting til overs for sånne folk. Må jo være no galt i hode på dem..
Vel, det er en kule i hodet på minst én av dem. :knegg:

spindis
26-11-03, 10:39
Vel, det er en kule i hodet på minst én av dem.

:ler: ja det skulle vel forklare det meste..

Sorepheus
26-11-03, 20:42

Det tenkte jeg også på. Har du en forklaring? Kanskej de er flinkere til å ta en skrå vinkel?

En annen ting, det høres jo ikke helt sansynlig ut? Jeg mener, kula har fart oppover, men når den kommer ned, så har den jo bare i fritt fall, og fngerer jo ikke som et prosjektil lengre???

Nei, det er ikke usannsynlig... hvis en f.eks. slipper en ti-kroners ut i fra toppen av Eifeltårnet vil den når den når bakken ha en så stor fart at den vil borre seg flere cm. inn i skallen på et menneske som uheldigvis står under... I tilfellet kuler er jeg noe usikker på om den vil falle med den butte eller spisse enden først... gravitasjonskreftene ville tilsi at det er den butte enden som trekkes nedover først, pga. størst masse, men hvis den snur riktig på vei nedover vil nok den forminska luftmotstanden gjøre at den spisse enden faller først.

pip
26-11-03, 20:43
Men ting faller da vel ikke fortere og fortere? Oppnår de ikke en viss hastighet, og holder den, da?

gyrken
26-11-03, 20:48
På barneskolen jeg gikk på var det en elev som døde av å få en tannkremtube i hodet. Den ble sluppet fra fjerde etasje og sto i hodeskallen på han så blod og hjernemasse spruta. Ihvertfall tror jeg at det skjedde.

En annen forklaring kan være at jeg fant på den historien.
Jeg har egentlig ikke helt kontroll på hva som er fantasi og hva som er virkelighet fra den tiden. Men hele skolen trodde ihvertfall på det etter at jeg hadde fortalt dem det. Jeg tror til og med lærerne begynte å tro på det etter noen år.

gyrken
26-11-03, 20:49
Oops, jeg spora visst av.

En rasist mindre er ikke en dum ting. Nei.

spindis
26-11-03, 20:53
Det er stygt og ønske livet av folk da...kanskje det er bedre at han overlever og blir en levende grønsak lenka til rullestolen?? :snill:

pip
26-11-03, 20:54
På barneskolen jeg gikk på var det en elev som døde av å få en tannkremtube i hodet. Den ble sluppet fra fjerde etasje og sto i hodeskallen på han så blod og hjernemasse spruta. Ihvertfall tror jeg at det skjedde.

En annen forklaring kan være at jeg fant på den historien.
Jeg har egentlig ikke helt kontroll på hva som er fantasi og hva som er virkelighet fra den tiden. Men hele skolen trodde ihvertfall på det etter at jeg hadde fortalt dem det. Jeg tror til og med lærerne begynte å tro på det etter noen år.

:sjokk: :lol:

gyrken
26-11-03, 20:54
Næsj, dyrt å ha sånne grønnsaker slengende rundt.

spindis
26-11-03, 20:58
hmm, ja. Hva med og la han leve med store lammelser i ansiktet og talefeil da..

så kan han føle hvordan det er og bli hnegt ut??

spindis
26-11-03, 20:59
Gyrken, har du blitt usynlig.. :kikker meg rundt:

gyrken
26-11-03, 21:03
Tror ikke det? Jeg har ikke gjort noe forsøk på å være usynlig. Jeg synes fyren godt kan dø. Slemme gyrk. Bra jeg ikke er kristen for da hadde jeg sikkert havna i helvete.

spindis
26-11-03, 21:08
hmm..avataren din var borte i sted..den er tilbake nå. :lettet:

gyrken
26-11-03, 21:10
Det ville vært et tap ja. Jeg er glad i den avataren.

spindis
26-11-03, 21:24
:nemlig: ville ikke vært det samme uten