PDA

Se full versjon : bløtkake pynt..

spindis
27-11-03, 22:24
skal lage en stor bløtkake alla langpanne størrelse. Tips til hvordan jeg kan pynte den? Han som skal ha den blir 30 år.'

Har kjøpt inn diverse kakepynt. Sjokoladeperler, sukker roser (de var faktisk ganske fine) bokstaver og tall i sjokolade, kokesjokkolade, og sån pyntegele i rødt. Vil gjerne at kaka skal bli kjempe fin da vøtt

Kanskje du har en link med bilder og tips?

pip
27-11-03, 22:42
Oy. Nå trodde jeg seriøst at du skulle ha blot med kake.

Kan det ha noe med Leonore å gjøre?

Altså, den beste kaka jeg har laget til mannen var et edderkppnett. Det passer ikke helt med roser og slikt, da, men macher i alle fall leonore det også.

spindis
27-11-03, 23:06
blot med kake. :knegg: så bra. hehe. Var ikke det jeg mente da men du for en kul tanke. Om det har noe med Lenore og gjøre, kunne nok ha hatt med henne og gjøre ja.

Dritkult med edderkopp nett, hvordan greide du det?? Hørtes kult ut, kan jo dekorere kaka i flere forskjellige tema??

kom med flere kule tips da folkens.

spindis
27-11-03, 23:10
glemte og nevne at jeg også har en sån pose med frossne mixa bær jeg tenkte og bruke..

det er, jordbær, ripps og bringebær til blåbær og solbær å sån..

spindis
27-11-03, 23:14
og hva heter foreksempel kakepynt på engelsk?? Får kanskje fram noen bedre sider når jeg søker på det?

pip
27-11-03, 23:27
Edderkoppnett: Lage en enorm spiral av sjokoladesaus. Ta en kniv, og trekke denne fra miten av kaka og utover i ringene. Lage en edderkopp av sukkertøy, slike grønne lange lakris-med-sukkertrekk er fine som bein.

spindis
28-11-03, 02:10
gikk tom for ideer jeg så jeg skreiv en del ord av sånne ferdiglaga sjokoladebiter på kaka. Strødde over stjernestrøssel og rundt danderte jeg bærmix. Ble da ikke så værst afterall..

laga ord som beskriver sambo liksom. Sån som pc, xo, og old :knegg:Kaka ble ikke helt som jeg ville ha den, for sukkerbrødet ble brendt under. Så da ble de toppen som måtte deles i to og brukes som bunn. Dvs at kaka ble mye mindre en planlagt..og bare med et lag..

nuvel den kommer vel til og smake godt alikevel..nå er jeg trøtt og har tenkt og legge meg..mye og gjøre i morra.

får ha spindelvev mønsteret til gode..det var en ornlig kuul ide..
:gonatt: