Se full versjon : Mr.Man
hva i helsiket betyr Aqua Template?? Irriterer meg over det hvær gang jeg skriver et innlegg..nuh?? Hva betyr det?? Blir snart gal!! :koko:
Det betyr Vann Kortidsminne :D
:?: jasså nå ble jeg mye klokere...
:?: jasså nå ble jeg mye klokere...
Jeg og! :lol:
Blække mye klokere jeg heller,bare oversatte hva det betydde fra engelsk til norsk liksom atte.... :dum:
Tror ikke Mr.man vet det selv engang jeg..får jo ikke noe svar så..
Dere får ha oss unnskyldt for litt lang responstid om dagen. Vel, jeg har jo ikke noen respons, jeg kan jo ikke sånt. :dum: Men mistermannen er på jobb hver kveld nå, for å prøve å ta igjen tapt tid. Vi har hatt syke unger i 3 (!) uker nå og har vært altfor lite på jobben begge to. Og nå er vel sykt-barn-dagene så godt som oppbrukt. Derfor går vi om hverandre her, litt hjemme litt på jobb og prøver å få unna alt som skal gjøres.
:sliten:
Jeg TROR det har noe med fargene her å gjøre da. Man velger et sett farger som hører sammen når man velger utseendet på forumet.
huff, tre uker med sjuke barn..hadde tilta etter ei jeg. Får opp mail adressa om jeg klikker på teksten..kanskje det har noe med det og gjøre.
Regner med at mistermannen vet det jeg..prøvde bare og være litt vittig..(ikke bestandig det funker vøtt)
Det betyr at utseendet på dette forumet er designet av meg. Aqua template betyr "Vann Mal" på norsk. Designet har kanter som med litt mysing kan sammenlignes med kanten på en vanndamm. Forøvrig er ikke selve ideen unnfanget hos meg, men den første Aqua-design kom på Max OS X, og siden har elementer fra designet smittet over på div. PC-programvare og Windows-maler.
Skal etterhvert gjøre det litt mer gjennomført ved å designe om noen av knappene, men det tar lang tid...
For en dustesamboer jeg har!:legger all skylden på han:Spurte han hva "Template" betyr,han sa kortidsminne..og han har bodd ett år i Usa?Jessda..klarte vaffal å tippe Aqua helt alene :teit:
Det betyr at utseendet på dette forumet er designet av meg. Aqua template betyr "Vann Mal" på norsk. Designet har kanter som med litt mysing kan sammenlignes med kanten på en vanndamm. Forøvrig er ikke selve ideen unnfanget hos meg, men den første Aqua-design kom på Max OS X, og siden har elementer fra designet smittet over på div. PC-programvare og Windows-maler.
Skal etterhvert gjøre det litt mer gjennomført ved å designe om noen av knappene, men det tar lang tid...
tusen takk..nå trenger jeg ei irritere meg mer.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.