PDA

Se full versjon : Var jeg slem nå?

medica
26-11-03, 04:39
Jeg leste et innlegg på dinbaby.com der noens treåring hadde drukket tennvæske og var på legevakten for blodprøver. Så jeg skrev at de ikke burde røyke i nærheten av ham.

Var det stygt gjort?

Macumba
26-11-03, 04:43
Jeg kunne skrevet noe lignende, men nå har jeg også en tendens til å si upassende ting til upassende tider, så jeg vet ikke om jeg har fasiten. Det er mange som har lett for å la seg tråkke på tærne, og som tolker alt som personangrep.
Jeg snakker av erfaring.

anonym
26-11-03, 09:13
Det var en helt passende ting å skrive. Selvsagt.

Nuffsed
26-11-03, 09:40
Hva gjør dere egentlig oppe før klokka fem om morran?

Forøvrig var det en veldig upassende kommentar. :fniser:

spindis
26-11-03, 10:31
:ler:

Det var nok ikke en velplassert komentar akkurat, men fryktelig morsom..

Cazandra
26-11-03, 10:47
Syns også at du kunne spart deg for den kommentaren! :fniser:
Cluet er å spøke med ting som ikke er farlig eller skadelig. :snill:

Mr.X
26-11-03, 10:53
Du er da omtenksom du da medica, du ville jo bare barnets beste.... :røyker:

medica
26-11-03, 10:57
Hva gjør dere egentlig oppe før klokka fem om morran?Jeg var vel sånn omtrent på vei til sengs, jeg.

Macumba
26-11-03, 11:59
Jeg var, som medica, også på vei til sengen.
Det er alt for tidlig å være opp nå, merker jeg.

Nuffsed
26-11-03, 12:02
:rister på hodet:
Gjør dere ingenting? Har dere ikke jobb? :sjokkert:

medica
26-11-03, 12:41
Gjør dere ingenting? Har dere ikke jobb?
Jeg har tatt permisjon frem til sommeren for å passe de søte små. I'm a kept woman.

gyrken
26-11-03, 12:43
Det var et omtenksomt svar til en bekymret mor. Folk som lar ungene drikke tennvæske røyker sikkert rundt dem også.

nette
26-11-03, 15:41
Vanvittig å la ungen i hele tatt være alene med en slik flaske.Er det ikke barnesikring på disse korkene?Har selv blitt fortalt at da jeg var 3-4 år gammel,og vi bodde på et småbruk i Telemark,og hadde endel dyr...så var det en dag at jeg tok turen alene ned der hvor dyrene var og skulle være "snill" og bade en av kaninene.Problemet var bare at jeg badet den i White Sprit.Glad jeg ikke husker det selv :snill:

MrsC
26-11-03, 16:03
:ler:

Kanskje ikke den snilleste kommentaren jeg har sett, men fy søren så morsom.

Hvilke reaksjoner fikk du på den inne på DB da?

medica
26-11-03, 16:07
Hvilke reaksjoner fikk du på den inne på DB da?
Ingen. Jeg er så skuffet. :roll:

MrsC
26-11-03, 16:13
Så kjdelig da.

Prøv en tilsvarende kommentar på NM du. DA vil du nok få reaksjoner så det holder...

Cazandra
26-11-03, 16:16
Så kjdelig da.

Prøv en tilsvarende kommentar på NM du. DA vil du nok få reaksjoner så det holder...

Kan jeg aldri tenke meg at du får. Reaksjon, mener jeg!

:mrgreen: Hi hi

pip
26-11-03, 17:54
Hm. Jeg mistenker allerede sterkt at du lider av PMS i dag.

:mrgreen:

Sexy Sadie
26-11-03, 21:43
Jeg har d også med å fornærme mødre; jeg presterte å si en gang til ei venninne av ei venninne at femåringen hennes var søt men åndssvak.
Hun har aldrig glemt d......

Cazandra
26-11-03, 22:04
Jeg har d også med å fornærme mødre; jeg presterte å si en gang til ei venninne av ei venninne at femåringen hennes var søt men åndssvak.
Hun har aldrig glemt d......

Hvorfor sa du det? :sjokk:

Sexy Sadie
26-11-03, 22:08
aner ikke, jeg skulle jo bare si han var søt men så kom hvis hele meningen fram i lyset.....

Cazandra
26-11-03, 22:12
aner ikke, jeg skulle jo bare si han var søt men så kom hvis hele meningen fram i lyset.....

:knegg: Mannen mi, eller min kjæreste i den tid, gjorde noe lignende!
Vi krangla og hadde ikke sett hverandre på 3 dager. Så ham i byen og gikk bort til ham. Vi stod der og sa ingenting!

Så brøt han isen og sa: Du er så...så tilbakestående!

:sjokk: Jeg trampet bort i sinne!

Det han skulle si var jeg var så tilbaketrukken, liksom!

:knegg: Missforståelser skjer fort!

Singularity
26-11-03, 22:30
Jeg leste et innlegg på dinbaby.com der noens treåring hadde drukket tennvæske og var på legevakten for blodprøver. Så jeg skrev at de ikke burde røyke i nærheten av ham.

Var det stygt gjort?Du burde selvsagt ha fått med at de ikke burde latt ungen røyke selv også, da.

Sexy Sadie
26-11-03, 22:42
Det blir jo og bokstavelig talt å fyre opp disse foreldrene.
D var i `81 jeg stod som tøff 6-åring og røyka i garasjen. :kul:

pip
26-11-03, 23:04
Da slo mamma deg. Hun tok vistnok sin første røyk som 5-åring mens hun ble dratt på en kjelke av storebror.

Sexy Sadie
26-11-03, 23:06
Da slo mamma deg. Hun tok vistnok sin første røyk som 5-åring mens hun ble dratt på en kjelke av storebror.

mora mi eller mora di?
strårøyking da sikkert.
D teller ikke helt.