Se full versjon : Nesten støtfangerpynt, gitt!
Det hadde seg sånn at nick var på vei til jobb, en sen høstkveld. Yamaha Fazer 1000, hjelm og kortermet skjorte. Det var ikke så mye trafikk, så jeg var oppe i 180 (60 sone) et øyeblikk, og lot motoren bremse farten inn mot en rundkjøring. Jeg hadde vitterlig ikke mere enn ca 80 når jeg nærmet meg rundkjøringen, observerte et vogntog som kjørte inn fra venstre, og begynte en rolig nedbremsing.
MC og olje på veien, det er ingen hurrakombinasjon. Akkurat den følelsen da begge hjulene blokkerte seg og ga null bremsevirkning, den følelsen vil jeg helst ikke ha igjen. Blokkere, slippe, blokkere, slippe, sånn holdt jeg på, rett inn i rundkjøringen, passerte ca 30 cm foran vogntoget, og greide AKKURAT å stoppe før midtrabatten. Det tok ikke så lange tiden, men jeg var akutt klar over at jeg hadde null sikkerhetsutstyr på meg.
Jeg ble så nervøs at jeg dro den opp i 250 på siste rettstrekket mot jobben. Den vil ikke gå fortere.
Selvfølgelig har jeg fått mye pes fra de andre på jobben, livsfarlige hastigheter, og blablabla.
Fakta er: Hadde jeg hatt 160 eller lavere, så ville jeg vært en våt flekk på asfalten.
Og hva har nick lært av dette?
Livet begynner ved 240! :mrgreen:
Eller kanskje hun hadde den i munnen?
Så, så, tilbake til Corollaene deres. Dere hører ikke hjemme på et forum som heter V8.
Kan webmaster ikke opprette et "rekke 4" forum for de som får halvlunk av 110 kmt? Eller kalle det "60 hestekrefter og stolt av det"?
Skjønner liksom ikke at det er tøft at du holdt på å bli støttfangermat, og ødelegge en annes liv.. :roll:
Er ikke det at jeg ikke liker fart, men det foregår under kontrollerte former på en bane, men du oppfører deg om en tulling på veien. Ligge i 180 i en 60 sone. For så å gi på til 250 etterpå, hva feiler det deg da.
Hadde du ligget i fartsgrensen, så hadde du aldri sett det vogntoget i de hele tatt.
Så kommer du med en tyrade med hentydninger om corollar og annen dritt... Sier bare en ting jeg : angrep er det beste forsvar...
Håper du neste gang er ute på tur og gir på like mye, at du tar fjellveggen.
Skjønner liksom ikke at det er tøft at du holdt på å bli støttfangermat, og ødelegge en annes liv.. :roll:
Er ikke det at jeg ikke liker fart, men det foregår under kontrollerte former på en bane, men du oppfører deg om en tulling på veien. Ligge i 180 i en 60 sone. For så å gi på til 250 etterpå, hva feiler det deg da.
Hadde du ligget i fartsgrensen, så hadde du aldri sett det vogntoget i de hele tatt.
Så kommer du med en tyrade med hentydninger om corollar og annen dritt... Sier bare en ting jeg : angrep er det beste forsvar...
Håper du neste gang er ute på tur og gir på like mye, at du tar fjellveggen.
Det var jo det jeg sa: Blablabla.
Forøvrig, jeg er over 200 hver gang jeg drar på jobb. Og da mener jeg HVER gang. Det er kos. 250? Hva det feiler meg? Den gikk ikke fortere, jeg trodde det fremgikk ganske klart. Hadde jeg hatt en Hayabusa så hadde jeg klart 320.
Forøvrig, jeg er over 200 hver gang jeg drar på jobb. Og da mener jeg HVER gang. Det er kos. 250? Hva det feiler meg? Den gikk ikke fortere, jeg trodde det fremgikk ganske klart. Hadde jeg hatt en Hayabusa så hadde jeg klart 320.
Så kjøp deg det da.
Så går det fortere for deg, og rasker klasker du i fjellveggen.
Akk, atter en som synes 70 på motorveien gjennom hele Vestfold er litt i overkant av det som er forsvarlig. Det er så koooselig, da kan man se alle blomstene. Prhæhæhæhæ. Kjerring! Det er Mrs.X ikke sant? Du er en "one bag lady"?
Angrep er det beste forsvar. :snill:
Har da ikke sagt noe om fartsgrense nivået i Norge jeg da. Men at du oppfører deg som en idiot i trafiken.
Men når du ikke har mere i omløp i hodet en du viser nå, så er dette noe du ikke takler, en saklig diskusjon.
Hentyde at jeg ikke er hva jeg gir meg ut for er jo ganske frekk, kan love deg at jeg er mere mann en det du noen gang blir (vis du blir gammel nok da), synes du ikke det, men du er kanskje ikke så gammel du, kanskje ikke opplevd å ha sett hvordan en motorsykkelist ser ut etter at han har blitt gørra ut over hele veien og i fronten på en semi. Det er ikke ett pent syn, det kan jeg love deg.
Så vis du i det hele tatt har noe omløp i hodet ditt, så kanskje du skulle tenke deg om litt før du skriver.
Du gamla, det er ikke jeg som sitter og ønsker livet av andre mennesker. Er det det du mener er saklig diskusjon?
Du virker unektelig ganske kjerringaktig, så derfor konklusjonen. Det blir heller ikke noe bedre...
Kan politiet ta folk for trafikkriminalitet når de forteller det på denne måten?
*sjekke*
Hehe, det finnes ingen utleveringsavtaler mellom dette landet og Norge. :D
Du gamla, det er ikke jeg som sitter og ønsker livet av andre mennesker. Er det det du mener er saklig diskusjon?
Du virker unektelig ganske kjerringaktig, så derfor konklusjonen. Det blir heller ikke noe bedre...
Tror du skal holde kjeft jeg nå småen. Vis du virkelig tror at du er litt tøff i kommentarene, så tror jeg du skal tenkte deg om igjen. For du er og blir patetisk.
For det første så vil jeg kjøre ræva av deg på banen med en hvilken som helst med sykkel. For det andre så tror jeg du er en liten fjortis som ikke en gang eier en mc, for hadde du hatt det, så er det helt andre fora en her du hadde skryt i.
At jeg skriver at jeg håper at du treffer fjellveggen, er jo, for da tar du ikke skal ta med deg andre.HVis du ikke tok den, da er du og blir en fjortis uten mål og mening.
Så vis du har noe saklig i hodet så skriv det, vis ikke logg av, for du er jo SÅ voksen at du tilogmed er skult i dette forumet...
Sorry, men folk som deg fortjener nesten å bli en våt flekk på asfalten.
Bare så innmari synd at i de fleste tilfeller så blir flere mennesker innvolvert når det skjer :roll:
Har bare en ting å si deg jeg: IDIOT!
Hmm, hva er det han argumenterer med tro? Jeg kommer nok på det, det var noe med angrep? Eller er det en EKKOMASKIN EKKOMaskin ekkomaskin?
Sykler har jeg ikke noe greie på. Du har sikkert en sånn hjelm med VG på også? Rosa damesykkel? Og innehjelm da du var liten? Vel, da har vi beviset for at innehjelm ikke fungerer.
:roll:
Jeg sier ikke mer!
Du har da ikke sagt noe enda?
Hvis du ser godt etter, så vil du se at jeg himler med øynene!
Det burde si mer enn ord.
Hmm, hva er det han argumenterer med tro? Jeg kommer nok på det, det var noe med angrep? Eller er det en EKKOMASKIN EKKOMaskin ekkomaskin?
Sykler har jeg ikke noe greie på. Du har sikkert en sånn hjelm med VG på også? Rosa damesykkel? Og innehjelm da du var liten? Vel, da har vi beviset for at innehjelm ikke fungerer.
Så nå er jeg plutselig en mann igjen da. Saklighet lillegutt, det er viktig når du kommer med noe da.
Vis du ikke skjønner at jeg mente en sykkel med motor, stakkar deg. :gråter:
Du har jo heller ikke noen bevis på din historie dhaaa. :roll:
Til opplysning: Ja jeg har på meg hjelm når jeg bruker TRÅsykkel også..
Du Nick; når du er ute og leker deg på denne måten, tenker du i det hele tatt på andre mennesker da?
En ting at du leker med ditt eget liv, men enn de som du kan ødelegge for livet i samme slengen som du ødelegger ditt?
Har du i det hele tatt tanker for dem?
Eller er du av typen superegoist, som driter i alle andre...
Du er av den type sjåfør og menneske som jeg er livredd for å møte i trafikken.
Med den avataren så ser jeg ingen øyne. Mr.?X derimot, han ser nok bare øyne.
Tom for argumenter nå da...
Og det der betydde :?:
Sånn nå ser du øyne da...
Det er jo tydelig at nick har et godt poeng, når alle i tråden her er heeeelt enige med ham.
:roll:
Du er sikkert av hankjønn, men baller, det har du ikke Mr.X. Her er det bare kjerringer. Og meg.
Du vingler rundt på tørkestativ og med potteskjuler på hodet? Oh, why am I not surprised?
MrsC. Det eneste stedet du får meg, er i rævva. Alle kjerringer bruker bremsen som er primærpedal, og blir torpedert bakfra. Bare spør forsikringselskapene. Det var ikke farten som gjorde at det holdt på å gå til helvete, det var oljen. Som de fleste nordmenn, så har du fartsangst, så det overså du lett.
Har nok mere baller en du noen gang får, småttis.
:usakelig: Når du først er inne på baller så reklamere du ikke så mye du heller.
Er det noe jeg ikke har, så er det fartsangst. Er veldig glad i å trå hardt på gassen selv jeg. I bil vel og merke. Har prøvd mange biler som virkelig kan gå fort, og det er dritartig.
Men, jeg har respekt for fart, og kjenner mine begrensninger, og kjører kun fort der det er trygt å gjøre det. Og trygt er det ikke å komme i den farta du beskrev inn mot ei rundkjøring.
Hvis du ser godt etter, så vil du se at jeg himler med øynene!
Det burde si mer enn ord.
Mitt svar: Med den avataren så ser jeg ingen øyne. Mr.?X derimot, han ser nok bare øyne.
Altså, dere må ha det inn med teskje? Ta en titt på Barbies avatar, så kanskje dere skjønner at svaret var til henne? SPESIELLT DU MR.X! Pingle!
Livet begynner ved 240!
Jeg vil helst ha deg i live vet du.
Livet begynner ved 240!
Jeg vil helst ha deg i live vet du.
Purrpurrpurr :takker:
Pingle!
Pingle!
Nå tror jeg du må skifte inkontigensbind, for nå er du nesten helt ute av kontroll. Du husker barndommen, men ikke hva du sa for 2 minutter siden? :hvisker:
Folk er så moralistiske her at jeg nok en gang får lyst å fortelle at jeg har kjørt i fylla. Og what the hell - jeg har kjørt i E-rus også. Da trodde jeg at jeg kjørte luftputevogn og det var veldig gøy. Kom og ta meg! :twisted:
:potblad:
Folk er så moralistiske her at jeg nok en gang får lyst å fortelle at jeg har kjørt i fylla. Og what the hell - jeg har kjørt i E-rus også. Da trodde jeg at jeg kjørte luftputevogn og det var veldig gøy. Kom og ta meg! :twisted:
Det var en invitasjon som det er vanskelig å si nei til! :D
Jeg har ikke kjørt i fylla denne måneden, men totalt siste måned ca 20 ganger. Nei, ikke fylla, påvirket. Ikke si det til Mr.X, da pisser han på seg.
Jeg har ikke kjørt i fylla denne måneden, men totalt siste måned ca 20 ganger. Nei, ikke fylla, påvirket. Ikke si det til Mr.X, da pisser han på seg.
For å si det slik, det har jeg lært den harde veien.... Det er ikke så tøft som du tror.
For å si det slik, det har jeg lært den harde veien.... Det er ikke så tøft som du tror.
Gisp!
Gisp!
Det er vel noe av det beste argumentet du har kommet med i hele kveld...
Så, så, tilbake til Corollaene deres. Dere hører ikke hjemme på et forum som heter V8.
Kan webmaster ikke opprette et "rekke 4" forum for de som får halvlunk av 110 kmt? Eller kalle det "60 hestekrefter og stolt av det"?
Nesten enig. Det lukter ikke mye olje av enkelte innlegg her.
Så kjøp deg det da.
Så går det fortere for deg, og rasker klasker du i fjellveggen.
It's better to burn out then to fade away!
Gisp!
Det er vel noe av det beste argumentet du har kommet med i hele kveld...
Jeg har et til: WOW! Du overgår deg selv!
Nesten enig. Det lukter ikke mye olje av enkelte innlegg her.
Mr.X vil gjerne ha et tråsykkelforum. Og en VG hjelm avatar. Dette er ikke kødd, han er ei dristig kjerr, unnskyld, mann? Bare se: :overkjører:
Det hadde seg sånn at nick var på vei til jobb, en sen høstkveld. Yamaha Fazer 1000, hjelm og kortermet skjorte. Det var ikke så mye trafikk, så jeg var oppe i 180 (60 sone) et øyeblikk, og lot motoren bremse farten inn mot en rundkjøring. Jeg hadde vitterlig ikke mere enn ca 80 når jeg nærmet meg rundkjøringen, observerte et vogntog som kjørte inn fra venstre, og begynte en rolig nedbremsing.
MC og olje på veien, det er ingen hurrakombinasjon. Akkurat den følelsen da begge hjulene blokkerte seg og ga null bremsevirkning, den følelsen vil jeg helst ikke ha igjen. Blokkere, slippe, blokkere, slippe, sånn holdt jeg på, rett inn i rundkjøringen, passerte ca 30 cm foran vogntoget, og greide AKKURAT å stoppe før midtrabatten. Det tok ikke så lange tiden, men jeg var akutt klar over at jeg hadde null sikkerhetsutstyr på meg.
Jeg ble så nervøs at jeg dro den opp i 250 på siste rettstrekket mot jobben. Den vil ikke gå fortere.
Selvfølgelig har jeg fått mye pes fra de andre på jobben, livsfarlige hastigheter, og blablabla.
Fakta er: Hadde jeg hatt 160 eller lavere, så ville jeg vært en våt flekk på asfalten.
Og hva har nick lært av dette?
Livet begynner ved 240! :mrgreen:
Alle som kan kjøre litt vet hvor trafikkfarlig det er med små motorer og manuelt gir. Det burde vært kutt i avgifter ved store motorer og ikke omvendt. Men det er kanskje du forskånet fra (hvor du nå enn er)?
:popcorn:
Første kjerringkrangelen ble mellom nick og Mr.X. Slett ikke gærent på et forum med overvekt av kvinner.
:applaus:
Mr.Man, kan du ikke endre tittelen over halvliterne til «kjerring» på begge debattantene? Muahahahah! I hvert fall til de har fått kjølt seg litt ned. :knegg:
Alle som kan kjøre litt vet hvor trafikkfarlig det er med små motorer og manuelt gir. Det burde vært kutt i avgifter ved store motorer og ikke omvendt. Men det er kanskje du forskånet fra (hvor du nå enn er)?
Fazeren koster NOK 53000, ny. I Gnore tror jeg den ligger rundt 170000+-. Jeg har en 1999 Ford Explorer, 4 liters motor, solgt fra butikken 2001, jeg kjøpte den brukt 2002 (40000 km), ca 97000 NOK. En bil til nærmere 1/2 mill i Norge. Bare for å ha det sagt, den er ikke verdt den norske prisen.
En ny Volvo XC90, en mill i Norge?, ligger på ca 300000.
Det står en brukt BMW 850i, 1998, rett borti gata for ca. 140000.
Jeg vil ha! Men man får begrense seg litt.
:popcorn:
Første kjerringkrangelen ble mellom nick og Mr.X. Slett ikke gærent på et forum med overvekt av kvinner.
:applaus:
Mr.Man, kan du ikke endre tittelen over halvliterne til «kjerring» på begge debattantene? Muahahahah! I hvert fall til de har fått kjølt seg litt ned. :knegg:
Jeg er ingen kjerring! Det overlater jeg til gammelmøyaX.
God Natt!
Det er ikke rart du må ha en avatar med baller, nick, når dine ser ut til å ha etset vekk et eller annet sted, mest sannsynlig ved inntak av morsmelken.
Foreldrene dine må jo være blokkert i topplokket, som har oppfostret en sønn med meninger som deg.
Mest sannsynlig er de ikke i live, men selv et nummer i dødstrafikkstatistikken, sikkert med deg som sjåfør.. Ikke rart du vil kjøre deg ihjel.
Du Nick; når du er ute og leker deg på denne måten, tenker du i det hele tatt på andre mennesker da?
En ting at du leker med ditt eget liv, men enn de som du kan ødelegge for livet i samme slengen som du ødelegger ditt?
Har du i det hele tatt tanker for dem?
Eller er du av typen superegoist, som driter i alle andre...
Du er av den type sjåfør og menneske som jeg er livredd for å møte i trafikken.
Helt enig!
Nick:
Det er greit for meg at du vil risikere å ødelegge ditt eget liv ved å oppføre deg som en egoistisk drittsekk i trafikken.
Men, hvilken rett har du til å sette andres liv i fare?
Svar: Du har overhodet ingen rett til å sette andres liv i fare! Du har ingen rett til å oppføre deg som du vil i trafikken!
Skal du absolutt drive hasardkjøring får du gjøre det på lukket bane der du kun risikerer ditt eget liv.
Du skrev:
"Fakta er: Hadde jeg hatt 160 eller lavere, så ville jeg vært en våt flekk på asfalten."
Nei, nick!
Fakta er derimot:
Hadde du holdt fartsgrensa og under den, så hadde du hatt mye bedre tid til å bedømme situasjonen, unngå oljeflekken, bremse ned og stoppe i tide.
Bare pisspreik
Traktorlesbe!
Nick:
Det er greit for meg at du vil risikere å ødelegge ditt eget liv ved å oppføre deg som en egoistisk drittsekk i trafikken.
Svar: Du har overhodet ingen rett til å sette andres liv i fare! Du har ingen rett til å oppføre deg som du vil i trafikken!
Skal du absolutt drive hasardkjøring får du gjøre det på lukket bane der du kun risikerer ditt eget liv.
Du skrev:
"Fakta er: Hadde jeg hatt 160 eller lavere, så ville jeg vært en våt flekk på asfalten."
Nei, nick!
Fakta er derimot:
Hadde du holdt fartsgrensa og under den, så hadde du hatt mye bedre tid til å bedømme situasjonen, unngå oljeflekken, bremse ned og stoppe i tide.
Klokka var 11:15 om kvelden, jeg hadde ikke sett oljeflekken om jeg hadde kjørt i 40. Jeg hadde bare kommet for sent på jobben.
Fartsgrenser er kun veiledende. Når veien er folketom og trafikktom, så er det likegyldig hvor fort man kjører. Da er det ikke hasardkjøring.
Når jeg drar den opp i 250 på en snorrett, godt opplyst 4 felts veistrekning, så er det ikke hasardkjøring. Det er bare morro.
Dere minner meg om en lærer jeg hadde som mente det var ren flaks at jeg var i live etter å ha kjørt over 200. Hvor dum kan man bli?
Det har du skrevet tidligere også -men du skrøt ikke av det.
En nær venn av meg drepte et menneske med bil i sommer.
Det blir drept et menneske om dagen i trafikken i norge.
Sorry, jeg klarer ikke å synes at det er kult.
Jeg pleier ikke ønske livet av folk, men jeg ønsker virkelig at du treffer fjellveggen snart, alene. Så får du treffe foreldrene dine i *vi som kjørte oss ihjel-helvete*
Nick:
Du skrev:
Nei, nick!
Fakta er derimot:
Klokka var 11:15 om kvelden, jeg hadde ikke sett oljeflekken om jeg hadde kjørt i 40. Jeg hadde bare kommet for sent på jobben.
Fartsgrenser er kun veiledende. Når veien er folketom og trafikktom, så er det likegyldig hvor fort man kjører. Da er det ikke hasardkjøring.
Når jeg drar den opp i 250 på en snorrett, godt opplyst 4 felts veistrekning, så er det ikke hasardkjøring. Det er bare morro.
Dere minner meg om en lærer jeg hadde som mente det var ren flaks at jeg var i live etter å ha kjørt over 200. Hvor dum kan man bli?
Ja, hvor dum går det an å bli, nick?
Si meg, har du iq på minussida?
Ikke bare kjørte du altfor fort, men det var også på kveldstid med dertil nedsatt sikt. Det _er_ adskillig dårligere sikt om kvelden selv om veien er aldri så godt opplyst. Det er heller ikke bare mennesker du kunne risikere å treffe på, men også dyr. Tenk deg at et dyr f.eks. en hjort eller et annet stort dyr, plutselig løp ut i veien rett foran deg. En slik smell ville du antakelig ikke overlevd. I beste fall ville du vært kvestet for livet. Noen unnamanøver i den farta ville du ikke greid.
Jeg tror du hadde hatt godt av å jobbe noen uker på et akuttmottak på et sykehus. Eller kanskje noen uker på Sunnaas sykehus. Kanskje du der ville ha lært om hvor mye lidelse slik "moro" kan føre til.
Eller... nei, kanskje ikke. Med tanke på de innleggene du har skrevet her må jeg si at du virker såpass dum at du antakelig ikke ville forstått noe.
Kjør deg gjerne ihjel i trafikken, nick. Men husk at du ikke har noen som helst rett til å risikere andre menneskers liv, bare fordi du vil ha det "moro"!
Ja, hvor dum kan man bli...
Tror du nærmer deg den ytterste grensen for dumhet.
Når ble fartsgrenser veilendende?
Lurer på om onkel politi er enig med deg i disse idiotiske teoriene.
Skriver forresten under på anonym sitt siste innlegg her.
Jeg synes det er drøyt å ønske folk døde pga et innlegg på nettet. Det er enda dummere enn å kjøre vettløst.
Jeg synes det er drøyt å ønske folk døde pga et innlegg på nettet. Det er enda dummere enn å kjøre vettløst.
Og jeg som ønsker folk døde når de bruker engelsk orddeling og genitivsapostrof. :ups:
Men det får da være grenser! :språknevrotisk:
Og jeg som ønsker folk døde når de bruker engelsk orddeling og genitivsapostrof.
Det er selvsagt noe helt annet!
Det er selvsagt noe helt annet!
:rørt: Jeg visste jo du ville forstå!
Det har du skrevet tidligere også -men du skrøt ikke av det.
En nær venn av meg drepte et menneske med bil i sommer.
Det blir drept et menneske om dagen i trafikken i norge.
Sorry, jeg klarer ikke å synes at det er kult.
Nå må dere ikke gå helt over alle støvleskaft her. Det er trolig ikke noe problem å kjøre 250 på en rett opplyst 4-felts vei. Og siden han kjører motorsykkel, er det trolig bare han som har noe å tape ved en evt. kræsj.
Folk dævver hver dag, og færdes du i trafikken må du være klar over OG akseptere at det neste liket kan bli deg! Jeg blir ikke helt med på at den som kjører litt for fort er den som har skylden for at trafikken er farlig. Først og fremst skyldes det dårlige veier.
Ja, jeg er ei traktorlesbe, og stolt av det
Tror jeg traff innertier, gitt! :rofl:
Ja, hvor dum går det an å bli, nick?
Si meg, har du iq på minussida?
Ikke bare kjørte du altfor fort, men det var også på kveldstid med dertil nedsatt sikt. Det _er_ adskillig dårligere sikt om kvelden selv om veien er aldri så godt opplyst. Det er heller ikke bare mennesker du kunne risikere å treffe på, men også dyr. Tenk deg at et dyr f.eks. en hjort eller et annet stort dyr, plutselig løp ut i veien rett foran deg. En slik smell ville du antakelig ikke overlevd. I beste fall ville du vært kvestet for livet. Noen unnamanøver i den farta ville du ikke greid.
Jeg tror du hadde hatt godt av å jobbe noen uker på et akuttmottak på et sykehus. Eller kanskje noen uker på Sunnaas sykehus. Kanskje du der ville ha lært om hvor mye lidelse slik "moro" kan føre til.
Eller... nei, kanskje ikke. Med tanke på de innleggene du har skrevet her må jeg si at du virker såpass dum at du antakelig ikke ville forstått noe.
Kjør deg gjerne ihjel i trafikken, nick. Men husk at du ikke har noen som helst rett til å risikere andre menneskers liv, bare fordi du vil ha det "moro"!
Det er bare dere gamlingene som ikke ser noe om natta. Vi som har livet foran oss, ser helt ok.
Mr.Man har et fullstendig gyldig poeng når han sier at om jeg tryner i 250, så er det meg det går ut over. Jeg føler meg ikke et dugg uforsvarlig.
En eventuell hjort har jeg ikke noe dårlig samvittighet over. Den hører hjemme på middagsbordet, ikke på veien.
Det er kun i Norge at man ser død og fordervelse når hastigheten overskrider 70.
Ja, hvor dum kan man bli...
Tror du nærmer deg den ytterste grensen for dumhet.
Når ble fartsgrenser veilendende?
Lurer på om onkel politi er enig med deg i disse idiotiske teoriene.
Skriver forresten under på anonym sitt siste innlegg her.
30 forbi barneskolen er helt i orden. 30 forbi barneskolen klokka 2 om natta er bare latterlig.
Jeg gjør mine egne vurderinger av tid og sted når jeg kjører.
Hva er det du skriver under på? At du ønsker livet av både foreldrene mine og meg selv? Og dere kaller meg for idiot?
Idiot, idiot, idiot, idiot, idiot,idiot,idiot,idiot,idiot,idiot,idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot!
Ja, nickpikk, den var til deg.
[Først og fremst skyldes det dårlige veier.
En vei har ikke skylda for at en bilkjører ikke holder fart etter forholdene. Er veien for dårlig til å kjøre fort, kjør sakte.
[Først og fremst skyldes det dårlige veier.
En vei har ikke skylda for at en bilkjører ikke holder fart etter forholdene. Er veien for dårlig til å kjøre fort, kjør sakte.
Signerer!
Det er bare dere gamlingene som ikke ser noe om natta. Vi som har livet foran oss, ser helt ok.
Nåja, i forhold til din mentale alder er vi nok eldgamle vi andre, ja. Og med alder følger som regel kunnskap og erfaring.
Nå er det imidlertid noe ved dine innlegg som sier meg at du antakelig er eldre enn meg rent fysisk, og da burde du faktisk hatt mer vett.
Jeg håper for din egen del at du ikke har hverken kjæreste, samboer, ektefelle eller barn, for jeg tror ikke du forstår hvilken smerte du påfører dem som måtte være glad i deg, den dagen du kjører deg ihjel. Tror heller ikke du forstår hvilken byrde du vil bli på dine nærmeste om du skulle overleve en ulykke og få store skader, kun fordi du skulle ha det "moro" på veien.
Som jeg har nevnt tidligere, du ville nok hatt godt av å jobbe en tid ved et akuttmottak eller et rehabiliteringssenter for trafikkskadde.
Ettersom det later til at du ikke er interessert i å følge annet enn din egen oppfattelse av trafikkreglene og tydeligvis ikke vil innse din dumhet, avslutter jeg herved min deltakelse i denne tråden. Det er kun bortkastet tid for meg.
Her var det mange politisk korrekte svar om fartsgrenser og trafikkdød gitt. :sjokk:
Men, altså, du må kjøre pent, jeg synes du er blandt de hyggeligste på nett, og jeg ville tatt meg litt nær av det om du drev å kræsjet med vogntog.. :(
Jeg skjønner deg dessuten litt, det er fryktelig gøy å råkjøre med motorsykkel(selvom jeg bare sitter bakpå..) Dumt at det er farlig.. ALT som er gøy er desverre farlig, det er noe dritt.
Dessuten har jeg, sammen med brutter, brutt meg inn på Atlanta speedway og kjørt 5 runder med brutters eldgamle bil. Det var livsfarlig, ulovlig og dritgøy, bare så det er sagt.
Jeg er en idiot, idiot, idiot, idiot, idiot,idiot,idiot,idiot,idiot,idiot,idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot, idiot!
:klem:
Nåja, i forhold til din mentale alder er vi nok eldgamle vi andre, ja. Og med alder følger som regel kunnskap og erfaring.
Nå er det imidlertid noe ved dine innlegg som sier meg at du antakelig er eldre enn meg rent fysisk, og da burde du faktisk hatt mer vett.
Jeg håper for din egen del at du ikke har hverken kjæreste, samboer, ektefelle eller barn, for jeg tror ikke du forstår hvilken smerte du påfører dem som måtte være glad i deg, den dagen du kjører deg ihjel. Tror heller ikke du forstår hvilken byrde du vil bli på dine nærmeste om du skulle overleve en ulykke og få store skader, kun fordi du skulle ha det "moro" på veien.
Som jeg har nevnt tidligere, du ville nok hatt godt av å jobbe en tid ved et akuttmottak eller et rehabiliteringssenter for trafikkskadde.
Ettersom det later til at du ikke er interessert i å følge annet enn din egen oppfattelse av trafikkreglene og tydeligvis ikke vil innse din dumhet, avslutter jeg herved min deltakelse i denne tråden. Det er kun bortkastet tid for meg.
Dere er så indoktrinerte med at ALT som har med fart å gjøre=død. I Norge skiftet halve veinettet fartsgrense fra 80 til 70. I bytte fikk vi ca 10 mil med 100. På veier som tåler 120 selv med deg bak rattet på folkevogna.
250 på autobahn er ikke noe problem. Halve Norge skryter av å ha tynt Corollaen opp i sinnsyke 160 der nede. Sett et 80 skilt på den samme veien, og det blir livsfarlig. Hvor er logikken?
Rehabiliteringssenter? Jeg kjenner ei som jobber på et sånt. Hun sier at de driver å kappkjører med rullestolene i korridorene og tryner så det synger.
Noen mennesker er født til å engste seg. Andre ikke.
Sånn er det bare.
Det er LITT forskjell å tryne med en rullestol som går i 10 km/t enn å kjøre seg til idiot i 250, liksom! :roll:
Og klart veiene tåler fart, men det er idiotene som kjører bilene som ikke klarer å holde seg i sin riktige fil!
Her var det mange politisk korrekte svar om fartsgrenser og trafikkdød gitt. :sjokk:
Men, altså, du må kjøre pent, jeg synes du er blandt de hyggeligste på nett, og jeg ville tatt meg litt nær av det om du drev å kræsjet med vogntog.. :(
Jeg skjønner deg dessuten litt, det er fryktelig gøy å råkjøre med motorsykkel(selvom jeg bare sitter bakpå..) Dumt at det er farlig.. ALT som er gøy er desverre farlig, det er noe dritt.
Dessuten har jeg, sammen med brutter, brutt meg inn på Atlanta speedway og kjørt 5 runder med brutters eldgamle bil. Det var livsfarlig, ulovlig og dritgøy, bare så det er sagt.
Hei laguna! :ivrig:
Fart er gøy. Jeg skal bare finne en måte å feste videokameraet på MC'n, så skal jeg poste et 250 bilde. I går hadde jeg 200 i 50 sonen, men da var klokka 0430 om natta, så det gjelder ikke.
Du er ingen kjerring, det er helt klart.
Det er LITT forskjell å tryne med en rullestol som går i 10 km/t enn å kjøre seg til idiot i 250, liksom! :roll:
Og klart veiene tåler fart, men det er idiotene som kjører bilene som ikke klarer å holde seg i sin riktige fil!
Du misser poenget. Det er trafikkofrene som ikke greier å slutte med "råkjøringa". De burede vite bedre ,blablabla, men det nytter ikke å stoppe de som ikke VIL stoppes.
Hva angår veier, hvor mange har ikke blitt drept i møteulykker på E6 og E18 i Vest- og Østfold? 4 felts vei? Neida, 70! Akkurat som om en front mot front i 70 skiller seg noe særlig fra en i 80.
hmm.lurer på hvorfor jeg ikke gidder og engasjere meg i denne diskusjonen egentlig :roll:
hmm.lurer på hvorfor jeg ikke gidder og engasjere meg i denne diskusjonen egentlig :roll:
Det lurer jeg også på. :vrikker:
Jeg gidder ikke. Jeg bare sitter her og venter på at noen skal si «nå slutter jeg å poste her!» hvorpå 14 andre straks forsikrer vedkommende om at «nei, stakkar, kom tilbake, vi bryr oss om deg!» :knegg:
Nytter ikke å lære gammal hund å sitte, og hvis nick kjører seg til de evige bilbaner, så kan jeg si: «tenkte jeg det ikke!» :twisted:
Tror nick syns det er stas med bilspill!
Jeg gidder ikke. Jeg bare sitter her og venter på at noen skal si «nå slutter jeg å poste her!» hvorpå 14 andre straks forsikrer vedkommende om at «nei, stakkar, kom tilbake, vi bryr oss om deg!» :knegg:
Nytter ikke å lære gammal hund å sitte, og hvis nick kjører seg til de evige bilbaner, så kan jeg si: «tenkte jeg det ikke!» :twisted:
Nå slutter jeg å poste her!
*Venter i spenning*
*Venter i spenning*
Don't let the door hit your ass on your way out! :knegg:
*Venter i spenning*
Neida, det ville jo vært ille. Men du kan godt slutte å poste i denne tråden. :snill:
Victorious
05-12-03, 20:00
Hei laguna! :ivrig:
Fart er gøy. Jeg skal bare finne en måte å feste videokameraet på MC'n, så skal jeg poste et 250 bilde. I går hadde jeg 200 i 50 sonen, men da var klokka 0430 om natta, så det gjelder ikke.
Du er ingen kjerring, det er helt klart.
Vi filmet fra motorsykkelen når vi var på tur til Nürburgring ifjor.. Film ligger på
sidene til Børna (http://www.kjentfolk.no/youngsters/bjorn/frameset.php?load=main.php?action=multimedia).
PS! Den banen er sinnsykt rå!! Vi var på tur i år også, men da måtte vi se på formel 1 der istedenfor..
Børnas sider (http://www.kjentfolk.no/youngsters/bjorn/frameset.php?load=main.php?action=multimedia)
Jeg gidder ikke. Jeg bare sitter her og venter på at noen skal si «nå slutter jeg å poste her!» hvorpå 14 andre straks forsikrer vedkommende om at «nei, stakkar, kom tilbake, vi bryr oss om deg!» :knegg: :knegg:
-----------------------
Har litt fartstid fra dol, og i den senere tid var det veldig mange som skrev innlegg. Etterhvert silte man ut folk som skrev innlegg som gav absolutt null tilbake. Nå har jeg trolig fått en til i den kategorien - og det her inne! :sjokk:
Kanke si æ lier det noe særlig...
Vi filmet fra motorsykkelen når vi var på tur til Nürburgring ifjor.. Film ligger på
sidene til Børna (http://www.kjentfolk.no/youngsters/bjorn/frameset.php?load=main.php?action=multimedia).
PS! Den banen er sinnsykt rå!! Vi var på tur i år også, men da måtte vi se på formel 1 der istedenfor..
Børnas sider (http://www.kjentfolk.no/youngsters/bjorn/frameset.php?load=main.php?action=multimedia)
Var der selv også i fjor. Veldig artig! :)
Nå har jeg trolig fått en til i den kategorien - og det her inne!
Meg? :sjokk:
Neida, det ville jo vært ille. Men du kan godt slutte å poste i denne tråden. :snill:
Nå ble jeg faktisk litt skuffet, gyrken.
Dette begynte med en liten historie fra mitt liv. Tabben var selvfølgelig at jeg var ærlig, så jeg fikk pepper for det. Det griner jeg ikke over.
Problemet er delvis at svært få (bortsett fra deg og MM, og noen andre?) vet HVOR jeg befinner meg, vet hvilke forhold det er her, vet hvilken standard veiene har, trafikkmengden, osv.
Så har vi diskutert litt om min mentalhelse, mm. Det er da greit nok?
Jeg liker tråden min, og vil helst ikke gå over til å diskutere mine preferanser når det gjelder Sheila, analen min, og eventuelle strap on dildoer.
Eller ord delinger, for den slags skyld.
Ditt forum, dine regler. Say the word, så drar jeg i snora på hele tråden.
PS, De sitter vel ikke på bakrommet og klager til deg? DS.
We should be so lucky.
Der har jeg enda ikke vært. Vi cruiset rundt i Europa i 5 uker i 2001, men det var uten mål og mening. Så lenge det gikk mot Algarvekysten, så var det helt greit.
Jeg har bare 56 k modem, så jeg står over nedlastningen av filmene deres. Synd. Var det en bakpå som filmet? Jeg klør meg i hodet for hvordan jeg skal få festet kamera på styret.
Neida, ingen har klaget. Jeg bare syntes tråden begynte å bli litt langdryg. Men for all del, det er min mening og her er det anarki, så bare hold det gående med å erte kjerringer av begge kjønn. :snill:
For å være helt ærlig skulle jeg gjerne hørt litt om den der analen din, eller evt. Sheila sin. Men det er nå meg. Jeg er enkel sånn.
Jeg har vært på sånn skopi, så du kan få bilde av min.
We should be so lucky.
Nei, der var :kjerring: igjen! Trodde virkelig du var gått tapt i uværet, men akk. Jeg har tenkt mye på deg i det siste. :trykker:
Jeg har vært på sånn skopi, så du kan få bilde av min.
Hvor da? Jeg tok min på Røde Kors Klinikken i Oslo. Det var en gripende opplevelse. Skal vi bytte bilder? Jeg gir et av nedre delen av min colon mot to av din øvre.
skal vi ikke heller sende alle til gyrk? slik at hun får litt koslig adspredelse fra den prosjektoppgaven sin?
Du bare juger.
Jeg vet nok at det var behandling for impotens du fikk på RKK.
Samt fjerning av testikler.
Neida, ingen har klaget. Jeg bare syntes tråden begynte å bli litt langdryg. Men for all del, det er min mening og her er det anarki, så bare hold det gående med å erte kjerringer av begge kjønn. :snill:
For å være helt ærlig skulle jeg gjerne hørt litt om den der analen din, eller evt. Sheila sin. Men det er nå meg. Jeg er enkel sånn.
Den må jo nødvendigvis bli langdryg, jeg har slitt som et helvete bare for å få ett pinglete ølglass. :(
skal vi ikke heller sende alle til gyrk? slik at hun får litt koslig adspredelse fra den prosjektoppgaven sin?
Tar gjerne imot bilder av alle slag! I retur kan dere få bilde av en skikkelig blodig fødsel, høres det bra ut? :knegg:
Victorious
05-12-03, 23:13
Der har jeg enda ikke vært. Vi cruiset rundt i Europa i 5 uker i 2001, men det var uten mål og mening. Så lenge det gikk mot Algarvekysten, så var det helt greit.
Jeg har bare 56 k modem, så jeg står over nedlastningen av filmene deres. Synd. Var det en bakpå som filmet? Jeg klør meg i hodet for hvordan jeg skal få festet kamera på styret.
Vi festet kameraet på en selvlaget festeanordning som vi festet til tanken på motorsykkelen. Mener å huske at festeanordningen var festet til skruene ved tanklokket. Vi festet forøvrig kameraet på en Suzuki GSXR1000.
Nei kjære medica, slett ikke! Så langt derifra :)
Jeg bare juger.
Jeg er lei av musa mi, kan jeg få ballene dine?
:lalala:
[
Tar gjerne imot bilder av alle slag! I retur kan dere få bilde av en skikkelig blodig fødsel, høres det bra ut? :knegg:
Flott, betyr det at jeg kan brette ut om mine blodige fødsler, også?
(kommer foresten aldri over den derre drittsekken av en lege du møtte på Ullevåll)
Nei kjære medica, slett ikke! Så langt derifra :)
Som doler så vet du at jeg er ekspert på meningsløse innlegg, kryptiske formuleringer, samt å svare meg selv.
Allikevel er jeg overrasket over at du hopper inn i kjerringklubben i denne tråden. Jeg har alltid betraktet deg som en vettug fyr.
(hvilken lege? Satanisten jeg hadde på KK har jobbet der de siste årene)
Vi festet kameraet på en selvlaget festeanordning som vi festet til tanken på motorsykkelen. Mener å huske at festeanordningen var festet til skruene ved tanklokket. Vi festet forøvrig kameraet på en Suzuki GSXR1000.
Det burde kunne gå. Litt mekking, men god ide. Takk!
Flott, betyr det at jeg kan brette ut om mine blodige fødsler, også?
(kommer foresten aldri over den derre drittsekken av en lege du møtte på Ullevåll)
Jeg har igrunnen aldri riktig kommet over ham jeg heller. Men han var jo ung.. han skjønner sikkert mer med tiden.
Fødslene dine er det bare å lime inn i rugekassen. Tror ikke nick vil ha dem i den elskede tråden sin. ;)
Victorious
05-12-03, 23:40
Tar jeg feil, eller har denne diskusjonen endret karakter en smule..
Den ligger under et forum som heter V8. Temaet er noe slikt som "Nesten støtfangerpynt, gitt!" og her diskuteres det fødsler og leger?
Det tok bare overhånd. :flau:
KK?
Kvinneklinikken. I Bergen selvsagt.
Dæven, nå fikk jeg lyst til å virkelig ødelegge tråden til nick med en detaljert beskrivelse av min tredje fødsel hvor jeg fikk omgangssyke andre natten med rier. :knegg:
Men jeg skal la være. :nemlig:
Skal vi stikke over til rugekassen og utveksle stories om blodige fødsler (skjønt min siste var mer full av spy og dritt) og være kjerringer?
Nei kjære medica, slett ikke! Så langt derifra
:smisker:
Tar jeg feil, eller har denne diskusjonen endret karakter en smule..
Den ligger under et forum som heter V8. Temaet er noe slikt som "Nesten støtfangerpynt, gitt!" og her diskuteres det fødsler og leger?
Dettte er et kjerringforum, her tror de Nurburgring er et forlovelsesinstrument. Vi som vet at det går an å kjøre fortere enn 200 uten å dø, sliter i en voldsom motbakke.
Gixxern er fin, men jeg greier ikke kjørestillingen. Fazeren passer meg utmerket. Skal bare modde litt.
Kan ikke du fortelle en skikkelig gørrete en, Medica?
*pliiiiiiiz*
Kan ikke du fortelle en skikkelig gørrete en, Medica?
Så lenge du bruker stor m på nicket mitt? You gotta be kidding!
Som doler så vet du at jeg er ekspert på meningsløse innlegg, kryptiske formuleringer, samt å svare meg selv.
Allikevel er jeg overrasket over at du hopper inn i kjerringklubben i denne tråden. Jeg har alltid betraktet deg som en vettug fyr.
Hehehe... jo, takk for det. Måtte spørre gyrken om du var den samme. Forøvrig kjenner jeg ikke igjen din egen formulering av deg selv.
Synes du skrev mye dumt tidligere her i tråden. Jeg har stor sans for innlegg som provoserer og engasjerer. Men, du er inne på et emne som en del kan ha veldig sterke og vonde opplevelser knyttet til.
medica
medica
medica
medica
medica
medica
medica
Dæven, nå fikk jeg lyst til å virkelig ødelegge tråden til nick med en detaljert beskrivelse av min tredje fødsel hvor jeg fikk omgangssyke andre natten med rier. :knegg:
Men jeg skal la være. :nemlig:
Skal vi stikke over til rugekassen og utveksle stories om blodige fødsler (skjønt min siste var mer full av spy og dritt) og være kjerringer?
Min tråd, og anything goes. Vil bare påpeke at dere trenger ikke dra til rugekassen for å være kjerringer. Det er dere uansett. Ikke gyrken, selvfølgelig.
Kjerring= kjær kone.
Tusen takk for at du kaller oss kjære, pikknick.
Min tråd, og anything goes. Vil bare påpeke at dere trenger ikke dra til rugekassen for å være kjerringer. Det er dere uansett. Ikke gyrken, selvfølgelig.
Hva er det som gjør meg til kjerring? :nysgjerrig:
Til og med dobbelt nysgjerrig, det er å være nysgjerrig det. :roll:
Din spammer!
Bare ute etter grunker, du altså. ;)
Victorious
06-12-03, 00:18
Finnes det ikke et eget forum som heter noe sånn som "Jeg har ikke noe å si, men jeg skulle gjerne hatt noen grunker."
Det hadde dette forumet her trengt, for her er det mange innlegg uten innhold..
[quote=nick]
Hehehe... jo, takk for det. Måtte spørre gyrken om du var den samme. Forøvrig kjenner jeg ikke igjen din egen formulering av deg selv.
Synes du skrev mye dumt tidligere her i tråden. Jeg har stor sans for innlegg som provoserer og engasjerer. Men, du er inne på et emne som en del kan ha veldig sterke og vonde opplevelser knyttet til.
Akkurat det er en helt annen diskusjon. Skal man unnlate å si at man kjører fort fordi noen som hører på har blitt drept i trafikken? Eller at jeg har kjørt etter å ha drukket alkohol? Da skal man helst vite at det skjedde i et land hvor det ikke finnes noen særlige regler på området, og hvor det å kjøre ned på puben, ta noen øl, for så å kjøre hjem igjen, er helt normalt.
Jeg skrev faktisk ikke dette (første) innlegget for å provosere, det var bare en beskrivelse av hva som skjedde. Jeg fikk meg en støkk. Farten (180) hadde faktisk ikke noe med saken å gjøre. Idiotien fra min side ligger i å fise rundt i 200+ med shorts og t-skjorte. For det første er det for varmt for fullt utstyr. For det andre finnes det nesten ikke noe utstyr å få tak i, bortsett fra hjelm.
Jeg er ganske unik. Jeg har den eneste Fazeren her. Og da mener jeg den eneste i hele landet. :kul:
Victorious
06-12-03, 00:22
Jeg er ganske unik. Jeg har den eneste Fazeren her. Og da mener jeg den eneste i hele landet. :kul:
Fazer er da en helt vanlig sykkel det? Eller er det noe annet spesielt med den?
(ppssssst, vic; han har et fantasiland, det er ikke no å bry seg med)
Jeg har ikke peiling, altså
kjerring f1 [m1] (norr kerling, av karl 'kar')
**1
gift kvinne, kone ha k- og unger å forsørge / k-a på garden / eldre kvinne det kom to k-er nedover veien / komme som julekvelden på k-a komme brått på / være (som) k-a mot strømmen egensindig, gjenstridig
**2
feig, ynkelig person
Du, pikk.
Du er klar over at det er en opprinnelig betydning av en del ord også, annet enn hva dagens idioter klarer å bruke de til.
Kanskje du burde fulgt mer med på skolen.
Ops, det glemte jeg, du er jo totalt idiot og vet ikke bedre.
(ppssssst, vic; han har et fantasiland, det er ikke no å bry seg med)
:ler:
Fazer er da en helt vanlig sykkel det? Eller er det noe annet spesielt med den?
Sykkelen er ganske vanlig, det er heller landet som er litt spesiellt. Motorsykler er ganske sjeldne her. Noen Harleys, og en del R6, R1, Busa, etc, det skal helst gå så fort som mulig. Jeg er litt treg på Fazeren, men den er en topp allrounder.
KK?
Kvinneklinikken. I Bergen selvsagt.
Hehe. Nå lurte jeg på om du hadde jobbet i enten Klassekampen elelr Kvinne og klær. Slik er det når en bor i et hus fullt av journalister.
Akkurat det er en helt annen diskusjon. Skal man unnlate å si at man kjører fort fordi noen som hører på har blitt drept i trafikken? Eller at jeg har kjørt etter å ha drukket alkohol? Da skal man helst vite at det skjedde i et land hvor det ikke finnes noen særlige regler på området, og hvor det å kjøre ned på puben, ta noen øl, for så å kjøre hjem igjen, er helt normalt.
Jeg skrev faktisk ikke dette (første) innlegget for å provosere, det var bare en beskrivelse av hva som skjedde. Jeg fikk meg en støkk. Farten (180) hadde faktisk ikke noe med saken å gjøre. Idiotien fra min side ligger i å fise rundt i 200+ med shorts og t-skjorte. For det første er det for varmt for fullt utstyr. For det andre finnes det nesten ikke noe utstyr å få tak i, bortsett fra hjelm.
Vi har jo ingen forutsetninger til å vite om det var spesielle forhold eller andre grunner til det du har gjort. Er enig i at det ikke er spesielt lurt å kjøre så fort og også uten sikkerhetsutstyr. Kjører man motorsykkel er det absolutt best også uten hjelm spør du meg, da har man en ordentlig frihetsfølelse. Litt derfor jeg ikke har motorsykkel nå. Kan ikke tenke meg å kle meg inne på fine godværsdager, da holder jeg meg heller til båt. Men savner sykkel på fine vårkvelder...
Å kjøre i påvirket tilstand er jo også forferdelig dumt, uansett om andre gjør det samme. Var forøvrig like før jeg kvesset klørne også mot gyrken, men det falt litt bort. Sikkert like greit, å messe med webbissene her er nok ikke særlig lurt.. ;)
Så du tok det ikke, i den settingen det ble nevnt? Ikke bra, pippelipp.
Du, pikk.
Du er klar over at det er en opprinnelig betydning av en del ord også, annet enn hva dagens idioter klarer å bruke de til.
Kanskje du burde fulgt mer med på skolen.
Ops, det glemte jeg, du er jo totalt idiot og vet ikke bedre.
Ah, du er ei GAMMEL traktorlesbe. Og har dårlig ordforråd. Jaja, lykke til, jeg skjønner at det ikke blir noe på deg.
Så du tok det ikke, i den settingen det ble nevnt? Ikke bra, pippelipp.
såda, akkurat som bergen er verdens navle, hva?
Selvsagt er den det, Pip. Det burde du vel vite. :D
Selvsagt er den det, Pip. Det burde du vel vite. :D
pip, med liten p, takk!
faen!
pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip.....
Sikkert like greit, å messe med webbissene her er nok ikke særlig lurt..
:blæ: Jeg håper folk tør å denge meg litt når de får lyst til det.
Sikkert like greit, å messe med webbissene her er nok ikke særlig lurt..
:blæ: Jeg håper folk tør å denge meg litt når de får lyst til det.
:spanking: Hva, kom det ikke noen figur? Jeg ser det helt tydelig inne i hodet mitt.
:spanking: Hva, kom det ikke noen figur? Jeg ser det helt tydelig inne i hodet mitt.
Tror vi har en som heter :pisker: :snill:
Finnes det ikke et eget forum som heter noe sånn som "Jeg har ikke noe å si, men jeg skulle gjerne hatt noen grunker."
Det hadde dette forumet her trengt, for her er det mange innlegg uten innhold..
Tror ikke du har lest alt..... men jeg har jo tatt feil før....
Du har ingen bil. Menn har bil. Kvinner har bil. Babes har bil. Kjerringer har unger og trekjevle.
Du har ingen bil. Menn har bil. Kvinner har bil. Babes har bil. Kjerringer har unger og trekjevle.
Jøss. Er du sikker på at gyrken er det eneste hunkjønnet her med bil?
Og dere tullinger tror på denne Nissen, spør han heller om sex!
Svaret blir nok 40 elsker på en uke og 20 timer med porno i strekk!
karen er sikkert feit som en Florida pensjonist, brukt alle pengene på PC, bor hjemme hos mor, og kjører Vespa.
Nettet bedrar, synd slike skrytepaver får plass. Burde vært egne forum for tullinger.
:twisted: :twisted: :twisted:
:twisted: :twisted:
:twisted:
Jøss. Er du sikker på at gyrken er det eneste hunkjønnet her med bil?
Nei, det var et dårlig eksempel jeg brukte. Hadde dårlig tid, og gadd ikke tråle forumet for å finne noen eksempler på kjerringsnakk fra din side. Sånn var det.
Og dere tullinger tror på denne Nissen, spør han heller om sex!
Svaret blir nok 40 elsker på en uke og 20 timer med porno i strekk!
karen er sikkert feit som en Florida pensjonist, brukt alle pengene på PC, bor hjemme hos mor, og kjører Vespa.
Nettet bedrar, synd slike skrytepaver får plass. Burde vært egne forum for tullinger.
:twisted: :twisted: :twisted:
:twisted: :twisted:
:twisted:
Du må gjerne spørre meg om sex, men min interresse for mannlige lærere med bibelfetish er minimal. Hva er det du er lærer i? Husstell? Rettskrivning kan det umulig være.
Hadde dårlig tid, og gadd ikke tråle forumet for å finne noen eksempler på kjerringsnakk fra din side. Sånn var det.
Jeg tror du trenger god tid dersom du skal finne det.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.