Se full versjon : Julemusikk
Da jeg gikk på trening i går, gikk jeg forbi et lokale hvor en blåsergruppe drev og øvde på «Glade Jul.» Jeg tenkte med meg selv at det var jo heldig at vi bare skrev 24. november, for det var så surt og jævlig at de neppe kan opptre med det aller første. Jeg er så glad for at jeg ikke har absolutt gehør, for jul ser ut til å bringe ut det verste i halvmusikalske halvdårlige musikere...
Har spilt i korps og syns det var fryktelig at vi skulle ut å spille allerede i NOVEMBER! :roll:
Ikke så rart de spilte surt, de er vel møkka lei allerede!
Da jeg gikk på trening i går, gikk jeg forbi et lokale hvor en blåsergruppe drev og øvde på «Glade Jul.» Jeg tenkte med meg selv at det var jo heldig at vi bare skrev 24. november, for det var så surt og jævlig at de neppe kan opptre med det aller første. Jeg er så glad for at jeg ikke har absolutt gehør, for jul ser ut til å bringe ut det verste i halvmusikalske halvdårlige musikere...
da var det definitivt ikke oss du gikk forbi..vi spiller nemlig pent!! :nemlig:
oooohhh..det forige inlegget her fikk jeg 66.6 grunker for..
Scary.. :djevel:
Off... minner meg om alle de gangene jeg har vært med å spille på kjøpesentre, åpning av julegater, tenning av juletre og slikt, utkledd som nisse eller nissemor *grøsser* :(
Fingre som var blå av kulde i fingerløse vanter, tangenter som frøs fast, trekkspill som ble ustemt av kulda... ikke det jeg lengter mest etter ved jula, nei! Glemmer aldri den gangen jeg spilte gratis for noen i nærmere 20 kuldegrader. Resultatet var at et trekkspill (verdt ca 50.000,-) måtte repareres og stemmes til den nette sum av 5000,- kroner etterpå. Jævlig sure penger! :(
Nei, slike spilleoppdrag tar jeg aldri mer.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.