Se full versjon : DVD-Jon er på krigstien igjen
Nå er Lech i gang med ny kildekode. Han har faktisk releaset kildekoden til et program som kan knekke Apple's DRM-motor i quicktime-formatet. Helt herlig. En skikkelig anarkist er den fyren.
http://www.itavisen.no/images/pic9582.jpeg
Sexy Sadie
25-11-03, 01:44
Han ser jo ikke så aller verst ut heller.
Synd han er så ung....
All spillbar musikk kan kopieres, og en evt. kopisperre på låtene vil bare føre til at brukere som virkelig ønsker å kopiere bare må hente det inn i et annet program og overføre det til et annet format. Hvis noen prøver å innbille platebransjen noe annet, er de ganske naive.
Derimot vil nok ikke de aller fleste brukere gidde å gå gjennom disse prosessene. De vil heller betale seg ut av dette hvis prisen grei. Jeg tilstår at jeg har prøvd å hente musikk fra Kazaa, men det er faktisk en håpløs og tidkrevende prosess (det tar tid å finne alle låtene som skal være med på CD'en o.s.v.) som jeg mer enn gjerne hadde valgt å betale meg ut av HVIS DET HADDE VÆRT MULIG. Jeg gidder ikke traske ned til platesjappa og betale 170 kr. for en CD, men hadde jeg kunnet laste den ned for f.eks. 10 kr. låten, hadde jeg gjerne gjort det.
En gang prøvde jeg å kjøpe en CD fra platekompaniet over nett, bare for å oppdage at CD'en var så beskyttet at den ikke kunne spilles av på noen PC, og jeg har ingen stuespillere hverken hjemme, på jobb eller på hytta. Skal jeg kjøpe en stuespiller til alle stedene og 3 plater?
Så platebransjen bør skylde på seg selv. Jeg roser dette norske alternativet, bare synd at kvaliteten på låtene er på 96 KBit, men de sier at de snart skal lansere en versjon 2 hvor man kan laste ned på 192 KBit kvalitet. Når den dagen kommer BETALER JEG GJERNE!
kopibeskytta cd plater er no tøv. Det tok min kjære fem minutter og brenne en kopibeskytta cd første gangen han prøvde.
o
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.