Se full versjon : Britney Spears nye CD
Noen her som har kjøpt den?
Er den bra, eller kan jeg spare de kronene?
Gå å kjøp den du. Så kan jo du fortelle oss om VI skal spare på grunkene våre! :snill:
:forvirret: Så den trenger jeg ikke kjøpe skjønner jeg?????
-Eller mener du jeg er helt på trynet som synes jenta har mye bra?
Sexy Sadie
26-11-03, 23:10
:forvirret: Så den trenger jeg ikke kjøpe skjønner jeg?????
-Eller mener du jeg er helt på trynet som synes jenta har mye bra?
noe sånnt ja.
Hør heller Dark Tranquillity
http://www.darktranquillity.com/media/audio/mono.mp3
dette er min musikk.
Bare ikke kjøp Jan Werner!
Sexy Sadie
26-11-03, 23:28
Bare ikke kjøp Jan Werner!
eller Enriqo Iglesias.
(Kjente en gang en Kjell som farvet håret svart for å ligne faren hans....)
Barbie, jeg trodde du spøkte... :flau:
:lol: :lol: Nei, jeg mente det faktisk....
Jeg synes jentungen har mange bra låter jeg.. :flau:
Men jeg får vel holde meg til Rune Rudberg og Rod Stewart da..
-Og jeg kødder ikke nå heller! ;)
Dæven. Det er mer enn de svære puppene ved deg skjønner jeg! :knegg:
Okei, da er Britney Spears en forbedring.
Ok, så er jeg vel teit da....... :forvirret:
hærregud klart du ikke er teit. Liker ikke Britney jeg, men respekterer da at andre har forskjellig musikk smak en det jeg har.
:himler:
Sexy Sadie
28-11-03, 15:38
Bra at folk liker forskjellige ting
dette er min musikk.
Blir du ikke inni helvetes provosert av den derre rautingen og gryntingen i mikrofonen?? Mange av disse black metal bandene spiller mye fete riff og god driv - men så kommer en brølape til mikken og ødelegger hele greia! Skulle tro det stod om å utføre det styggest mulig.
Hva er det jeg ikke hører her, ikke forstår? :)
:lol: :lol: Nei, jeg mente det faktisk....
Jeg synes jentungen har mange bra låter jeg.. :flau:
-Og jeg kødder ikke nå heller! ;)
Du er modig, det skal du ha! :knegg: Kan godt høre på låter av Britney og Rod, men Rune Rudberg - der går grensen.
For noen år siden var en kompis og meg på tur til Newcastle. Vi tok ferja og på denne turen var det norsk finale i Miss Universe. Vi gledet oss verre til dette, men på veien over ble det selvsagt et forferdelig uvær. Da showet skulle begynne måtte speakeren opplyse at dessverre så var ca halvparten av missene så sjøsyke at kåringen ble avlyst. Men som erstatning hadde de en godbit på lageret: Vi skulle få en konsert med Rune Rudberg!
:griner: :dunkhode:
Snakker om nedtur....
Det ble forøvrig show på tilbaketuren og vinneren den gangen het Mona Grudt. Jeg syntes da at hun slett ikke var den peneste...
Sexy Sadie
30-11-03, 18:34
dette er min musikk.
Blir du ikke inni helvetes provosert av den derre rautingen og gryntingen i mikrofonen?? Mange av disse black metal bandene spiller mye fete riff og god driv - men så kommer en brølape til mikken og ødelegger hele greia! Skulle tro det stod om å utføre det styggest mulig.
Hva er det jeg ikke hører her, ikke forstår? :)¨
du fatter d bare ikke, for å si d sånn :kul:
Jeg liker det meste av musikk, untatt danseband og opera.
Det finnes musikk til forskjellig bruk. Britney er musikk til husarbeid. Nei, jeg har ikke kjøpt plata, men det er mulig den kommer i hus, jeg har ei datter på 12 år.
du fatter d bare ikke, for å si d sånn :kul:
Det er helt korrekt..
Sexy Sadie
01-12-03, 16:56
Lytt t karran og nyt.
Jeg tenker du kan spare de pengene jeg, men så kan jeg ikke fordra dama heller....
Britney Spears gjør seg bare på video, som de fleste populære artistene...
Britney Spears gjør seg bare på video, som de fleste populære artistene...
Wonderdong den kontroversielle. ;)
Det er jo faen meg sant da, sitter en ved siden av TVen i steden for foran når MTV ramser sin 20 på topp, så kjeder man seg direkte. Dunk, Dunk, tsch, tsch, plonk, Donk. Sånn høres det ut... og artistene virker plutselig ikke det minste gran "kule" lengre...
Fant en rå radio som gjorde meg glad og varm på hele innsiden i går:
Acidclub Radio - Acidclub Radio: Bangin' Hardcore Techno (http://www.acidclub.com)
http://www.live365.com/play/281168?SaneID=80.111.143.3-1075089708748&AuthType=NORMAL&VisitCount=1&bitrate=510&now=1075140648203&pid=1110
You drive me crazy.
Nei, hold deg unna. Kanskje like greit igrunn. Kanskje ikke noe vits å ødelegge samfunnet mer enn det det allerede er. :dasker:
:vrikke:
Hvem synger You drive me crazy?
The Cryptic
04-02-04, 17:33
Om Rune Rudberg har en våre uredde politikere (Ellen Christine Christiansen) på TV uttalt seg på en særdeles glimrende måte
"Det kan godt være at hr. Rudberg har ligget med 1000 damer [ref. avisoppslag på den tiden]. Det viser jo bare at ingen damer er dumme nok til iallefall å ligge med ham to ganger" :D
Forøvrig er det bra at folk liker forskjellig musikk. Selv er det moro å kjøpe både Marilyn Manson og Geir Tveitt i samme slengen, bare for å se på trynet til ekspeditøren :)
Dog boikotter jeg BS av to grunner:
1) CDen hennes er rammet av det forbrukerfiendtlige kopisperrebeskyttelse-systemet til Sony som fucker opp CD-spilleren min
2) Jeg synes hun gjør seg best uten lyd... ;)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.